فراهم شدن فرصت رشد برای تولیدکنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صنعت ساختمان سازی از زمان های قدیم به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری کم شناخته شده است.بر اساس مطالعات اخیر این فرآیند زمان بر بوده و به کندی پیش می رفته است؛اما با ورود تکنولوژی به این صنعت در دهه های اخیر با استفاده از قطعات پیش ساخته، ساخت ساختمان ها سریع تر به پایان می رسد.

به گزارش کاماپرس، ساختمان یا بنا سازه ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می شود که محیط را به دو بخش درون و بیرون تقسیم می کند. در معنای کلی هر سازه ای را می توان ساختمان نامید. منظور از ساختمان، بناهای ساخته شده با مصالح بنایی همچون سیمان، آجر، گچ، آهن و… می باشد.

برخی از ساختمان ها را از نظر بلندی که دارند طبقه بندی می کنند مثلا به ساختمان هایی که بلندی آنها از اندازه مشخصی بیشتر باشد، ساختمان بلند مرتبه می گویند. جالب است بدانید طبق مصوبه سال 1377 شورای عالی شهرسازی و معماری در ایران به ساختمان هایی که بالاتر از شش طبقه باشند ساختمان بلند مرتبه می گویند.پیشتر صنعت ساختمان به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع بوده که بیشتر به شکل سنتی اجرا شده است.
البته این موضوع معایب و مزایای خاص خود را نیز داشته است. زیرا در صنعت ساختمان سازی به دلیل روند کند و طولانی در اجرا همینطور هزینه های جانبی موجب شده تا صنایع ساختمان بهره وری پایینتری نسبت به سایر صنایع داشته باشد.
اما در چند دهه ی اخیر با توجه به تمام شرایط و مشکلاتی که در صنایع ساختمانی مطرح بوده به دلیل بهره مندی از تکنولوژی ،معماری نوین و بهره گیری از تجهیزات تخصصی چه در طراحی و چه در اجرا ، باعث شده که علاوه بر افزایش روند رشد ساخت ،
پروژه های اجرایی مطابق با استانداردهای بین المللی در چهارچوب استانداردهای حفظ محیط زیست ، افزایش ایمنی صورت بگیرد و کاهش درصد خطا در اجرای پروژه را شاهد باشیم.
ایسنا در گزارشی افزود: ضمن اینکه برخورداری از نیروهای مجرب در زمینه ی معماری ، طراحی و بکارگیری از مدرن ترین امکانات روز دنیا در صنایع ساختمان فرصت مناسبی را فراهم نموده است تا بتوانیم چهره ی شهر را توام با بافت تاریخی در بسیاری از استان های کشور و همینطور حفظ الگوهای اقلیمی به سمت مدرنیزه شدن پیش ببریم.
یکی از فرصت هایی که در پیشبرد و رشد صنایع ساختمان برای سازندگان و معماران منبع مناسبی محسوب می شود و اهمیت این مهم را بیشتر از قبل تاکید می نماید ، بازدید از نمایشگاههای بین المللی در صنعت ساختمان است. نمایشگاه های صنعت ساختمان عموما بصورت سالیانه و در اکثر استان های ایران برگزار می شود.
امکان بررسی شرکت های مجری ، تولیدکنندگان ، لوازم جانبی مرتبط به صنعت ساختمان ، آشنایی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا ، مقایسه ی آنها و آشنایی با مهمترین اطلاعات علمی در صنعت ساختمان تنها بخشی از دستاورد حضور در این نمایشگاههاست.
نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان این فرصت را به بازدیدکنندگان خود می دهد که علاوه بر موارد ذکر شده از کلی ترین قطعات تا جزئی ترین یراق آلات ساختمانی را براحتی بیابند.
شرکت بهریزان نیز مفتخر است هر ساله با حضور در نمایشگاه های بین المللی در صنعت ساختمان ، در بخش معرفی انواع دستگیره (دستگیره در ، دستگیره ورودی ، دستگیره کابینتی) و انواع یراق آلات ساختمانی حضور داشته باشد.
امسال نیز شرکت بهریزان مفتخر است تا در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، از تاریخ 20 الی 23 شهریور ماه 1399 از ساعت 10 الی 18 میزبان شما سروران گرامی باشد.
بهریزان با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا همراه با مهندسین و نیروهای کارآزموده و ماهر و رعایت کامل قوانین و مقررات حفظ و صیانت از محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه ای و تضمین کیفیت محصولات با رعایت الزامات قانونی، استانداردهای فنی، محصولات خود را متناسب با نیاز مشتری به صورت کارآمد با بهترین کیفیت به بازار عرضه نماید.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بهریزان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز