پرفروش ترین مانیتورهای مخصوص بازی (گیمینگ) در بازار

مانیتورگیمینگ-کاماپرس

امروزه با معرفی و انتشار‌ بازی‌های بیشتر تعداد افرادی که به بازی کردن مشتاق می‌شوند هم افزایش یافته است. داشتن یک مانیتور گیمینگ خوب به بازی هیجان و کیفیت بیشتری می‌بخشد بنابراین خرید یک مانیتور خوب ارزشش را خواهد داشت.

به همین بهانه کاماپرس به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین مانیتور‌های مخصوص بازی در بازار می‌پردازد:

1- مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LF27T350FH-M

این مانیتور 27 اینچ است و بدنه‌ای از جنس تمام پلاستیک دارد. میزان روشنایی مانیتور برابر با 250 کاندولا بر مترمربع است. این محصول 2.8 کیلوگرم وزن دارد و دارای یک عدد درگاه نوع VGA یا D-Sub جهت اتصال به رایانه است. مانیتور تصاویر دریافتی را با رزولوشن Full HD به نمایش می‌گذارد. قیمت آن حدودا 7 میلیون و 630 هزار تومان است.

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

2- مانیتور مخصوص بازی جی‌پلاس مدل GGM-L328QN

سایز این مانیتور 32 اینچ است و یک پنل VA با کیفیت تصویر بالای QHD دارد. محدوده زمان پاسخ‌گویی آن یک تا سه میلی‌ثانیه است. از ویژگی‌های مانیتور می‌توان به پشتیانی از تمام شبکه‌های آنالوگ دیجیتال اشاره کرد.قیمت آن حدودا 13 میلیون و 780 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

3- مانیتور مخصوص بازی ایسوس مدل TUF GAMING VG27AQ1A

اندازه صفحه نمایش این مانیتور 27 اینچ است و از نمایشگر مات IPS بهره می‌برد. مانیتور 6.6 کیلوگرم وزن دارد و دارای دو عدد پورت USB و درگاه  Displayاست. محصول حداکثر روشنایی 250 کاندلا بر مترمربع دارد. قیمت آن حدودا 17 میلیون تومان است.

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

4- مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS22A330NH-M

سایز این محصول 22 اینچ است و پنل VA  دارد که از نور پس‌زمینه LED پشتیبانی می‌کند. این مدل با رنگ بدنه مشکی مات به بازار عرضه شده است و یک عدد پورت VGA و یک عدد پورت HDMI دارد. میزان روشنایی مانیتور برابر 250 کاندولا بر مترمربع است. محصول رزولوشن Full HD دارد. قیمت آن حدودا 5 میلیون و 290 هزار تومان است.

مانیتور گیمینگ-کاماپرس5- مانیتور مخصوص بازی ال جی مدل 34WP550-B

اندازه مانیتور 34 اینچ و وزنی حدودا 6.8 کیلوگرم دارد. زمان پاسخ‌گویی آن 5 میلی‌ثانیه است. از امکانات محصول می‌توان به داشتن پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌لیتری صدا اشاره کرد. این محصول از پنل IPS و نور پس‌زمینه LED پشتیبانی می‌کند. قیمت آن حدودا 18 میلیون و 490 هزار تومان است.

مانیتور گیمینگ-کاماپرسانتهای پیام

مرتبط با : ال جیایسوسجی پلاسسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز