پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران

خرید عطر اصل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از عطر و ادکلن مناسب، گذشته از پخش رایحه دل­انگیز، سبب افزایش اعتماد به نفس استفاده کنندگان آن نیز می­شود. بهترین عطر زنانه و عطر مردانه اورجینال با توجه به نوع پوست و فصل دسته بندی می­شود.

به گزارش کاماپرس، بهترین عطرهای زنانه و مردانه دارای نت‌های مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها برای گروهی از افراد مناسب بوده و بهتر است در فصل مناسب استفاده شود. به عنوان مثال استفاده از عطرهایی با نت مرکبات یا گل برای استفاده روزانه و در فضاهای کوچک مناسب به نظر می‌رسد؛ در حالی که نت‌های چوبی و شرقی برای مهمانی‌های شبانه و عصرانه گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

در این گزارش، پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران برای استفاده خانم­ها و آقایان معرفی شده است.

راهنمای خرید عطر و ادکلن

افرادی که قصد خرید عطر مردانه اورجینال و یا زنانه اورجینال را دارند، باید ابتدا رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنند و بعد از انتخاب آن باید با کمک فروشنده، عطر مورد نظر خود را پیدا کنند. قبل از خرید و به منظور کسب اطمینان لازم حتما باید تست عطر انجام شود. عطر و ادکلن را باید از مراکز معتبر خریداری کرد تا از لحاظ اصالت و گارانتی مشکلی به وجود نیاید. در ادامه تعدادی از عطرهای پرفروش و دارای رایحه مناسب در بازار معرفی شده است.

معرفی پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران!

اگر قصد خرید عطر زنانه و مردانه با کیفیت بالا را دارید، در این بخش پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران را به شما معرفی کرد ه ایم.

راز آسمان پایتخت

1- عطر دیور سوج مردانه (Dior Sauvage): نخستین سری از عطرهای سوج که در ایران به نام ساواج نیز معروف است، در سال 2015 طراحی شد و به بازار آمد. کمپین تبلیغاتی عطر دیور سوج با حضور جانی دپ (Johnny Depp) بازیگر مشهور هالیوودی برگزار شد. پس از این کمپین، فروش عطرهای دیور و به ­ویژه عطر دیور ساواج به شدت افزایش پیدا کرد. اگر به دنبال یک عطر مردانه اورجینال هستید، با توجه به وجود چهار نسخه مختلف ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و الکسیر از این عطر در بازار، با خرید آنها برای مدت‌ها از خرید عطر بی­نیاز خواهید شد.

2- عطر لالیک لامور زنانه (Lalique L’Amour): بهترین عطر زنانه که جزو پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران نیز محسوب می‌شود، عطر لالیک لامور است. این عطر در سال 2013 برای اولین بار توسط کمپانی مشهور Lalique در فرانسه تولید و به بازار عرضه شد. L’Amour در زبان فرانسوی به معنای عشق و علاقه است و به همین دلیل، خرید عطر لامور برای آن دسته از بانوان رومانتیک که به دنبال یک عطر ملایم و با رایحه‌ای جذاب هستند، انتخاب بسیار مناسبی است.

3- عطر جگوار کلاسیک مشکی (Jaguar Classic Black): ادکلن جگوار مشکی در سال 2009 توسط برند انگلیسی جگوار عرضه شد. این عطر جزو خوب‌های بازار است که در کارخانه لایک بیوتی فرانسه تولید می‌شود. این عطر طبع خنکی داشته و دارای رایحه تلخ است. عطر جگوار کلاسیک مشکی در همه فصول سال و به­ ویژه بهار و تابستان، پخش بوی عالی دارد.

4- عطر امپر فاسیو زنانه ((Emper Fasio: عطر امپر فاسیو زنانه رایحه گلی و جذاب دارد و برای خانم‌های دارای روحیه لطیف و ملایم مناسب است. این عطر بهترین گزینه برای فصول پاییز و بهار است. پخش بوی این ادکلن مناسب بوده و استفاده از آن در مراسم‌ها و مهمانی‌ها رایحه دل انگیزی به جا می‌گذارد. امپر فاسیو در دسته بهترین عطر زنانه قرار می­گیرد.

5- عطر اجمل شادو مردانه (Ajmal shadow for him): برند اماراتی اجمل در سال 2008 یکی از شاهکارهای خود را به بازار عرضه کرد. عطر اجمل شادو مردانه باکیفیت مناسب و بوی خوش، یکی از شاهکاری برند اجمل محسوب می‌شود. این ادکلن برای آقایانی مناسب است که همواره به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و تمایل دارند که همیشه در بهترین حالت خود باشند. این ادکلن رایحه تلخ دارد و برای افراد با طبع ملایم مناسب است.

خرید عطر اصل-کاماپرس

عطر اصل از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید مدل اصلی هر یک از ادکلن‌های معرفی شده را دارید، بهتر است به وبسایت “درین عطر” سر بزنید. این مجموعه به عنوان بهترین فروشگاه عطر و ادکلن، تمامی محصولات را با گارانتی مادام العمر اصالت به مشتریان عرضه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عطر و ادکلن‌های مختلف و خرید آنها می­توانید به وبسایت dorinatr.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب در رابطه با پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. به نظر شما چه عطر دیگری می‌تواند در لیست عطرهای پرفروش بازار ایران قرار بگیرد؟ نام آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز