نقد و بررسی مانیتور 24 اینچ یونیوو UM2421+ قیمت خرید مانیتور یونیوو

لست سکند

اگر به واسطه شغل خود یا هر دلیل دیگری، زمان زیادی از شبانه روز را به خیره شدن به مانیتور اختصاص می‌دهید؛ احتمالا قانون 20-20-20 را شنیده‌اید. هر 20 دقیقه به یک شی، با حداقل 20 فوت فاصله، به مدت 20 ثانیه نگاه کنید. این روش موثر است اما کافی نیست. یکی از اولین نکاتی که در نقد و بررسی مانیتور 24 اینچ یونیوو  UM 2421 ذکر می‌شود، بهره‌گیری این مدل از فیلتر نور آبی است که می‌تواند انتخاب مناسبی جهت کمک به حفظ بینایی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تکنولوژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سردرد، تاری دید، خشکی چشم و در موارد شدید درد گردن و شانه از جمله شکایت‌هایی است که افراد پس از استفاده مداوم از مانیتور و سایر صفحه‌های نمایش دارند. هنگام تماشای یک صفحه دیجیتالی، ناخودآگاه کمتر پلک می‌زنیم؛ در نتیجه سایر گیرنده‌های درد در بدن کاهش می‌یابد و این موضوع باعث می‌شود مغز در لحظه متوجه آسیب به چشم نشود. این اتفاق در استفاده از مانیتور رایج‌تر است و تحت عنوان «سندروم بینایی کامپیوتر» شناخته می‌شود. فناوری‌های بسیاری در تولید یک مانیتور استفاده می‌شود تا از سلامت چشم مصرف کننده محافظت کند. در ادامه به نقد و بررسی مانیتور24  اینچ یونیوو UM 2421 پرداخته می‌شود؛

مانیتور 24 اینچ یونیوو  UM 2421؛ مجهز به فیلتر نور آبی

بهتر است روی یک مانیتور مجهز به فیلتر آبی داخلی مانند مانیتور 24 اینچ یونیوو سرمایه گذاری کنید و از چشمان خود محافظت کنید. تمام صفحه نمایش‌های مدرن از خود نور آبی ساطع می‌کنند که می‌تواند بر سلامت چشم تاثیر منفی بگذارد و باعث مشکلات در خواب فرد شود.

این فیلترها می‌توانند انتشار طیف آبی را کاهش دهند و در عین حال تعادل رنگ را حفظ کنند. این فناوری این امکان را می‌دهد که به راحتی میزان نور آبی ساطع شده از دستگاه را با استفاده از مقیاسی از صفر تا صد تنظیم کنید. علاوه‌بر فیلتر آبی، بهتر است در محیط پیرامون خود از رنگ‌های گرم مانند قرمز بیشتر استفاده کنید تا تعادل رنگی در اطراف شما ایجاد شود.

راز آسمان پایتخت

صفحه نمایش ضدتابش چیست؟

صفحه نمایش ضدتابش، مجهز به لایه‌ای از پوشش مخصوص است که بازتاب‌ نور را به حداقل می‌رساند. تابش نور و انعکاس آن از یک منبع مانند خورشید می‌تواند دیدن آن‌چه را که روی نمایشگر اتفاق می‌افتد، برای چشم دشوار کند. با کمک یک پوشش ضدتابش می‌توان این اثرات خیره کننده را کاهش داد.

دلایل زیادی بابت هزینه کردن صفحه نمایش ضدتابش وجود دارد. استفاده از دستگاه در طول روز فشار زیادی بر چشم به همراه دارد. با این قابلیت قدرت بینایی شخص در دراز مدت آسیب کمتری می‌بیند.

یکی دیگر از مزایای این صفحه نمایش، تمیز کردن آسان آن است. اثر انگشت و سایر لکه‌ها مستقیما روی شیشه قرار نمی‌گیرند. تنها با یک پارچه میکروفایبر نرم و آب می‌توان صفحه را به آرامی تمیز کرد. صفحه نمایش ضدتابش میزان گرد وغبار، چربی و کثیفی‌های قابل مشاهده روی مانیتور را کمتر نشان می‌دهد. گفتنی است تمام این ویژگی‌ها در مانیتور 24 اینچ یونیوو  UM 2421 وجود دارد.

مشخصات مانیتور 24 اینچ یونیوو  UM 2421

همانطور که پیش‌تر در نقد و بررسی مانیتور 24 اینچ یونیوو  UM 2421 اشاره شد، شرکت یونیوو با طراحی و تولید این محصول دارای فیلتر نور آبی و صفحه ضدتابش با مدل‌های مشابه در بازار به رقابت می‌پردازد. استفاده از این مانیتور به دو صورت دیواری و رومیزی از طریق پایه امکان‌پذیر است. این مانیتور جهت استفاده در فضاهای کوچک به واسطه چرخش 180 درجه‌ای کاربرد دارد.

شرکت یونیوو به صرفه جویی در مصرف برق و حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهد. این محصول با مصرف انرژی 36 وات یک کالای الکترونیکی کم مصرف محسوب می‌شود. تکنولوژی فلیکر فری در این مانیتور از پرش تصویر جلوگیری می‌کند. این فناوری به خصوص برای افرادی که در طولانی مدت مشغول به کار هستند یا به تماشای فیلم می‌نشینند، مناسب و کارآمد است.

پورت وی جی ای و پورت اچ دی ام ای، خروجی هدست، زاویه دید گسترده و رزرولوشن و کنتراست بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است. متناسب با تمامی قابلیت‌های دستگاه، این مانیتور به قیمت 52 میلیون تومان در وبسایت رایاسان به فروش می‌رسد.

شرکت بهین تکنولوژی با سال‌ها تجربه در فروش و ارائه خدمات به مشتریان، این محصول را با گارانتی معتبر 24 ماهه عرضه می‌کند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت رایاسان به صفحات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و کانال تلگرام، آپارات، یوتیوب شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : رایاسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز