برنامه آتی شرکت پرشیا سیستم اعلام شد

شبکه کامپیوتری
تور لحظه آخری-کاماپرس

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگر هستند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تأثیرگذار نیست.
به گزارش کاماپرس، متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره‌ها و… به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست. این موضوع در بین متخصصان قلمرو شبکه مورد بحث است که آیا دو رایانه که با استفاده از نوعی از رسانه ارتباطی به یکدیگر متصل شده‌اند تشکیل یک شبکه می‌دهند. در این باره بعضی مطالعات می‌گویند که یک شبکه نیازمند دست کم ۳ رایانه متصل به هم است.

در حال حاضر شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و نهادهای بزرگ و کوچک به‌قدری توسعه ‌یافته‌اند و به حدی با فعالیت‌های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده‌اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه، تصوری محال است. از همین رو شبکه‌ها و سرویس‌ها و خدماتی که از طریق آنها به کاربران ارائه می‌شود به موضوع مهمی بدل شده است بر اساس همین نیاز سازمان‌های جدید در پی بنا نهادن شبکه‌هایی با کارآیی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان‌های قدیمی‌تر به دنبال ارتقا یا بهینه‌سازی شبکه موجود خود بیش از بیست سال قبل هستند. در همین راستا حسن اسدی رئیس هیات ‌مدیره شرکت پرشیا سیستم در گفت و گو با دنیای اقتصاد گفت: شرکت پرشیا سیستم در زمینه توزیع و واردات زیرساخت شبکه شامل شبکه‌های کامپیوتری active و passive و همچنین سیستم‌های نظارت تصویری یا دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کند. این شرکت از ۱۶ سال پیش در حوزه IT شروع به کارکرده و در حال حاضر توزیع برندهای داخلی و خارجی همچنین ارائه خدمات، طراحی و مهندسی پروژه‌ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه حوزه نظارت تصویری یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت است گفت: پرشیا سیستم از ابتدای همکاری با شرکت‌های هایکویژن و لول وان در حوزه نظارت تصویری نسبت به ارائه راهکارهای نظارت تصویری اقدام کرده است. اسدی در ادامه در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت گفت: برنامه آتی شرکت ارائه محصولات دانش‌بنیان در حوزه کنترل هوشمند ترافیکی و بینایی ماشین از جمله سیستم‌های نظارت هوشمند جاده‌ای با امکانات ویژه و همچنین سیستم‌های هوشمند کنترل ماشین‌های صنعتی که توسط پرسنل بخش تحقیق و توسعه شرکت پرشیا سیستم طراحی و ساخته شده است. رئیس هیات‌مدیره شرکت پرشیا سیستم گفت: شرکت پرشیا سیستم در زمینه واردات با مسائل بسیاری ازجمله پروسه طولانی ثبت سفارش‌ها یا ممنوعیت واردات برخی گروه‌های کالایی درگیر است. همچنین تخصیص ارز یکی از مشکلات بزرگ و زمانبر است و بعضا تا جایی پیش می‌رود که امکان واردات و تخصیص ارز به آن کالا از بین می‌رود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرشیا سیستم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز