ارزان ترین ماشین لباسشویی دوو در بازار/ قیمت مهرماه 1402

لست سکند

برند کره‌ای دوو با استفاده از طراحی پیشرفته در ارائه محصولات خود و استفاده از بروزترین فناوری روز دنیا و متریال مرغوب در ساخت آنها از جمله محبوب‌ترین برندها در بازار لوازم خانگی بوده که طرفداران خاص خود را دارد.

این برند کره‌ای به تولید انواع لوازم خانگی ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی، کولرگازی و تلویزیون می‌پردازد. این برند توانسته با فروش محصولات باکیفیت و مرغوب به رقابت با برندهایی همچون سامسونگ و ال‌جی بپردازد و در سال 2022 به میزان فروش 10.42 تریلیونی دست پیدا کند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین ماشین لباسشویی دوو در بازار را معرفی می‌کند؛

معرفی 4 مدل از ارزان ترین ماشین لباسشویی دوو

به طورکلی، قیمت ماشین لباسشویی‌های دوو براساس متریال بکار رفته در آنها، طراحی، سال ساخت، امکانات و ویژگی‌های متنوع از 16 تا 24 میلیون تومان از یکدیگر متغیر می‌شوند. ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های این برند نیز دارای کیفیت و ویژگی‌های گوناگون هستند و گاهی برخی از مدل‌های آن با پرچم‌داران برند دوو برابری می‌کنند.

1- ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700S

قیمت این ماشین لباسشویی در لحظه تهیه گزارش 15 میلیون و 670 هزار تومان است. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی بوده و مجهز به موتور یونیورسال بهبود یافته با سرعت چرخش هزار دور در دقیقه است. این محصول با طراحی بدنه پیشرفته، فرایند شست و شو را در آرام‌ترین حالت ممکن و کم‌ترین صدای تولیدی انجام می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی دوو به 15 برنامه شست و شو متنوع مجهز است که کاربران می‌توانند براساس نوع نیاز، بافت پارچه هر یک از آنها را انتخاب کنند. برنامه شست و شو سریع این مدل در 19 دقیقه صورت می‌گیرد و کاربران در زمان‌هایی که وقت کافی برای شست و شو ندارند، می‌توانند با انتخاب این برنامه فرایند شست و شو را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت انجام دهند.

تکنولوژی نانوسیلور بکار رفته در این محصول باکتری‌ها و آلودگی‌های موجود بر بافت پارچه لباس را از بین می‌برد و در نتیجه سبب پاکیزگی هر چه تمام‌تر لباس‌ها می‌شود و لکه‌ها وبوهای نامطبوع موجود بر روی آن را از بین می‌برد.

2- ماشین لباسشویی دوو DWK-8205T

قیمت این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی 16 میلیون و 300 هزار است. این ماشین لباسشویی دوو مجهز به 15 برنامه شست و شوی متنوع و فناوری بخارشوی است. فناوری بخارشوی بکار رفته در این محصول، چین و چروک لباس و ملحفه و آلرژی شایع آن را از بین می‌برد.

سیستم شست و شوی بخار و آب در این ماشین سبب از بین رفتن لکه‌ها، بوی ناخوشایند، ذرات چربی و کثیفی از روی پارچه‌ها‌ می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این فناوری با کمترین میزان مواد شوینده، شاهد تمیزترین حالت ممکن لباس‌ها باشند بدون آنکه به بافت پارچه آسیبی وارد شود.

3- ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Pro84TT

قیمت این ماشین لباسشویی 8 کیلویی 19 میلیون و 570 هزار تومان است. برنامه شست‌و‌شوی سریع 15 دقیقه، برنامه شست‌و‌شو الیاف مصنوعی، برنامه شست‌و‌شو اقتصادی (کاهش مصرف انرژی آب و برق) از جمله قابلیت‌های این مدل محسوب می‌‌شوند. فناوری نانوسیلور تعبیه شده بر روی این ماشین، پارچه‌ها را ضدعفونی و میکروب‌زدایی می‌کند و بوی نامطبوع و انواع لکه‌های آن را از بین می‌برد.

این مدل مجهز به سیستم ضدچروک بوده که با کاهش چین و چروک لباس‌های شسته شده، فرایند اتوکشی را آسان‌تر می‌سازد. در زمان‌هایی که وقت کافی برای شست‌و‌شو لباس نیست می‌توان با فعال کردن گزینهGo  Quick فرایند شست و شو و خشک شدن را با سرعت بالاتری انجام داد. مصرف انرژی این مدل A+++ است که کاهش مصرف انرژی برق و آب را به همراه دارد.

4- ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82TB

قیمت ماشین لباسشویی دوو پرو 19 میلیون و 570 هزار تومان است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می‌تواند برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مناسب باشد. این محصول مجهز به موتور دایرکت درایو با سرعت چرخش هزار و 400 دور در دقیقه است. همچنین، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت وجود خرابی آن را شناسایی و اعلام می‌کند.

این ماشین لباسشویی مجهز به برنامه شست و شوی سریع در 15 دقیقه است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ضد خرابی موتور و سیستم کنترل آب مصرفی آن اشاره کرد. این محصول به درام زمردی نسل جدید مجهز شده است که قدرت چنگ‌زنی را حین شست و شو افزایش داده و از صدمه دیدن الیاف لباس و رنگ آنها جلوگیری می‌کند.

مزایا خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر

امروزه خرید اینترنتی یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که افراد از آن برای خرید لوازم خانگی خود استفاده می‌کنند. این امکان به افراد امکان می‌دهد تا با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های هر محصول خریدی مطمئن را انجام دهند.

از جمله مزایا خرید اینترنتی می‌توان به صرفه‌جویی در انرژی اشاره کرد، افراد می‌توانند در هر مکان و زمانی به خرید بپردازند و مسائلی همچون خستگی پس از خرید، شلوغی جمعیت بازار، ترافیک و آلودگی هوا را تجربه نخواهند کرد.

امروزه افراد بسیاری با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت به سواستفاده از دارایی و سرمایه‌های افراد می‌پردازند. خانه تک یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها است که به فروش محصولات متنوع از برندهای مختلف می‌پردازد. این مجموعه با هدف ارائه بهتر به مشتریان خود در سراسر ایران، امکان خرید غیرحضوری را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه و بررسی ویژگی‌ها، امکانات و قیمت متنوع هر برند، به خرید محصولی باکیفیت و درجه یک بپردازند.

خرید ماشین لباسشویی دوو از فروشگاه اینترنتی خانه تک

مجموعه خانه تک با داشتن 50 سال سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی دارای دو فروشگاه و نمایندگی فعال از برندهای اسنوا و دوو است. خانه تک با هدف ارائه بیشتر به مشتریان خود علاوه بر فروش حضوری، یک فروشگاه اینترنتی برای فروش لوازم خانگی از برندهای مختلف همچون دوو، جی‌پلاس، اسنوا، بوش و غیره تاسیس کرد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس  www.khanetak.com به بررسی قیمت و ویژگی‌های هر محصول بپردازند و نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه تک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز