با مش ساده در صنعت فولاد آشنا شوید + قیمت روز بازار آهن آلات 12 تیر 1402

لست سکند

مش فولادی ساده که به آن مش جوشی نیز گفته می‌شود، یکی از پرمصرف‌ترین محصولات صنعت فولاد است. مش سیم فولادی ساده استحکام کششی بالایی دارد و به دلیل دوام آن در صنایع گوناگونی استفاده می‌شود. این محصول بیشتر از آهن همراه با مقدار کمی کربن ساخته می‌شود.

کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از مش فولادی ساده می‌پردازد.

ویژگی‌های مش ساده

مش سیم فولادی ساده را می‌توان در مشخصات مختلف خریداری کرد. انواع قطرها، ضخامت‌ها و پرداخت‌های گوناگونی توسط تولیدکنندگان ارائه می‌شود. مش سیم فولادی ساده چه موجود در انبار باشد یا به صورت سفارشی ساخته شود، قوی، بادوام و مغناطیسی است. اغلب، رنگ این محصول تیره است، به ویژه هنگامی که با مش‌های آلومینیومی روشن یا فولاد ضد زنگ مقایسه می‌شود. فولاد ساده در برابر خوردگی مقاومت نمی‌کند و در اکثر شرایط جوی زنگ می‌زند. به همین دلیل، در صنایع خاصی، مش سیم فولادی ساده یک کالای یکبار مصرف محسوب می‌شود.  مواقعی وجود دارد که برخی از کاربران ترجیح می‌دهند یک مش سیم فولادی جوش داده شده یا بافته شده را با مواد خاصی، پوشش دهند. این روکش دهی معمولا به عنوان یک فرآیند پس از فروش در نظر گرفته می‌شود، زیرا ده‌ها گزینه، از جمله روکش گالوانیزه، پی وی سی، پوشش پودری، رنگ‌ها و دیگر پوشش‌های ویژه وجود دارد.

انواع کاربردهای مش ساده

مش سیم فولادی ساده در بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی، ساختمان و ساخت و ساز، سرامیک، فرآوری مواد غذایی و غیره استفاده می‌شود. این محصول به طور گسترده در ساخت قفس و محوطه، پانل‌های پرکننده، جداسازی و فیلتراسیون، حفاظ‌ پنجره، صفحه نمایش لرزاننده، کابینت، کباب پز و رادیاتور، صافی‌های روغن، دیسک‌های فیلتراسیون، صفحه شومینه، صنعت مبلمان، کاربردهای معماری، حفاظ ماشین آلات و تجهیزات، صنایع هیدرولیک و سوخت، محافظ فن، استفاده تزئینی، صنعت معدن، عملیات حرارتی، صنعت زغال سنگ، برنامه‌های هنری، دیوارپوش، امنیت و زندان مورد مصرف قرار می‌گیرد. ویژگی‌های فیزیکی محصول، رخدادهای سیاسی و اقتصادی ایران و جهان در کاهش یا افزایش قیمت مش ساده تاثیرگزار است.

جدول زیر هزینه روز برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن آلات را دربر می‌گیرد:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/steel-plain-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با مش ساده در صنعت فولاد آشنا شوید + قیمت روز بازار آهن آلات 12 تیر 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز