با ویژگی بهترین حفاظ آکاردئونی آشنا هستید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه، با وجود انواع درهای ضد سرقت در بازار، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا برای افزایش امنیت محل سکونت خود از حفاظ آکاردئونی استفاده کنند. با استفاده از حفاظ آکاردئونی می‌توان بدون تعویض در اصلی، امنیت منزل یا محل کار را بالا برد. در آکاردئونی، ساختار شبکه‌ای دارد که باعث سهولت در باز و بسته کردن آن می‌شود و نصب آن نیز بسیار راحت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای خرید حفاظ آکاردئونی استاندارد باید به نکات مهمی توجه کرد؛ چرا که برخی از محصولات، کیفیت نامرغوبی دارند و خرید آنها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. یک حفاظ آکاردئونی علاوه بر افزایش امنیت، به زیبایی ورودی ساختمان نیز کمک می‌کند. اما در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ویژگی های حفاظ آکاردئونی مناسب

مهم‌ترین اصل در هنگام خرید یک آکاردئونی استاندارد، توجه به جنس آن است. در آکاردئونی یک حفاظ فلزی و غیرقابل نفوذ است و اگر جنس نامرغوبی داشته باشد، عملاً استفاده از آن فایده‌ای ندارد. سطح حفاظ آکاردئونی با رنگ روغن یا رنگ کوره‌ای پوشیده می‌شود تا علاوه بر افزایش جنبه زیبایی، در برابر گرما، سرما و رطوبت حفظ شود.

راز آسمان پایتخت

یک حفاظ آکاردئونی استاندارد، اتصالات و پرچ‌های با کیفیتی دارد. اتصالات با کیفیت کمک می‌کند تا در آکاردئونی به راحتی بر روی ریل‌های بالایی و پایینی حرکت کند. بنابراین، توجه به راحت بودن حرکت آکاردئونی در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد.

درهای آکاردئونی استاندارد معمولاً با مقاطع ریلی 50*50 تولید می‌شوند و ابعاد مقطع کناری آن نیز 50*30 است. این حفاظ‌های در مدل‌ها و طرح‌های مختلف قابل سفارش است. بعضی از خریداران دوست دارند تا در آکاردئونی آنها دارای قفل مخفی یا دستگیره فانتزی باشد. بنابراین، این نوع حفاظ با توجه به مدل و مرغوبیت آن، در بازه قیمت متفاوتی به مشتریان عرضه می‌شود.

معرفی حفاظ آکاردئونی استاندارد

بسیاری از خریداران، تجربه زیادی در خرید حفاظ آکاردئونی ندارند و بنابراین، تشخیص جنس با کیفیت برای آنها بسیار دشوار است. گروه صنعتی ایمن کاران وحدت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات در زمینه امنیت منازل مسکونی، تجاری، شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی است. حفاظ‌‌های تولید شده در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و بالغ بر 500 مدل تنوع محصول دارند. در ادامه برخی از مدل‌های تولید شده در این مجموعه همراه با قیمت معرفی می‌شود؛

حفاظ آکاردئونی سه لوزی 4 خم

وزن تقریبی این محصول 30 کیلوگرم در هر متر مربع است. خم های به کار رفته در این محصول برای امنیت بیشتر پرچ ها می باشد که ضریب امنیت 30 درصد نسبت به آکاردئونی معمولی بیشتر میباشد  ونوع لولای به کار رفته در این حفاظ، 3 پارچه ضد سرقت است. به علاوه، ابعاد کلاف چارچوب 30*50 با ضخامت 2 میلی‌متر و فاصله تیرک‌های آن 12 سانتی‌متر است.

این حفاظ با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک درجه یک رنگ شده و امکان نصب قفل مخفی به سفارش مشتری نیز بر روی آن وجود دارد.

حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوبل پرچ مخفی

وزن حدودی این در 45 کیلوگرم در هر مترمربع است. سه ردیف تسمه عمودی میباشد، پرچهای اصلی مخفی شد و به هیچ عنوان با دریلوو ابزار صنعتی دیلم نمیتوانند پرچها را باز کنند. لولای 3 پارچه ضد سرقت در این حفاظ به کار رفته است. این حفاظ دارای تسمه 5*20 فابریک و مفصل پرچ 6 میلی‌متری در 3 سانتی‌متری است. رنگ به کار رفته در این مدل نیز مانند مدل قبلی است و امکان نصب قفل مخفی بر روی این حفاظ نیز وجود دارد.

 

حفاظ آکاردئونی 5 لوزی پرچ مخفی سفارشی

این حفاظ کشویی، یکی از بهترین محصولات شرکت ایمن کاران وحدت میباشد که تمام درب از لوزی پوشش داده شده است که به هیچ عنوان دست یا دیلم داخل درب نمیرود وتمام پرچ ها مخفی بوده و بهترین درب اکارد‌ئونی شرکت میباشد . وزن تقریبی آن ازای هر متر مربع، 80 کیلوگرم ذکر شده. ریل بالایی این حفاظ بلبرینگ‌دار بوده و از ورق 3 میلی‌متری خمکاری شده استفاده شده است. این حفاظ تسمه 5*20 فابریک دارد و فاصله بین تیرک‌های آن 12 سانتی‌متر است. امکان نصب قفل مخفی بر روی این در نیز وجود دارد.

انواع دیگر مدل‌های حفاظ آکاردئونی، شاخ گوزنی، حفاظ پنجره ثابت و… در وبسایت شرکت ایمن کاران وحدت قابل مشاهده است. این مجموعه از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و با شماره 321218 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : ایمن کاران وحدت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز