پرفروش ترین مانیتور سامسونگ در دیجی کالا

لست سکند

حضور گسترده لپ تاپ‌های کوچک و متنوع، مانع ادامه حیات کامپیوترها نشده است. کسانی که به صفحه نمایش‌های بزرگ و با کیفیت علاقه دارند، همچنان به کامپیوترهایی که روی میزهای تحریر جا خوش کرده‌اند، وفادار هستند. اگر شما هم به تماشا کردن فیلم‌ها در یک مانیتور بزرگ علاقه دارید یا یک گیمر حرفه‌ای هستید که نمی‌تواند بازی کردن در لپ‌ تاپ‌های 15 اینچ را تاب بیاورد، شاید به داشتن یک مانیتور بزرگ و باکیفیت فکر کرده باشید. سامسونگ به عنوان یکی از برندهای پرچمدار مانیتور در ایران محصولات متنوعی را تولید کرده که توانسته دغدغه کاربران و مشتریان را برطرف کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتورهای سامسونگ را بر اساس فروش سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

1- مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS22A330NH-M

قیمت این مانیتور در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 300 هزار تومان است. همان طور که از اسم آن هم پیداست، این مانیتور مخصوص بازی است؛ بنابراین اگر به دنبال مانیتوری می‌گردید که لذت بازی با کامپیوتر را برای شما دوچندان کند، این مانیتور مناسب شما است. همچنین می‌توانید برای استفاده‌های اداری، طراحی و ادیت و عکاسی هم از آن بهره ببرید. صفحه نمایش این مانیتور 22 اینچی مات است و می‌توانید در مکان‌های پرنور هم از آن استفاده کنید. رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور مقرون به صرفه ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل است.

 بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جدیدترین مانیتورهای هوشمند سامسونگ در سال 2023

نکاتی که پیش از خرید مانیتور باید بدانید

مانیتور سامسونگ- کاماپرس

2- مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل  LS27C310EAMXUE

قیمت این مانیتور سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 210 هزار تومان است. این مانیتور هم مخصوص بازی است، اما برای مواردی از قبیل مصارف اداری، طراحی و ادیت و کاربری عمومی هم کاربرد دارد. نوع صفحه نمایش این مانیتور سامسونگ مات و سایز آن  27 اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور ۱۰۸0 × ۱۹۲0پیکسل است و لذت بهره بردن از تصاویر باکیفیت را به شما هدیه می‌کند.

مانیتور سامسونگ- کاماپرس

3- مانیتور سامسونگ مدل  LS19A330NH-M

قیمت این مانیتور مقرون به صرفه در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 550 هزار تومان است. این مانیتور ساختار ظریفی دارد و  برای استفاده‌های اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی و عکاسی مناسب است. صفحه نمایش مات این مانیتور سامسونگ 19 اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور کاربردی ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل است که وضوح و کیفیت تصاویر را تضمین می‌کند.

مانیتور سامسونگ- کاماپرس

4- مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل  LF27T350FH-M

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون و 800 هزار تومان است. این مانیتور  مخصوص بازی بوده و اگر می‌خواهید لذت بازی در یک مانیتور بزرگ با تصاویر باکیفیت را تجربه کنید، این گزینه برای شما مناسب است. همچنین این مانیتور سامسونگ برای مصارف طراحی و ادیت، کاربری عمومی و عکاسی کاربردی است. نوع صفحه نمایش مات این مانیتور 27 اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل است.

مانیتور سامسونگ- کاماپرس

5- مانیتور سامسونگ مدل LS43BM700UMX

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 22 میلیون تومان است. این مانیتور برای استفاده‌های اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی و عکاسی مناسب است. نوع صفحه نمایش این مانیتور سامسونگ از نوع مات است. سایز صفحه نمایش این مانیتور 43 اینچ است؛ بنابراین اگر از کار کردن با مانیتورهای بزرگ لذت می‌برید، این مدل برای شما مناسب است. رزولوشن صفحه نمایش این مدل۲۱۶۰  × ۳۸۴۰ پیکسل بوده و وضوح تصاویر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

مانیتور سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین مانیتور سامسونگ در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز