جدیدترین مانیتورهای هوشمند سامسونگ در سال 2023

مانیتور سامسونگ-کاماپرس

سامسونگ از بهترین سازندگان مانیتورهای دسکتاپ در جهان به شمار می‌رود. این اخیرا مجموعه‌ای از مانیتورهای هوشمند سری M خود را برای سال جدید به روز رسانی کرده است.

به گزارش کاماپرس، سه مانیتور جدید M8 و M7 و M5 را به عنوان بخشی از این مجموعه معرفی شده‌اند که هم برای کار و هم برای بازی مناسب هستند. مانیتورهای هوشمند سامسونگ شباهت زیادی با مانیتورهای معمولی آن دارند اما به پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز مجهز هستند و می‌توانند به نتفلیکس و دیزنی پلاس و سایر ویژگی‌های هوشمند دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

مانیتور هوشمند M8 در دو نوع ۲۷ و ۳۲ اینچی عرضه شده و دارای صفحه نمایش 4K می‌باشد. این مانیتور قادر به پخش محتوای HDR10+ بوده و از ۴۰۰ نیت روشنایی و طراحی باریک و شکیل و پایه قابل تنظیم بهره‌مند شده است. دوربین آن با قابلیت جابجایی می‌تواند به طور خودکار کاربر را در وسط کادر نگه دارد. قیمت این مدل بسته به اندازه از ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار متغیر است.

مانیتور هوشمند سامسونگ-کاماپرس

آریاک سفر

مانیتور هوشمند M7 نیز دارای یک صفحه نمایش ۲۷ و ۳۲ اینچی 4K بوده که روشنایی آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد و قادر به پخش محتوای HDR10 است. به غیر ار این‌ها بیشتر ویژگی‌های آن مشابه M8 است و قیمت آن از ۵۴۹ دلار شروع می‌شود.

مانیتور هوشمند-کاماپرس

مانیتور جدید M5 نیز از یک صفحه نمایش ۱۰۸۰ و روشنایی ۲۵۰ نیت بهره‌مند شده و توانایی پخش محتوای HDR 10 را داراست. برخلاف موارد قبلی از پورت USB-C و دستیارهای صوتی پیشرفته پشتیبانی نمی‌کند و باید به HDMI بسنده کرد. قیمت این مدل نیز از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود.

مانیتور هوشمند-کاماپرس

در سری جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ، کاربر می‌تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود متصل شده و اطلاعات مربوطه مانند را نشان دهد. این مانیتورها از ماه ژوئن در ایالات متحده در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز