ترون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را به چالش کشید!

ترون یکی از رمزارزهای معروف است که نهاد به وجود آورنده آن طی چند مدت اخیر مورد اتهاماتی قرار گرفت. بنیاد ترون نسبت به این اتهامات سکوت نکرد و به منظور رد ادعاهای مطرح شده اقداماتی را صورت داد. احتمالا تلاش بنیانگذاران ترون برای رفع اتهامات روی ذهن معامله گران موثر بوده و خرید ترون را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

به گزارش کاماپرس، بنیاد ترون به منظور رد ادعاهای کمیسیون امنیت و تبادل، اس ای سی، علیه خود در بیست و هشتم مارس سال جاری یک سند 62 صفحه‌ای را به دادگاه فدرال نیویورک ارسال کرد. بنیاد ترون در این سند تلاش کرده‌اند تا صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را زیر سوال ببرد. در واقع این نهاد در تلاش است تا اثبات کند که بنیاد اس ای سی از صلاحیت خود فراتر از حد معمول عمل می‌کند. طبق اطلاعات موجود، کمیسیون بورس آمریکا قبلا جاستین سان و شرکت‌های مرتبط را به سازماندهی فروش ثبت نشده، دستکاری تجاری و ترویج غیرقانونی اوراق بهادار دارایی‌های کریپتو متهم کرد. در این خصوص نهاد ترون ادعا کرده که اتهامات وارده از جانب این مجموعه به سان و دیگر شرکت‌های مرتبط و خودش وارد نیست و این ادعاها از حوزه نظارتی مجموعه مذکور خارج است. به نظر، دفاعیات مجموعه ترون باعث خواهد شد تا رمزارز این نهاد جذاب‌تر شده و احتمالا خرید ترون رونق بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ترون ادعا کرده که تلاش اس ای سی به منظور گسترش همه جانبه قدرت نظارتی این مجموعه در بازار جهانی دارایی‌های دیجیتال بدون اخذ مجوز از کنگره آمریکا است. ترون پیش بینی کرده که دادگاه فدرال وارد این پرونده نخواهد شد و آن را از سیر بررسی خارج خواهد کرد.

نظرات درباره رمزارز ترون

برخی معتقدند که سازوکار ترون به شکلی است که آن را برای مجرمان جذاب می‌کند. به عنوان مثال توکن مذکور ترجیحی برای هکرهای مستقر در کره شمالی بوده و این نهادها مکررا وجوه دزدی خود را از طریق پلتفرم مذکور مورد معامله قرار می‌دهند. اما نهاد ترون چنین چیزی را قبول ندارد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به دفاعیات ترون و مسائل شکل گرفته، احتمالا برخی از معامله گران حمایت بیشتری از رمزارز مذکور به عمل آورند و در واقع خرید ترون را در اولویت قرار دهند. افرادی که مایل به خرید ترون هستند، بعد از کسب اطلاعات لازم درباره این ارز دیجیتال و اخبار آن بهتر است به معامله بپردازند.

معامله گران ایرانی برای خرید ترون دقت کنند!

معامله گران ایرانی درباره کسب اطلاعات به روز از ترون و مرجع درست برای خرید و فروش آن باید دقت بیشتری به خرج بدهند. زیرا ایران به دلیل تحریم همه جانبه مانند دیگر کشورها نبوده و به خدمات پلتفرم‌های معاملاتی معتبر رمزارزی دسترسی چندانی ندارد.

یکی از درگاه‌های مناسب برای خرید ترون یا فروش آن، کیف پول من است. کیف پول من یکی از درگاه‌های معتبر معاملاتی بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن با کمترین کارمزد امکان معامله ترون را فراهم می‌کند. افراد به منظور معامله آسان ترون یا هر ارز دیجیتال دیگری باید به درگاه کیف پول من مراجعه کرده و در آن ثبت نام داشته باشند. بعد از ثبت نام و احراز هویت، امکان خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی از طریق این درگاه فراهم است.

مزایای کیف پول من چیست؟

کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور با سبک و استانداردهای جدید محسوب می‌شود که سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیکی را برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، فراهم کرده است. گذشته از موارد مذکور، کیف پول من به دلیل امکان نگهداری تمامی رمزارزها، انتقال سریع دارایی‌ها، ضمانت و پشتیبانی 24 ساعته، داشتن نماد اعتماد رسمی، قابلیت دسترسی هوشمند و کیف پول مخصوص مورد توجه معامله گران حرفه‌ای و کاربلد بازار رمزارزها قرار دارد.

افرادی که مایل به کسل اطلاعات بیشتر درباره رمزارز ترون، چگونگی خرید و نگهداری این ارز دیجیتال هستند کافی است به وبسایت اصلی این مجموعه به آدرس https://kifpool.me مراجعه کرده یا با شماره 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز