تجربه یک پذیرایی حسابی در بهترین هتل تهران + قیمت رزرو هتل آزادی

تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل آزادی که در دامنه رشته کوه شگفت‌انگیز البرز شمالی واقع شده است، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به تهران سفر می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل آزادی اقامتگاهی زیبا در موقعیت مکانی مناسب با اتاق‌های زیبا و امکانات تفریحی و تجاری درجه یک ارائه می‌دهد. خدمات بسیار ویژه‌ای در این هتل به میهمانان ارائه می‌شود تا خاطره‌ای خوش در ذهن آن‌ها ثبت شود. هتل پارسیان آزادی دارای شش رستوران و کافه است که هر کدام طعم خاصی را سرو می‌کنند.

رستوران پارسه هتل آزادی

رستوران پارسه هتل آزادی باکیفیت‌ترین و لاکچری‌ترین غذاها را به میهمانان ارائه می‌کند. این رستوران در طبقات بالایی هتل آزادی قرار دارد و منظره چشم‌نوازی را به میهمانان هدیه می‌دهد. از این رستوران می‌توان برای جلسان غیر رسمی، ضیافت نامزدی، صبحانه کاری، ضیافت خانوادگی و … استفاده کرد. لازم به ذکر است که گنجایش این سالن در صورت چیدمان ضیافتی تا 120 نفر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

رستوران کنزو هتل آزادی

رستوران کنزو جزو یکی از رستوران‌های ژاپنی تهران است که طعم متفاوتی از غذا در آن‌جا یافت می‌شود. این رستوران فوق‌العاده لوکس، می‌تواند با طعم‌های بی‌نظیری از دسرهای سوشی از میهمانان پذیرایی کند. جالب است بدانید آشپزان کنزو، با حرکات نمایشی هنر آشپزی خود را به رخ میهمانان می‌کشند. در این رستوران به دلیل وجود انبوهی از برگ‌های سبز، هم‌زیستی انسان و طبیعت بسیار مشهود است.

رستوران سرو هتل آزادی

رستوران سرو، از ساعت 12 ظهر تا 3 شب، میزبان میهمانان است. در این رستوران انواع غذاها در محیط باز در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. انواع غذاهای خوشمزه و لاکچری و انواع کباب‌ها در این رستوران یافت می‌شود. پیشنهاد می‌شود حتما به این رستوران سری بزنید و طعم خوش غذا را بچشید.

رستوران پارمین هتل آزادی

رستوران پارمین با دکوراسیونی لوکس و ویژه، از ساعت 12 ظهر تا 11 شب به روی میهمانان باز است. این رستوران هتل آزادی، محل سرو انواع غذاهای فست‌فودی مانند پاستا، برگر، ساندویچ گرم و سرد، سالاد و پیش غذاهای خوشمزه و خوش‌طعم است. رستوران پارمین با معماری جذابی که دارد، میل به غذا خوردن را در شما دو برابر می‌کند.

در پایان، لازم به ذکر است که هتل آزادی ، موقعیت و شرایطی به مراتب بهتر از سایر هتل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و لذت اقامت شما را دوچندان می‌کند. شما برای رزرو اینترنتی هتل آزادی و یا سایر هتل‌ها در تهران یا هر جای ایران و هم‌چنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو هتل‌ در تهران را مشاهده می‌کنید:

هتل آزادی

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز