اوضاع تتر در بازار و پیش بینی آینده این رمزارز

لست سکند

 گزارش‌ها و بررسی عملکرد مالی تتر حاکی از آن است که ارزش بازاری این رمزارز به 100 میلیارد دلار نزدیک شده و از ابتدای سال تاکنون نزدیک به هفت درصد رشد کرده است؛ به همین دلیل تقاضا برای خرید تتر افزایش یافته است.

به گزارش کاماپرس، حرکت رو به جلو تتر همچنان ادامه دارد و این رمزارز در حال طرح ریزی برای تداوم این حرکت است. به عنوان مثال، مجموعه تتر در حال استخراج عظیم یو اس دی تی بوده که به منظور تکمیل موجودی در شبکه اتریوم برای درخواست‌های صدور آتی و سواپ‌های زنجیره‌ای انجام شده است. این حرکت تتر بر افزایش تقاضا برای یو اس دی تی تاکید داشته که نقش اساسی در نقدینگی بازار رمزارزها دارد. یو اس دی تی، یک استیبل کوین یا رمزارز با ثبات متصل به دلار آمریکا است که به معامله­‌گران و سرمایه‌­گذاران کمک می‌کند در برابر نوسانات کریپتو دچار مشکل نشوند. مجموعه این اقدامات شرکت تتر سبب شده که اعتماد و خرید تتر افزایش پیدا کند و نظر سرمایه­‌گذاران بیشتری به سوی این رمزارز جلب شود.

در این گزارش وضعیت تتر در بازار و دلایل افزایش تقاضا برای خرید تتر بررسی شده است.

خرید تتر- کاماپرس

نگاهی اجمالی به وضعیت تتر از ابتدای سال تاکنون

به گزارش کوین مارکت گپ، ارزش بازاری تتر از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون از 91 میلیارد دلار به حدود 98 میلیارد دلار رسیده است و شرکت تتر توانسته طی همین مدت کوتاه سود قابل توجهی به دست آورد. همچنین براساس گزارش مارکت گپ، سود تتر در سه ماهه چهارم سال 2023 تقریبا به مرز سه میلیارد دلاری رسید که یک میلیارد دلار آن به سود دارایی‌های خزانه داری آمریکا مربوط می‌شود. بقیه سود این مجموعه نیز ناشی از رشد ارزش طلا و بیت کوین در ذخایر آن بوده است.

دلیل نگرانی فعالان رمزارزی درباره تتر

با وجود رشد عملکرد و افزایش خرید تتر، تسلط این رمزارز بر بازار اندکی نگرانی کارشناسان بازار کریپتو را برانگیخته است. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ بیان کرده که پذیرش گسترده تتر احتمالا باعث تقویت قدرت دلار آمریکا خواهد شد و به طور بالقوه فشاری نزولی بر دارایی‌های سنتی مانند کالاها و طلا ایجاد خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

با وجود این مسئله، همچنان معامله گران و سرمایه گذاران جدید به این استیبل کوین توجه ویژه دارند. در واقع آن‌ها معتقدند که رمزارز مذکور در آینده پیشرفت و گسترش خوبی خواهد داشت؛ به همین دلیل خرید تتر در زمان حاضر به صرفه است و مانند سرعت گیر نوسانات بازار رمزارزها عمل می‌کند.

خرید تتر-کاماپرس

معرفی یک صرافی ایرانی مناسب برای خرید تتر

«کیف پول من» اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است. این درگاه به دلیل داشتن امکانات و ویژگی‌هایی مانند نداشتن کارمزد برای انتقال، احراز هویت سریع، پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال، تحویل آنی سفارش‌­ها، سقف خرید و فروش فوق العاده بالا و آسان بودن کاربری مورد توجه معامله گران و فعالان رمزارزی زیادی قرار دارد.

افرادی که مایلند کمتر در معرض تغییر قیمت و نوسان کریپتو قرار بگیرند و ریسک معاملاتی آن‌ها به حداقل ممکن برسد، بهتر است برای خرید تتر به درگاه کیف پول من مراجعه کنند. این درگاه، بستر امنی برای معامله تتر است. حتی این درگاه، کیف پول مناسب برای نگهداری تتر را در اختیار کاربران می‌گذارد.

افراد به منظور استفاده از خدمات این درگاه کافی است به وبسایت  https://kifpool.me مراجعه کنند. متقاضیان به منظور انجام معاملات تتر در این درگاه باید در این مجموعه ثبت نام و مراحل احراز هویت را سپری کنند. پس از گذراندن این مراحل، امکان معامله تتر با قیمت لحظه‌ای و بدون کارمزد انتقال در صرافی کیف پول من وجود دارد. افراد در صورت داشتن سوال در این باره کافی است که سوالات خود را در قالب چت آنلاین مطرح کرده یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز