اقدام جدید تتر برای جلب نظر سرمایه گذاران در سطح جهان

تتر - کاماپرس

تتر به منظور جلب توجه بیشتر کاربران خود دسترسی به ممیزی سیستم و کنترل 2 را اعلام کرده که بالاترین سطح انطباق امنیتی قابل دسترسی یک سازمان در جهان محسوب می‌شود. این ممیزی مستقل توسط موسسه حسابداران رسمی آمریکا توسعه پیدا کرده و به نوعی تعهدات تتر را برای جذب معامله گران بیشتر یادآور می‌شود. با این حساب می‌توان گفت احتمال بیشتر شدن خرید تتر دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش کاماپرس، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، بر اهمیت این معیار انطباق در تامین اطمینان مشتریان تاکیده کرده است. در واقع آردوینو بیان کرده که با این میزان انطباق مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که دارایی‌ها و اطلاعات شخصی و محرمانه آن‌ها در بالاترین سطح امنیتی قرار دارد. به همین دلیل برخی به تتر اطمینان پیدا کرده و خرید تتر را در اولویت خود گذاشته‌اند. به نظر برخی سرمایه گذاران، تتر قابل اعتمادترین و سازگارترین استیبل کوین جهان است.

بیشتر بخوانید:

تتر - کاماپرس

اقدامات تتر برای تثبیت موقعیت در بازار رمزارزها

گروه توسعه تتر در نظر دارند تا پایان سال 2025 به گواهینامه اس اُ سی تایپ دو دست پیدا کنند. این گواهینامه به ارزیابی اثربخشی کنترل‌های داخلی 12 ماهه دست پیدا می‌کند. در صورت دست یابی به چنین گواهینامه‌ای، تمایلات برای خرید تتر بیشتر خواهد شد. گذشته از تلاش گروه توسعه دهنده تتر برای کسب انواع گواهینامه و مدارک به منظور افزایش اطمینان خاطر سرمایه گذاران، به اقدامات دیگری برای جالب نظر سرمایه گذاران جدید روی آورده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، گروه تتر به منظور تحکیم جایگاه خود قصد سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری روی تاسیسات استخراج بیت کوین در اروگوئه، پاراگوئه و السالوادور را دارد.

راز آسمان پایتخت

در این خصوص آردوینو بیان کرده که تلاش‌ها بر یادگیری و رشد تدریجی در اکوسیستم تتر متمرکز است و گروه توسعه دهنده تتر هیچ گونه عجله‌ای برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین ماینر جهان ندارد. این گسترش استراتژیک با دیدگاه گسترده‌تر تتر از نوآوری و انعطاف پذیری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال هم جهت است.

هم اکنون ارزش بازاری این ارز دیجیتال بالغ بر 104 میلیارد دلار بوده و از لحاظ ارزش بازار این رمزارز در جایگاه سوم قرار دارد.

بهترین درگاه داخلی برای خرید تتر را بشناسید

ایرانیان مانند دیگر مردم جهان امکان خرید تتر و ذخیره سازی آن را دارند و می‌توانند از امکانات این رمزارز محبوب استفاده کنند. منتهی ایرانیان به منظور خرید تتر باید نهایت دقت را به خرج بدهند و آن را از یک درگاه معتبر داخلی بخرند تا با مشکل یا چالشی روبرو نشوند.

یکی از درگاه‌های معتبر ایرانی برای خرید تتر یا فروش آن، درگاه کیف پول من است که امکان معامله این رمزارز را بدون کارمزد انتقال با قیمت لحظه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است. افرادی که مایل به خرید و فروش این ارز دیجیتال از طریق درگاه هستند باید در ان ثبت نام کرده و پروسه احراز هویت را که تنها 15 دقیقه زمان می‌برد، پشت سر بگذارند.

همچنین کاربران سایت کیف پول من این امکان را دارند تا در ایردراپ این مجموعه شرکت کرده و روزانه به صورت رایگان تتر یا 50 ارز دیجیتال دیگر دریافت کنند.

چرا کیف پول من مورد توجه معامله گران است؟

کیف پول من یک درگاه مناسب برای معامله تتر، بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال است که به دلیل راحتی کاربری آن، در دسترس بودن، امکان نقل و انتقالات سریع و کاملا امن توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش رمزارزهای مختلف از طریق این درگاه هستند کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه به نشانی /https://kifpool.me مراجعه کرده یا با شماره 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز