پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید

گوشی شیائومی-کاماپرس

شرکت شیائومی در سال 2022 با تصاحب 13 درصد از سهم بازار تلفن‌های همراه، رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داد. گوشی‌های این شرکت با کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، در ایران نیز هواداران زیادی پیدا کرده‌ است. به عنوان مثال پرفروش‌ترین گوشی بازار ایران در ماه گذشته، شیائومی ردمی نوت 12 بوده است.

با توجه به قیمت بالای کالاهای دیجیتال، خرید این محصولات با تخفیف می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی و خرید آن‌ها با تخفیف ‌پرداخته است.

ردمی نوت 12؛ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی

ردمی نوت 12 4جی با برخورداری از 8 گیگابایت حافظه رم، توانایی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های حجیم با سرعت بالا دارد. همچنین با حافظه‌ داخلی 128 گیگابایت، کاربران از فضای ذخیره‌سازی انبوه برای عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های مختلف برخوردار خواهند بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری لیتیوم 5000 میلی‌آمپری و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، گوشی شیائومی نوت 12 را تبدیل به گزینه مناسبی برای طرفداران گوشی‌های اقتصادی کرده است. قیمت ردمی نوت 12 4جی 8 میلیون و 500 هزار تومان است که فروشگاه “بای‌صد” این محصول را با تخفیف هشت درصدی با قیمت 7 میلیون و 890 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی نوت 12 پرو

این محصول که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی است، نسخه قدرتمندتری از ردمی نوت 12 بوده و دوربین 108 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 256 مگابایتی دارد. بهره‌مندی از نمایشگر 6/6 اینچی و باتری 5000 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این عضو خانواده گوشی‌های شیائومی است. این تلفن همراه به دلیل برخورداری از سخت‌افزار قوی، برای اجرای بازی‌های موبایلی مناسب است. قیمت گوشی شیائومی نوت 12 پرو 11 میلیون و 600 هزارتومان است که با تخفیف 12 درصدی در سایت بای‌صد به قیمت 10 میلیون و 250 هزارتومان به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی ردمی 12 سی

ردمی 12 سی از اعضای اقتصادی خانواده ردمی و یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی، مجهز به اندروید 12 و رام پردازش چهار گیگابایتی است. حافظه داخلی این تلفن همراه 128 گیگ بوده و دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی نیز 1080 × 1920 فول اچ‌دی است. قیمت این تلفن همراه در فروشگاه اینترنتی بای‌صد با تخفیف 18 درصدی 4 میلیون و 760 هزار تومان است.

گوشی پرفروش ردمی نوت 12 اس

حافظه 256 مگابایتی، رم هشت گیگ و پردازنده مدیاتک جی96 این تلفن همراه را به یک گوشی مناسب و کاربردی میان‌رده تبدیل کرده است. دوربین 108 مگاپیکسلی، لنز سلفی 16 مگاپیکسلی و فیلم‌برداری با کیفیت فول‌اچ‌دی باعث شده که گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس تصاویری باکیفیت ثبت کند. قیمت این تلفن همراه 9 میلیون و 580 میلیون تومان است؛ در حالی که فروشگاه بای‌صد، این محصول را با قیمت 9 میلیون و 260 هزار تومان عرضه می‌کند.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 6 پرو 5جی

قیمت این گوشی پرفروش شیائومی 14 میلیون و 500 هزار تومان است. فروشگاه بای‌صد با تخفیف 9 درصدی، این محصول را با قیمت 13 میلیون و 290 هزار تومان برای فروش گذاشته است. دوربین 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1/9، این گوشی اقتصادی را برای عکس‌برداری مناسب کرده است. از دیگر ویژگی‌های پوکو ایکس 6 پرو می‌توان به رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 2400، تراکم 395 پیکسل در هر اینچ، حافظه داخلی 256 و رام هشت گیگ اشاره کرد.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 6 پرو 5جی- کاماپرس

خرید گوشی شیائومی با تخفیف از فروشگاه بای‌صد

مجموعه بای‌صد در فروشگاه اینترنتی خود به آدرس https://buy100.ir/store-sample/store-sample-3?sorting=price پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی را با تخفیف به فروش می‌رساند. این مجموعه علاوه بر گوشی‌های شیائومی، محصولات اپل، سامسونگ، هوآوی، نوکیا و آنر را نیز به خریداران عرضه می‌کند. در کنار موبایل، انواع لپ‌تاپ‌های ایسوس، لنوو و ایسر نیز در این سایت عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه و ثبت سفارش، محصول خریداری شده را در منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

19 دیدگاه برای “پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید

  1. ق گفته:

    سلام
    من یکسال این گوشی را داشتم.به محض پایان گارانتی دوربین از کار افتاد بردمش نمایندگی کفت بالای یک تومان خرج داره
    گوشی ام شیائونی نوت ۱۰پرو بود
    بنظرم این گوشی را نخرید

    • شکوهی گفته:

      کدوم رو نخریم؟؟
      منظورتون نوت ۱۰ پرو هست یا سری نوت ۱۲ منظورتون هست.من چند روزه میخوام گوشی جدید بگیرم اما بین گوشی های سری ۱۲ موندم کدوم رو بگیرم.
      فعلا بین ردمی نوت ۱۲ اس و ردمی نوت ۱۲ پرو نمیدونم کدوم…..

      • رستم گفته:

        سلام من دو ماهه 12اس 256 رم 8را به 9تومان خریدم تو این مدت واقعا از هر نظر بخصوص سرعتش راضی هستم و وی پی ان سایفون را مثل پولی ها باز میکنه وهیچ قطع نمیشه یعنی اینترنت گازوییلی دولت فخیمه خیلی خوب باز میکنه وبازیها را چک کردند چون من خودم اهل بازی نیستم راحت بازی میکنه ونیمساعته هم شارژ میشه و اگر زیاد کار نکشی دو روز بیشتر جواب میده .از چین بعیده نه ؟

      • arg گفته:

        از بین اینا گوشی که پردازنده اسنپ داره بگیرید و لاغیر.
        نوت ۱۲ فورجی یا نسخه فایوجی که گرونتره. در ضمن گوشی با گارانتی معتبر و خوشنام و بیمه بگیرید. هر گوشی از هر برندی امکان داره مشکل پیدا کنه. شیائومی به خاطر کیفیت مطلوب و ارزش خرید به اینجا رسیده. چنانچه خراب بشه یا ال سی دی مشکل پیدا کنه قیمت قطعاتش از برندهای دیگه ارزونتره. اگر چندسال گوشی رو داشته باشی و دیگه اندروید جدید برای نیاد معمولا اندروید کاستوم ورژن بالا تا سالها برایش پورت میشه.

  2. محمد رضا قربانی گفته:

    من نوت 12 با رم هشت گرفتم 8 تومان واقعا عالیه هم کیفیت دوربین و هم شارژ بالای آن بی نظیره

  3. روح الله وحیدی گفته:

    سلام نت 12 پرو فورجی گوضشی خوبی هست من از همین سایت بای صد 3 ماه گرفتم خوب هست مشکلی نداره تا الان

  4. Ali گفته:

    سلام دوستان.منم گوشی مدل نوت ۱۲پرو پلاس ردمی گرفتم خیلی عالی ماشاا…قیمتش هم ۱۶ت نقدی .قسطی گرفتم شش ماهه ماهی ۲۲۰۰۰۰۰ت.پول پیش شش میلیون تومان دادم که جمع کلش میشه ۱۹۲۰۰۰۰۰ت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز