ایران رادیاتور ؛ صادرات تا قلب اروپای صنعتی

ایران رادیاتور-کاماپرس

ایران رادیاتور محصولات خود را به بیش از 30 کشور جهان صادر می‌کند. طبق اطلاعات ارائه شده در سایت این شرکت، کشورهای پیشرفته صنعتی همانند آلمان، روسیه، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و … نیز از جمله مقاصد صادراتی این شرکت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوی

کاماپرس در ادامه به معرفی ایران‌رادیاتور و پیشینه این شرکت می‌پردازد؛

* شرکت ایران رادیاتور با سابقه 40 سال فعالیت، محصولاتی چون انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل‌سوز و دوگانه‌سوز، کولرهای گازی اسپیلت و داکت اسپیلت تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

* بر اساس اطلاعاتی که در سایت ایران رادیاتور وجود دارد، این شرکت دارنده بزرگ‌ترین واحد ریخته‌گری تحت فشار خاورمیانه، دومین تولیدکننده بزرگ رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان، بزرگ‌ترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه و بزرگ‌ترین تولیدکننده حوله خشک‌کن در خاورمیانه است.

راز آسمان پایتخت

* این کارخانه با شرکت‌های معتبر اروپایی در زمینه تولید پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی همکاری می‌کند. به‌عنوان‌مثال با همکاری شرکت ایتالیایی میکرو پلن از معتبرترین قطعات اروپایی و پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تحقیقاتی پکیج برای ساخت این محصول استفاده شده است. همین امر سبب شده تا این شرکت برای اولین‌بار نشان استاندارد را کسب کند.

* از آنجایی که ایران رادیاتور خود را در برابر بهینه‌سازی مصرف سوخت مسئول می‌داند، اقداماتی چون ساخت و تجهیز آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مدرن و استفاده از لوله‌های تلفیقی 5 لایه در رادیاتور شوفاژ را به کار بسته است. به‌علاوه این شرکت گارانتی ۱۰ساله برای رادیاتورهای خود قرار داده است. گارانتی پکیج نیز 24 ماه است.

* ایران رادیاتور موفق به کسب ‌عنوان واحد نمونه در سطح ملی در سال‌های 1383 و 1386شده است. در سال‌های 1383، 1384، 1386 و 1387به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شده است. همچنین عنوان کارآفرین برتر در سال‌های 1385، 1389 و 1394 و واحد برتر استاندارد در سال‌های 1388 و 1391را به خود اختصاص داده است.

* در بخش درخواست همکاری سایت ایران رادیاتور افراد می‌توانند اطلاعات خود را برای همکاری ارسال کنند. به‌علاوه بخشی برای درخواست نمایندگی فروش و نمایندگی خدمات قرار داده شده است. همچنین این شرکت درخواست نصب محصولات را نیز در سایت خود قرار داده تا مشتریان بتوانند از خدمات نصب استفاده کنند.

ایران رادیاتور-کاماپرس

* عبارت «با ایران رادیاتور کی میره تو غار» شعار کمپین‌های تبلیغاتی این شرکت در دهه هفتاد بود که تا سال‌ها در ذهن کاربران باقی ماند. این شرکت در دهه‌های بعد نیز با تکرار شخصیت خرس، کمپین‌های خود را ادامه داد.

* اطلاعات کامل درباره شرکت ایران رادیاتور، محصولات و خدمات آن در سایت این شرکت ارائه شده است. این شرکت در صفحه اینستاگرام خود هم اطلاعات مربوط به محصولات، کارخانه، راه‌های ارتباط و رویدادهای مختلف را ارائه می‌کند.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : ایران رادیاتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز