آیا قیمت اکسی اینفینیتی صعود خواهد کرد؟ + آینده اکسی اینفینیتی

صرافی ارز پایا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم بوده که طرفداران بسیار زیادی در دنیای کریپتو دارد. این بازی، از بازی‌های کریپتوکیتیز (CryptoKitties) و پوکمن (Pokemon) الهام گرفته است. در اکسی اینفینیتی، هر بازیکن می‌تواند NFTهایی از شخصیت‌های شبیه به هیولاهای رنگی را خریداری کند و به وسیله آن‌ها، با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازد.

به گزارش کاماپرس به نقل از صرافی ارزپایا، در بازی اکسی اینفینیتی، بازیکنان می‌توانند توکن‌ SLP به‌دست آورده و آن‌ها را با پول فیات یا رمز ارزهای دیگر در صرافی‌ها مبادله کنند. یکی از اهداف اصلی بازیکنان این بازی معروف، کسب درآمد است که باعث شده اکسی اینفینیتی، به جذاب‌ترین بازی رمزنگاری‌شده موجود در بازار NFTها تبدیل شود. ارز AXS، توکن بومی این بازی است که در این مقاله قصد داریم درباره قیمت و آینده این رمز ارز صحبت کنیم.

صرافی ارز پایا-کاماپرس

تحلیل قیمت اکسی اینفینیتی

با توجه به وضعیت بازار رمز ارزها؛ می‌توان گفت که اکسی اینفینیتی نیز مشابه دیگر ارزهای دیجیتال، روند نزولی را پیش گرفته و از ماه آگوست، میزان فروش این رمز ارز بسیار چشمگیر بوده است. همانطور که در چارت 4 ساعته AXS/USDT مشاهده می‌کنید، قیمت از کانال صعودی مشخص شده ریزش داشته و در بالای سطح حمایتی 4 ساعته نوسان دارد. در واقع؛ قیمت در حال تست سطح حمایت قبلی خود، به عنوان یک سطح مقاومتی جدید است.

در زمان نگارش این مقاله، اکسی اینفینیتی در محدوده قیمت 12.3 دلار معامله می‌شود. اگر قرار باشد که قیمت اکسی، حمایت 12.22 دلاری خود را از حفظ کند، می‌توانید در محدوده قیمت 12 تا 12.25 دلار، برای خرید اکسی اقدام کرده و بعد از آن شاهد رشد قیمت اکسی تا منطقه مقاومتی 15 الی 15.58 دلار باشید. البته این نکته حائز اهمیت است که صعود بیت کوین و تغییر جهت بازار کریپتو، بر روی رمز ارزهای دیگر از جمله اکسی، تاثیرگذار بوده و موجب افزایش قیمت اکسی نیز می‌شود.

اما اگر AXS، منطقه حمایتی 12 دلار را هم بشکند و از آن عبور کند، بعد از یک ریزش عمیق، قیمت آن تا 11.18 دلار نیز کاهش خواهد یافت.

راز آسمان پایتخت

صرافی ارز پایا-کاماپرس

آینده قیمت ارز AXS

همانطور که اشاره کردیم؛ با صعود بیت کوین و ایجاد یک روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز AXS نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. با این حال؛ برای اینکه با نظرات کارشناسان این حوزه درباره ارز AXS آشنا شوید؛ در ادامه، تعدادی از نظرات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. براساس تحلیل Digital Coin Price، در صورت حاکم شدن جو صعودی در بازار، ممکن است قیمت ارز AXS نیز تا پایان سال 2022 از 20 دلار عبور کند.

از طرف دیگر؛ Wallet Investor پیش‌بینی یک روند صعودی بلندمدت را برای توکن AXS دارد و اعلام کرده که در سال 2026،  قیمت AXS به 142.87 دلار می‌رسد. بر اساس این پیش‌بینی؛ شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری 5 ساله، سود زیادی به دست آورید. البته این سایت یک رکود هم برای این رمز ارز پیش‌بینی کرده و بر این باور است که احتمالا اکسی اینفینیتی در آغاز سال 2023، تا حدودی ارزش خود را از دست بدهد و دچار رکود شود؛ اما بعد از آن خیلی زود به روند صعودی خود باز خواهد گشت.

یکی دیگر از تحلیل‌های معتبر، مربوط به سایت CoinSkid است که معتقد است براساس پیشرفت‌های جاری، قیمت اکسی تا سه برابر قیمت فعلی رشد خواهد کرد. این سایت صراحتا اعلام کرده است که تا سال 2025، قیمت اکسی اینفینیتی به 512 دلار می‌رسد. از دیگر سایت‌های معتبر برای پیش‌بینی، سایت GOV capital است که اعتقاد دارد در سال 2025، قیمت اکسی در حدود 110 دلار معامله خواهد شد. این قیمت برای سرمایه‌گذاران بلندمدت، فرصت مناسبی را به وجود می‌آورد.

خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی از صرافی ارزپایا

صرافی ارز پایا-کاماپرس

همانطور که می‌دانید؛ بسیاری از صرافی‌های خارجی، از رمز ارز AXS پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر صرافی‌های خارجی، صرافی‌های معتبر داخلی مانند صرافی ارزپایا نیز امکان خرید و فروش ارز AXS را برای کاربران فراهم کرده‌اند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از صرافی‌های خارجی، امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی را ندارند، بهترین راه خرید ارز AXS، استفاده از صرافی‌های معتبر ایرانی است.

چنانچه قصد خرید ارز اکسی اینفینیتی را دارید، می‌توانید با ورود به وب‌سایت صرافی ارزپایا به نشانی https://arzpaya.com و ثبت‌نام در آن، فرآیند احراز هویت خود را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داده و سپس در بازار خرید و فروش این صرافی، اقدام به خرید ارز اکسی نمایید. لازم به ذکر است که صرافی ارزپایا، کمترین کارمزد را در بین صرافی‌های دیگر ارز دیجیتال دارد و تنها 0.2 درصد از کل مبلغ معامله شما را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند.

علاوه بر این؛ شما می‌توانید با شارژ کیف پول اختصاصی خود در صرافی ارزپایا، جهت خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود، از پلتفرم “خرید و فروش آسان” یا  پلتفرم “خرید و فروش حرفه‌ای” استفاده کرده و به راحتی معاملات خود را انجام دهید.  اگر در حین انجام معاملات یا در مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود دچار مشکل شدید، می‌توانید با شماره تلفن 02128427250  تماس گرفته و به صورت 24 ساعته با پشتیبانان ارزپایا ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز پایا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز