پرفروش ‎ترین گوشی‌ های سری A سامسونگ در بازار

لست سکند

همه چیز، برای همه کس؛ این ایده‌ای است که بیشتر شرکت‌های تولید محصولات دیجیتال را به سمت تولید گوشی‌های اقتصادی کشانده است تا همه بتوانند یک موبایل مناسب با بودجه و نیاز خود داشته باشند. این محصولات تناسب کارکرد را با قیمت برقرار می‌کنند و تنوع کالاها را افزایش می‌دهند. سامسونگ با تولید گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سری A سهم قابل توجهی در بازار دارد. اگر از یک موبایل انتظار کارکرد قابل قبول و قیمت مناسب دارید، گوشی‌های سری A سامسونگ برای شما گزینه مناسبی خواهند بود.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت تکنولایف پرفروش‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ را معرفی می‌کند. 

1- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 63 هزار تومان است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه 8 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. اگر انتظار زیادی از دوربین گوشی نداشته باشید، این مدل برای شما انتخاب خوبی است. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است و عمر مفید خوبی دارد. سایز صفحه نمایش این موبایل سامسونگ 6.5 اینچ است.

بیشتر بخوانید:

2- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G

قیمت این گوشی سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 13 میلیون و 850 هزار تومان است. اگر به عکاسی با موبایل علاقه دارید، دوربین چهارگانه این گوشی می‌تواند شما را راضی کند. ظرفیت باتری این تلفن همراه 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه 256 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت است؛ بنابراین اگر در میان گوشی‌های سری A به دنبال مدلی هستید که ظرفیت حافظه‌ زیادی داشته باشد، این موبایل 6.5 اینچی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ- کاماپرس3- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A03s

قیمت این گوشی پرفروش سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 90 هزار تومان است. این گوشی دوربین سه گانه‌ای دارد که نسبت به قیمت آن باکیفیت است. ظرفیت باتری این موبایل 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است. پردازنده قوی این گوشی امکان اجرای راحت برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را فراهم می‌کند. صفحه نمایش 6.6 اینچی این تلفن همراه کیفیتی قابل قبول دارد.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

4- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A03s

قیمت این موبایل در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 399 هزار تومان است. این گوشی در عین ارزان قیمت بودن، کیفیت ساخت بالایی دارد. سایز صفحه نمایش موبایل سامسونگ 6.5 اینچ است. دوربین سه گانه این گوشی کیفیت قابل قبولی به عکس‌های شما می‌دهد. ظرفیت باتری این موبایل 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است که خیال شما را از بابت عمر مفید باتری راحت می‌کند.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

5- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A04

قیمت این محصول پرفروش در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 459 هزار تومان است. کیفیت دوربین دوگانه این تلفن همراه 50 و 2 مگاپیکسل است. این موبایل از ظرفیت باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی سامسونگ کیفیتی معمولی دارد که با توجه به قیمت آن، منطقی است. اگر موبایلی با قیمت پایین و کارایی قابل قبول می‌خواهید، این مدل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

گوشی سامسونگ

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “پرفروش ‎ترین گوشی‌ های سری A سامسونگ در بازار

  1. مرتضی گفته:

    من گوشی سامسونگ گلکسی A03s رو دارم و باهاش دارم کار میکنم
    به جرات میتونم بگم در حال حاضر بهترین گوشی هست که من خریدم هم از لحاظ سرعت هم باطری هم کیفیت واقعا گوشی خوبیه ،،،هشت هسته ای تصویر عالی سرعت عملکرد برنامه ها خوب ،گوشی داغ نمیکنه
    خیلی گوشی خوبیه
    واقعا نصبت به قیمتش عالیه
    تو این بازار این گوشی به نظر من بیست میلیون می ارزه

  2. علی گفته:

    من سری ام رو پیشنهاد میکنم . از لحاظ تصویر و صفحه نمایش و سرعت تاچ به سری آ برتری داره و قیمت هم با هم برابر هستن . مثلا ام ۱۳ عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز