ارزان ترین شرایط خرید تور چین از مشهد و تهران

تور چین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور چین تلفیق جالبی از سنت و مدرنیته است که سفر به این نقطه از زمین را برای گردشگران، جالب و هیجان‌انگیز می‌کند. چین دارای بالاترین رتبه از نظر تعدد زبان و گویش در جهان است. علاوه بر آن، چینی‌ها فستیوال‌های گوناگون و تماشایی زیادی را هرساله برگزار می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، “سپهرسیر” که در زمینه برگزاری تور چین از مشهد و تهران فعالیت می‌کند، پکیجی تحت عنوان تور چین را به صورت اقساطی برای سفر به این کشور تدارک دیده است.

در این گزارش، جزئیات و قیمت تور چین از مشهد و تهران بررسی شده است.

بهترین زمان سفر به چین

پاییز و بهار بهترین فصل برای سفر به چین است، زیرا از گرمای تابستان و سرمای زمستان خبری نیست. همین‌طور می‌توانید برنامه سفر خود به این کشور را با تاریخ برگزاری فستیوال‌های آن هماهنگ کنید. این کشور در اواسط پاییز، یک جشنواره پاییزه برگزار می­کند و رویداد بعدی آن نیز مربوط به سال نو چینی است که در ماه­های ژانویه و فوریه برگزار می‌شود.

تور چین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هزینه‌های سفر به چین

مهم‌ترین هزینه‌های سفر به چین شامل هزینه اخذ ویزای توریستی این کشور، خرید بلیت هواپیما، هتل و محل اقامت، هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری و هزینه‌های خورد و خوراک می‌شود. البته برخی از این هزینه‌ها می‌تواند شامل خدمات آژانس مسافرتی باشد که تور خود را از آنجا رزرو کرده‌اید.

باتوجه‌ به موارد ذکر شده، هزینه‌های کلی این سفر متغیر است، اما ارزان‌ترین حالت، رزرو تور چین از مشهد و تهران به‌صورت اقساطی است که طی آن با اقساط دلخواه خود می‌توانید پرداخت هزینه این سفر را در چند ماه انجام دهید.

تور چین-کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری چین

کشور چین بعد از ایتالیا و اسپانیا رتبه سوم میراث جهانی یونسکو را کسب کرده است. علاوه بر دیوار بزرگ چین که برجسته‌ترین و مهم‌ترین نماد این کشور به حساب می‌آید، سایر مراکز تاریخی، فرهنگی و طبیعی که در سفر به این کشور می‌توانید آنها را از نزدیک ببینید، در ادامه معرفی شده است.

1ـ جزیره هاینان: هاینان جزیره بهشتی گرمسیری است که به‌شدت تحت توسعه گردشگری قرار داشته و به علت آب‌وهوای استوایی و ساحل آن برای استراحت و رفع خستگی گزینه مناسبی است.

2ـ طبیعت جیوژ ایگو: جیوژ ایگو از دیدنی‌ترین جاذبه‌های طبیعی کشور چین است که به‌واسطه آبشارها و دریاچه‌های شگفت‌انگیز چندتکه و رنگارنگش معروف است. در این منطقه گونه‌های گیاهی و حیوانی متنوعی از جمله خرس‌های پاندا وجود دارد که به این منطقه جذابیت بیشتری بخشیده است.

3ـ بودای بزرگ لشان: این مجسمه روی کوه امی و در پارک جنگلی این شهر قرار دارد. مجسمه بودای لشان قدمتی ۱۳۰۰ ساله داشته و میان پیروان آئین بودا از احترام و قداست خاصی برخوردار است. این مجسمه بزرگ‌ترین مجسمه بودا در چین است. البته در این پارک جنگلی و در اطراف این بودا، مجسمه‌های بودای دیگری نیز در رنگ‌ها و سایزهای مختلف وجود دارد.

غرفه‌های فروش صنایع‌دستی و مجسمه‌های کوچک، پل زیبایی و معابدی که بر فراز آن قرار دارند و مراسم اجرای حرکات نمایشی اصیل چینی از دیگر دلایلی است که این منطقه را به یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری چین تبدیل کرده است.

4ـ یونگنگ گروتوس: در این منطقه بیش از 50 غار کوهستانی و 51 هزار مجسمه بودا قرار دارد.

تور چین-کاماپرس

خدمات تور چین از تهران و مشهد

پکیج تور چین شامل خدمات گسترده‌ای مانند صدور ویزا، اقامت در هتل دلخواه به همراه وعده صبحانه، انجام ترانسفرهای فرودگاهی با خودروهای لوکس و تخفیفات گردشگری مختص مسافران است. از دیگر خدمات این تور می‌توان به تهیه بلیت با تخفیفات ویژه برای گشت‌های مختلف و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

خرید تور چین از مشهد با سپهرسیر

مجموعه سپهرسیر با فراهم‌کردن یک ابزار کارآمد در انتخاب مقصد و امکانات سفر، در تمام طول سفر همراه گردشگران خواهد بود. با استفاده از خدمات سپهرسیر می‌توان تمام مقدمات سفر از جمله خرید بلیت هواپیما تا رزرو آنلاین هتل را بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام داد. با رزرو تور چین از تهران و مشهد می­توان کلیه مراحل سفر را به سپهرسیر سپرده و با خیالی راحت و بدون دغدغه سفر کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع از قیمت تور چین می توانند به سایت www.sepehrseir.com مراجعه و یا شماره تلفن های 09153131686 و 09120311440 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز