نکاتی که قبل از خرید رمزارز BNB باید دانست

خرید BNB_ کاماپرس

فعالان بازار رمزارزها نام صرافی بایننس را به کرات شنیده­اند، زیرا این پلتفرم معتبر یکی از درگاه‌های امن معاملاتی ارزهای دیجیتال به شمار می­آید. این مجموعه دارای یک توکن بومی به نام BNB است که مورد توجه معامله گران زیادی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، بایننس کوین یا BNB توکنی است که به منظور جذب سرمایه برای گسترش و توسعه فعالیت صرافی بایننس شکل گرفت. ایجاد ارز دیجیتال BNB باعث بهبود رتبه صرافی بایننس در میان دیگر صرافی‌های رمزارزی شد و تا حد زیادی روی سرعت پردازش این مجموعه و افزایش امنیت آن تاثیر گذاشت و به همین دلیل توجه­ های زیادی را جلب کرده است.

در این گزارش با ویژگی‌ها و مزایای خرید BNB و همین­طور نکات لازم قبل از خرید آن آشنا شوید.

رمزارز BNB_کاماپرس

روند شکل گیری رمزارز BNB

رمزارز BNB با استفاده از بلاکچین اتریوم و همچنین طبق استاندارد ERC-20 شکل گرفته و از قانون حاکم بر شبکه اتریوم پیروی می‌کند. از آنجایی که این ارز دیجیتال در بلاکچین اتریوم ایجاد شده است، می‌توان نسبت به عدم سرقت و نداشتن هزینه تراکنش بالای آن مطمئن بود. این کوین دارای عرضه محدوده بوده و در ابتدا تنها 200 میلیون عدد از آن ارائه شد.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از  بایننس کوین

این رمزارز به چند دلیل مورد توجه زیاد قرار دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

الف) استفاده از بایننس کوین برای پرداخت کارمزد باعث خواهد شد که صرافی بایننس کارمزدهای کمتری از کاربران دریافت کند و به همین دلیل بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال به استفاده از آن مشتاق هستند.

ب) رمزارز بایننس کوین در کریپتو رتبه خوبی داشته و بیشتر معامله گران از نوسانات آن سود زیادی به دست می‌آورند.

ج) افرادی که مایل به پرداخت هزینه‌های سفر و سرگرمی هستند نیز امکان استفاده از بایننس کوین دارند. بعضی سایت‌های رزرو پرواز، هتل و امثال آن امکان پرداخت هزینه با رمزارز BNB را فراهم کرده‌اند.

د) امکان وثیقه گذاری رمزارز بایننس کوین برای وام وجود دارد. برخی اپلیکیشن‌های وام دهی، این رمزارز را به عنوان وثیقه قبول کرده و در ازای آن تسهیلات اعطا می‌کنند.

ه) سرمایه گذاران و تریدرها این امکان را دارند که در پلتفرم‌های مخصوصی با استفاده از رمزارز BNB در سهام یا حتی صندوق‌های AFT سرمایه گذاری کنند.

رمزارز BNB_کاماپرس

معرفی یک درگاه مطمئن برای خرید رمزارز BNB

رمزارز BNB به سرعت در حال پیشروی بوده و سرعت توسعه پلتفرم آن چشمگیر است. این پروژه هر روز در حال گرفتن مناطق جدیدی در کریپتو است و روز به روز نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کند. افرادی که مایل به استفاده از قابلیت این رمزارز هستند و به سرمایه گذاری در این بخش علاقه دارند، باید از طریق درگاه­‌های معتبر به خرید BNB اقدام کرده و کیف پول مناسبی را برای نگهداری آن تهیه کنند. درگاه معتبر و اصلی برای خرید BNB، بایننس است. این درگاه به وجود آورنده رمزارز مذکور بوده و به همین دلیل خرید از همین مجموعه عاقلانه به نظر می‌رسد.

البته خرید این رمزارز از درگاه مذکور برای برخی از مشتریان دشوار و بعضا غیرممکن است. مثلا ایرانیان به دلیل مسئله تحریم امکان خرید بایننس کوین از درگاه مذکور ندارند که در این شرایط بهتر است برای خرید BNB به سراغ دیگر درگاه‌ها و پتلفرم‌های داخلی رفت. یکی از این درگاه‌ها «کیف پول من» نام دارد که توانسته امنیت معاملات بایننس کوین را فراهم کند. ایرانیانی که مایل به خرید این ارز دیجیتال هستند، کافی است به درگاه کیف پول من مراجعه کرده و بعد از ثبت نام و احراز هویت، کیف پول مخصوص را گرفته و با شارژ آن اقدام به خرید و فروش کنند.

در این وبسایت قیمت لحظه‌ای بایننس کوین اعلام می‌شود و افراد امکان رصد لحظه‌ای قیمت قبل از معامله دارند. این درگاه تمامی نکات مربوط به خرید و فروش بایننس کوین را برای آگاهی معامله گران بیان کرده است. این اطلاعات هم به صورت متنی، هم صوتی منتشر شده است و در اختیار معامله گران قرار می‌گیرد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بایننس کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال می­توانند به وبسایت  https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز