نمایشگر رول شونده سامسونگ فشار خون تان را هم می گیرد

سامسونگ-کاماپرس

شرکت سامسونگ از تعداد انگشت شماری از نمایشگرها رونمایی کرده که می‌توانند بدون کاهش اندازه صفحه نمایش، قابل حمل‌تر شوند و یا فشار خون را اندازه‌گیری کنند.

 

نمایشگر Rollable Flex که به تازگی رونمایی شده، نوعی صفحه نمایش است که می تواند مانند یک طومار رول شودو به ابعاد ۱.۹ اینچ در ۱۰ اینچ برسد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، نماینده این شرکت در نشست مطبوعاتی توضیح داد که امیدوار است با این روش صفحات بسیار بزرگ قابل حمل‌تر از گذشته باشند‌‌.

آریاک سفر

این مدل صرفا یک نسخه نمایشی است و احتمالا عرضه آن مدت‌ها طول خواهد کشید. با این‌حال استفاده از آن برای افرادی که نیاز دارند لپ‌تاپ‌های خود را همه جا به همراه داشته باشند جالب به نظر می‌رسد.

سامسونگ همچنین صفحه نمایش Flex In & Flex Out را معرفی کرد که می‌تواند به هر دو صورت داخلی و خارجی تا می‌شوند. این دستگاه دیگر نیازی به پنل خارجی به‌عنوان تکیه‌گاه ندارند و احتمالا بسیار سبک‌تر خواهند بود.

سامسونگ همچنین از یک حسگر زیستی OLED قابل حمل رونمایی کرد که با اسکن دو انگشت کاربر می‌تواند میزان انقباض رگ‌ها، فشار خون و سلامت قلب و عروق را بررسی کند. هنوز معلوم نیست این فناوری‌ چه زمانی به زندگی ما راه پیدا کند، اما می‌تواند جایگزین خوبی برای ساعت‌های هوشمند باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز