کدام نوع دوچرخه ثابت خانگی برای شما مناسب‌تر است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با توجه به مشکلاتی مانند ترافیک، آلودگی هوا، کمبود وقت، و….. ورزش در خانه نسبت به قبل بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. ورزش با دوچرخه ثابت یک ورزش هوازی است که می‌توان در خانه انجام داد. این ورزش برای تقویت ماهیچه های قلب و اکسیژن رسانی بیشتر به بدن بسیار مفید است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همه افراد با آمادگی جسمانی متفاوت می‌توانند از دوچرخه ثابت خانگی استفاده کنند و لذت ببرند. یکی از دلایل مهم خرید دوچرخه ثابت خانگی این است که برای بهبود سطح سلامتی و تناسب اندام کارایی بالایی دارد. برخی از افراد فکر می‌کنند چون هنگام استفاده از دوچرخه ثابت خانگی به صورت نشسته هستند، چربی سوزی بالایی ندارند. در صورتی که می‌توان گفت چربی سوزی ورزش با دوچرخه ثابت بیشتر از ورزش با تردمیل است؛ زیرا ورزش با  دوچرخه ثابت خانگی تمام اندام را به حرکت وا می‌دارد. علاوه بر کاهش وزن در نقاط خاصی از بدن  هنگام ورزش با دوچرخه ثابت ماهیچه سازی انجام شده و باعث تقویت عضلات آن قسمت خواهد شد.

به طور کلی دوچرخه‌های ثابت خانگی را می‌توان به 3 دسته تقسیم کرد که در ادامه معرفی می‌شوند؛

دوچرخه ثابت خانگی ایستاده

برای استفاده از این نوع دوچرخه میتوان قائم نشسته و یا به جلو خم شد، در مدل دوچرخه ثابت خانگی ایستاده بیشترین فشار بر روی ماهیچه های ساق پاها و بازوها وارد می شود. قیمت دوچرخه ایستاده معمولاً ارزانتر از دوچرخه ثابت نشسته است. برنامه های تنظیم شده در آن حس و حال دوچرخه سواری در تپه را برای ورزشکار تداعی می‌کند. این دوچرخه‌ عموماً تاشونده بوده و جای کمی را اشغال می‌کند، از استحکام کمتری برخوردار است و ممکن است در سرعت بالا دچار لرزش شود.

راز آسمان پایتخت

دوچرخه ثابت خانگی نشسته

زمانی که از دوچرخه ایستاده استفاده میکنید پا زیر بدن قرار دارد ولی در مدل نشسته پا جلوی بدن قرار می گیرد وجود پشتی صندلی نشستن روی دوچرخه ثابت خانگی  را کاملاً راحت کرده و ریسک کمردرد و زانو درد را نیز پایین می آورد. پس می توان گفت که این دوچرخه مناسب اشخاص مسن و بیمار است.

دوچرخه ثابت اسپینینگ

مقاومت  فلایول های این مدل دوچرخه بسیار بالاتر از دوچرخه ایستاده است، برای استفاده از دوچرخه اسپینینگ باید حالتی مانند دوچرخه سواری جاده را گرفت، ظرفیت وزنی این دوچرخه نیز بالاتر از دو مدل دیگر دوچرخه ثابت خانگی است.

خرید آنلاین دوچرخه ثابت خانگی

به دلیل آلودگی هوا، وجود بیماری های مسری، ترافیک و کم بود وقت، اکثر مردم دوست دارند به راحتی و در منزل از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنند، برای خرید دوچرخه ثابت خانگی با برند معتبر، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی میتوان به استارتاپ هایپرجیم مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کرد. هایپر جیم فروشگاه آنلاین دستگاه های ورزشی مانند دوچرخه ثابت، تردمیل و الپتیکال است. تمامی دستگاه های ورزشی موجود در هایپر جیم دارای قیمت مناسب، کیفیت بالا و تکنولوژی  روز دنیا هستند.

خرید از هایپر جیم بسیار راحت و لذت بخش بوده زیرا مشاوران متخصص این مجموعه می توانند برای انتخاب صحیح کالا، به خریداران مشاوره کامل و رایگان ارائه دهند. ارسال سریع، ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت کالا، خدمات پس از فروش، گارانتی و فروش اقساطی از شرایط ویژه استارتاپ هایپرجیم هستند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجهز به درگاه پرداخت امن بانک ملت است و با مجموعه پستی تیپاکس همکاری مستقیم دارد. علاقه مندان به ورزش می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی هایپرجیم مراجعه کرده و یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، فیسبوک، لیندکین، توئیتر و تلگرام این مجموعه را دنبال کنند.

در ادامه قیمت برخی از انواع دوچرخه ثابت موجود در فروشگاه هایپرجیم را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز