کدام هتل های تهران دسترسی بهتری دارند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران، تهران است که به دلیل پایتختی آن، همواره میزبان مسافران، گردشگران و توریست‌های مختلفی هستند که مایل به آشنایی با تاریخ کشور و شرکت در جلسات و همایش‌های گوناگون هستند. معمولا مسافران و گردشگران با توجه به هدف خود برای سفر به شهر تهران، رزرو هتل تهران را انجام می‌دهند تا از بابت اقامتگاه آسوده خاطر باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تهران از زمان سلسله قاجار تاکنون به عنوان پایتخت ایران شناخته شده و به همین دلیل آثار تاریخی زیادی در آن وجود دارد. این شهر که به عنوان دومین شهر پرجمعیت خاورمیانه شناخته می‌شود به لحاظ مدرنیته نیز سرآمد شهرهای منطقه است. در این شهر آثار و جاذبه‌های زیادی مانند برج میلاد، پل طبیعت و … در آن وجود دارد که نظر گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جلب می‌کند. در صورتی که مایل به سفر و رزرو هتل تهران در مناطق خوش آب و هوا هستید، بهتر است گزینه‌های زیر را در نظر داشته باشید.

هتل آماتیس

یکی از مدرن‌ترین هتل‌های تهران آماتیس است که چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل سال 1331 افتتاح شد. آن زمان در مجاورت این هتل سفارت آمریکا قرار داشت و همین موضوع سبب شد تا هتل مذکور شرایط خاصی داشته و همواره پذیرای مهمانان خارجی و ویژه باشد. هتل آماتیس سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفت و مجددا با امکانات رفاهی مناسب به مسافران و گردشگران شهر تهران خدمات ارائه داد. این هتل سه ستاره در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران، خیابان طالقانی، قرار دارد و به دلیل دسترسی مناسب به مراکز تاریخی و آموزشی تهران، همواره مورد توجه مسافران است. هتل آماتیس یک رستوران قدیمی شناخته شده به نام صحرا دارد که در آن انواع غذاهای سنتی، ایرانی و دریایی طبخ می‌شود. ضمنا این هتل علاوه بر رستوران مذکور، دارای یک کافی شاپ مناسب است که برگزاری قرارهای دوستانه در آن امکان پذیر است. در صورتی که افراد به منظور برقراری جلسات کاری، کنفرانس، مهمانی و جشن‌های خود به دنبال فضای مناسب باشند، می‌توانند از سالن چند منظوره آماتیس بازدید کرده و از آن استفاده کنند.

هتل آماتیس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل ویستریا

اگر مسافر تهران هستید و به اقامت در یک هتل نوساز پنج ستاره تمایل دارید، بد نیست با هتل ویستریا آشنا شوید. این هتل سال 1398 در بلندترین بخش تهران، خیابان دربند، افتتاح شد. امکانات هتل ویستریا برای آسایش و رفاه مسافران بسیار خاص و ویژه است. طراحی این هتل به گونه‌ای بوده که با امکانات هتل‌های لوکس و پنج ستاره دنیا برابری می‌کند. مسافران و کسانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند در رستوران اسکای لانژ و روف گاردن ویستریا جلوه دیگری از تهران را مشاهده کنند. مسافران بیشتر جذب مرکز اسپا و سلامت هتل ویستریا می‌شوند. ضمنا این هتل موقعیت مکانی مناسبی داشته و از آن به راحتی امکان دسترسی به کاخ نیاوران، موزه زمان، دربند و درکه وجود دارد.

هتل تهران-کاماپرس

هتل فردوسی

یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران، هتل فردوسی است که در قلب این شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و به همین دلیل از لحاظ دسترسی بهترین مورد محسوب می‌شود. افراد با اقامت در این هتل به راحتی امکان دسترسی به بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات و سردر باغ ملی را دارند. این هتل سال 1368 آغاز به کار کرد اما یک مرتبه در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات لوکس‌تر و مناسبی به مسافران شهر تهران خدمات ارائه بدهد. این هتل امکانات تفریحی مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به سونا و جکوزی اشاره کرد.

مسافران شهر تهران در صورت تمایل می‌توانند از طریق سفرانه در هر یک از این هتل‌ها اتاق رزرو کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز