چگونگی دریافت ویزای گلوبال تلنت انگلستان

ویزای انگلیس-کاماپرس

ویزاها فقط کاری، تحصیلی یا سرمایه­‌گذاری نیستند و مدل‌های زیادی از آن برای مهاجرت وجود دارد. یکی از انواع ویزاها، ویزای گلوبال تلنت انگلستان است که به نخبه‌های دانشگاهی و تحقیقاتی، هنری و فرهنگی و فناوری دیجیتال تعلق می‌گیرد. افرادی که این نوع ویزا را دریافت می­کنند، در خاک انگلستان امکان کار بدون حمایت مالی به مدت پنج سال خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، برخی اشخاص استعدادهای ویژه دارند و جزو آینده داران محسوب می‌شوند. هوش ریاضی، هنری یا هوشمندی در زمینه فناوری دیجیتال از جمله استعدادهایی است که در عرصه جهانی اهمیت زیادی دارد. درخواست ویزای گلوبال تلنت بریتانیا به این شکل است که فرد باید درخواست خود مبنی بر داشتن استعداد در حوزه‌های علوم، مهندسی، پزشکی، علوم اجتماعی یا انسانی و به طور کل نقش‌های دانشگاهی و تحقیقاتی را به وزارت کشور انگلستان  ابلاغ کند.

ویزای انگلیس-کاماپرس

وزارت کشور این درخواست را به آکادمی بریتانیا، آکادمی سلطنتی مهندسی و انجمن سلطنتی ارجاع خواهد داد. به عنوان نمونه، درخواست افرادی که در حوزه هنر و فرهنگ و فناوری دیجیتال فعالیت دارند، به شورای هنر انگلستان یا ملت فناوری ابلاغ خواهد شد و در صورتی که این نهادها تائیدیه حضور متقاضی در خاک انگلستان را صادر کنند، وزارت کشور درباره مهاجرت وی به انگلیس تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. تنها در یک صورت امکان دریافت ویزای گلوبال تلنت انگلستان بدون تشریفات مذکور وجود دارد و آن هم زمانی است که فرد، جایزه نوبل یا دیگر جوایز معتبر جهانی را به دست آورده یا در عرصه جهانی مقام علمی یا هنری کسب کرده باشد.

ویزای انگلیس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در این گزارش چگونگی صدور ویزای گلوبال تلنت انگلستان تشریح شده است.

فرآیند دریافت ویزای گلوبال تلنت انگلستان

متقاضیان ویزای گلوبال تلنت انگلستان باید از سازمانی که به عنوان متخصص در زمینه استعداد و فعالیت آنان شناخته شده، تاییدیه بگیرند. به این منظور متقاضی باید به وبسایت ویزا و مهاجرت وزارت کشور انگلستان رجوع و ثبت نام کند. ثبت نام از طریق ثبت آدرس ایمیل، بعد از پرداخت هزینه تاییدیه و ارسال مدارک مورد نیاز انجام می‌­شود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای گلوبال تنلت انگلستان، پاسپورت یا سند نشان دهنده مشخصات فرد متقاضی، مدارک نشان دهنده مهارت، تجربیات کاری و استعداد وی، اثبات مالی و اثبات بیمه سلامت شخص است.

بسته به درخواست متقاضی و زمینه‌ فعالیت وی، وزارت کشور بریتانیا تاییدیه او را ارسال خواهد کرد. بعد از صدور تاییدیه، متقاضی باید تاییدیه نامه و هرگونه مدرک پشتیبانی درخواستی را ارسال کرده و برای دریافت ویزای انگلیس اقدام کند. معمولا صدور ویزای انگلستان سه هفته زمان می‌برد و پس از آن امکان رزرو بلیط و سفر به این کشور وجود دارد.

مزایای ویزای گلوبال تلنت انگلستان

افرادی که شرایط دریافت ویزای گلوبال تلنت بریتانیا را دارند بعد از کسب این ویزا بدون محدودیت امکان حضور در انگلستان و اشتغال در حوزه معرفی شده به وزارتخانه این کشور را خواهند داشت. همچنین دارندگان این ویزا می‌توانند در خاک انگلستان کارآفرینی کنند و کسب و کار خود را داشته باشند. این ویزا اعتبار مناسبی دارد و پس از ورود به خاک انگلستان تا پنج سال نیز به مراجعه مجدد به اداره مهاجرتی و تمدید آن نیست.

ویزای انگلیس - کاماپرس

هزینه صدور ویزای گلوبال تلنت انگلستان

متقاضیان برای دریافت ویزای گلوبال تلنت انگلستان باید هزینه صدور ویزا را بپردازند. هزینه کلی دریافت این ویزا به ازای هر نفر 608 پوند است که 456 پوند آن برای تایید و 152 پوند آن مربوط به ویزا است.

خدمات مشاوره دریافت ویزا و رزرو تور با «راز آسمان پایتخت»

متقاضیان ساکن ایران که شرایط دریافت ویزای گلوبال تلنت انگلستان دارند، بهتر است از مشاوران آژانس راز آسمان پایتخت کمک بگیرند. این مجموعه باسابقه با هدف ارائه بهترین فرآیند حمل و نقل و اقامت مشتریان در سراسر ایران و جهان فعالیت می‌­کند. این مجموعه به صورت مستمر با ایرلاین‌های داخلی و خارجی ارتباط دارد و تاکنون توانسته نمایندگی فروش بلیط‌های قطارهای مسافرتی و همچنین گارانتی هتل در سراسر ایران را به دست آورد. راز آسمان پایتخت با هتل‌های خارجی در تمام نقاط جهان ارتباط مستقیم دارد. این مجموعه همچنین تیم پشتیبانی سفر حرفه‌ای دارد که بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

این مجموعه گذشته از خدمات مذکور، تورهای داخلی و خارجی زیادی را برای متقاضیان تدارک دیده تا افراد بدون دغدغه به مقصد مورد نظر خود سفر داشته باشند و با شرایط کشور مدنظرشان آشنا شوند.

متقاضیان به منظور دریافت خدمات ویزا از جمله ویزای گلوبال تلنت انگلستان یا رزرو هر نوع توری می‌­توانند به وبسایت راز آسمان پایتخت به آدرس https://www.asemanpaytakht.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز