تجربه ای منحصر به فرد برای گیمرها با مانیتور اودیسه نئو جی8 سامسونگ

لست سکند

بیش از 2 میلیارد نفر در جهان بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند و یک مانیتور باکیفیت تأثیر بسزایی در تجربه گیمر دارد. به همین جهت سامسونگ مانیتورهای گیمینگ اودیسه را معرفی کرده تا تجربه‌ای بی‌نظیر در حوزه بازی را برای افراد بسازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی مانیتور اودیسه نئو جی8 و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

کیفیت تصاویر

وجود یک پنل VA / Mini-LED که به فناوری کوانتوم دات مجهز شده، باعث شده تا مانتیور هزار و 196 نقطه نوردهی مستقل داشته باشد. با این ویژگی نشتی نور از بین رفته و تنها نقطه‌ای نور دارد روشن می‌شود. به این ترتیب تصویر خلوص بالایی خواهد داشت. به علاوه این مانیتور قادر است تا تصاویر را در فضاهای بسته یا کم‌نور با عمق بیش‌تری نشان دهد. حداکثر روشنایی مانیتور 2 هزار نیت بوده و توانایی تشخیص 1 میلیارد رنگ را دارد.

پردازش روان مانیتور اودیسه

این مانیتور تأخیر ورودی بسیار کمی داشته و نرخ واکنش آن 1 میلی ثانیه‌است. به این ترتیب فاکتور مهم کنترل دقیق و واکنش سریع برای برنده شدن در یک بازی را فراهم می‌کند. نرخ به‌روزرسانی 240 هرتزی نیز فضایی روان و شفاف را برای گیمر فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ویژگی تطابق تصویر توانایی تنظیم خودکار نور صفحه بر اساس میزان روشنایی فضا را فراهم کرده است. ویژگی AMD FreeSync Pro تاخیر، کنتراست رنگ و دیگر مشخصات را با توجه به کنسول متصل به مانیتور تنظیم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طراحی زیبا و جذاب

مانیتور اودیسه یک منحنی با شعاع R1000 است که ویژگی منحصربه‌فرد آن جلب حداکثر توجه به خود و جلوگیری از حواس پرتی به اطراف است. حاشیه مانیتور مشکی و پنل پشتی سفید رنگ است. در وسط پنل پشتی یک چراغ آرجی‌بی وجود دارد که نقطه اتصال پایه مانیتور است. رنگ این چراغ با توجه به شرایط بازی تغییر کرده و نور آن کم و زیاد می‌شود. وجود پایه فلزی مقاوم با قابلیت چرخش عمودی و افقی دیگر ویژگی طراحی مانیتور اودیسه نئو جی8 است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز