برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی با حضور بیش از 300 شرکت مطرح داخلی و خارجی

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی  مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) از 29 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علی مردای مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین به عنوان یکی از برگزار کنندگان این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با اشاره به اینکه برندهای مطرح از 69 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران بیوتی حضور پیدا می‌کنند، گفت: همچنین از ایران نیز 251 شرکت تولیدکننده و 17 شرکت دارای نمایندگی محصولات خارجی، شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره نمایشگاه ایران بیوتی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی ایران از 29 فروردین ماه برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در 10 سالن و با متراژ 34  هزار و 450 متر مربع برگزار خواهد شد. در این میان تاکنون حضور حدود 69 شرکت خارجی به صورت پاویونی در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی افزود: این شرکت‌ها از 14 کشور چین، ترکیه، فرانسه، هند، المان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی ، مالزی، آرژانتین، بلژیک و هلند حضور پیدا خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل سامع پاد نوین درباره محصولاتی که در نمایشگاه ایران بیوتی عرضه می‌شود، گفت: انواع محصولات شوینده، پاک کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست و مو، دهان و دندان و ناخن، محصولات محافظتی کودک، اسانس‌ها و مکمل‌ها و مواد اولیه و واسطه‌ای، خوشبوکنندگان هوا، ماشین‌آلات بسته‌بندی و ظروف عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی و نشریات تخصصی حضور خواهند داشت، گفت: همچنین باید توجه داشت که در این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبلی شرکت‌های خارجی بیشتری حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه محصولات آرایشی و شوینده‌ها

مرادی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه شوینده‌ها و آرایشی و بهداشتی در تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیانی که در این صنف کار علمی کرده‌‌اند حضور غرفه‌ای دارند و دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه از هیات‌های خارجی برای بازدید از نمایشگاه و مذاکره با ایرانی‌ها با هدف صادرات کالا دعوت شده‌‌ است، گفت: همچنین در راستای توسعه صادرات 4 شرکت ایرانی را به نمایشگاه بیوتی استانبول می‌بریم. این نمایشگاه در مهرماه 1403 برگزار خواهد شد.

توجه به برندسازی و استفاده از ظرفیت خالی تولیدکنندگان

مرادی افزود: همچنین بحث برندسازی و استفاده از ظرفیت خالی تولیدکنندگان به عنوان تولید بدون کارخانه در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است. در واقع شرکت‌های داخلی دارای ظرفیت خالی با کمک فعالان بازار می‌توانند در زمینه تولید برندهای خارجی همکاری کنند.

او درباره شرکت‌های ایرانی مطرح حاضر در نمایشگاه ایران بیوتی گفت: در حال حاضر شرکت‌های فواد آرا، اکسیر کادوس، طوبی گل، عماد آرا، فروغ آریا گستر، صادق تجارت وحید، لابراتوار اخوی (سی گل)، شرکت عطرآگین، شرکت شیمیایی بهداشت، محب قزوین و… حضور دارند.

مدیرعامل سامع پاد نوین درباره جزییات برگزاری نمایشگاه نیز بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه از 29 فروردین آغاز شده و تا دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. در این میان علاقمندان می‌توانند از 8 صبح تا 4 بعدازظهر در نمایشگاه حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین در پایان با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه از شرکت‌های فعال و نوآور تقدیر می‌شود، گفت: در دوره های قبل نمایشگاه ایران بیوتی موضوع تولید بدون کارخانه و تقدیر از شرکت‌های نوآور وجود نداشت و امسال برای نخستین بار اجرا می شود. همچنین تعداد شرکت‌های خارجی که برای بازدید و مذاکره دعوت شده‌‌اند نسبت به سال‌های گذشته رشدی 4 برابری داشته‌‌ است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز