ارزان ترین مانیتورهای ال جی در بازار + قیمت آبان

مانیتور- ارزان-ال-جی-کاماپرس
لست سکند

نمایشگر هر سیستم کامپیوتری یکی از ارکان مهم آن محسوب می‌شود و توجه به برند، نرخ تازه‌سازی، نوع پنل، زمان پاسخگویی و … هنگام خرید مانیتور، تجربه کاربری خوبی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. شرکت ال جی به عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده مانتیور، طی سال‌های اخیر با استقبال ویژه‌ای از سوی کاربران اداری و خانگی روبه‌رو شده است؛ از این رو خرید مانتیور از این برند با توجه به رضایت کاربران، انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. از طرفی محدودیت‌های اقتصادی در این روزها سبب شده تا ارزان‌ترین گزینه‌ها با کیفیت قابل قبول، بیشتر به چشم بیایند.

کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی ارزان‌ترین مانیتورهای ال جی موجود در بازار می‌پردازد.

1- مانیتور ال جی مدل 19M38HB

قیمت این مانیتور در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 100 هزار تومان است. این مانیتور دارای صفحه نمایش  19 اینچی مات است و برای موارد اداری، طراحی، کاربری عمومی و عکاسی کاربرد دارد. این دستگاه از یک درگاه ارتباطی HDMI پشتیبانی می‌کند و مجهز به نمایشگر LED است. نرخ به روزرسانی تصویر این مانیتور 75 هرتز بوده و از قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B

مانیتور مدل 20MK400H-B با سایز 19.5 اینچ در دسته مانیتورهای کوچک و تخت قرار دارد. نمایشگر LED این مانیتور نسبت به مانیتورهای LCD مصرف برق کمتری دارند. زمان پاسخگویی این مانیتور 2 میلی ثانیه است و کاربران می‌توانند تصاویر را بدون پرش و قطعی دریافت کنند. این مانتیور 2.2 گرمی از یک پورت HDMI و یک خروجی هدفون پشتیبانی می‌کند. از مانیتور مدل 20MK400H-B ال جی می‌توان برای گیمینگ، اداری، کاربری عمومی بهره برد. این محصول با قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

3- مانیتور ال جی مدل 20M39H-B

بهای این مانیتور 3 میلیون و 700 هزار تومان است. پنل مانیتور 20MK400H-B ال جی، از نوع TN است که به دلیل ساختار چینش مولکولی، از نرخ به روزرسانی بالا و تأخیر زمانی بسیار پایینی برخوردار است. این مانیتور دارای دو درگاه VGA و HDMI است. نوع صفحه نمایش این مانیتور مات و اندازه آن 19.5 اینچ است. کاربران می‌توانند از این مانیتور برای مواردی چون امور اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی و عکاسی بهره گیرند. صفحه نمایش این محصول از رزولوشن ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسلی برخوردار است و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

4- مانیتور ال جی مدل 22MP400-B

این مدل از مانیتورهای ال جی در اندازه 21.5 اینچ و وزن 2400 گرم، قیمتی حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان دارد. مانیتور 22MP400-B ال جی، رزولوشن Full HD با اندازه 1920×1080 دارد و به دلیل برخورداری از قابلیت +Super Resolution، تصاویر و فیلم‌ها را با وضوح بیشتری به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای پنل VA است و نمایش رنگ مشکی را با غلظت بیشتری در مقایسه با سایر پنل‌ها همراه می‌کند. Flicker Safe ، از دیگر قابلیت‌های این مانیتور به شمار می‌رود و لرزش نور پس زمینه را که سبب سردرد و خستگی چشم می‌شود، از بین می‌برد.

5-مانیتور ال جی مدل 22MP410-B

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل مانیتور ال جی، امکان تنظیم و تغییر زاویه نسبت به پایه نگهدارنده آن است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا متناسب با زاویه نشستن خود و ارتفاع میز، زاویه و ارتفاع مانیتور را تغییر دهند. نوع پنل این مانیتور VA است و دقت رنگ خوبی دارد. زاویه دید این نمایشگر، 178 درجه است و این بدان معناست که رنگ‌ها به صورت واقعی و بدون افت کیفیت از هر زاویه‌ای دیده می‌شوند. این مانیتور 21.5 اینچی با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز