آشنایی با برنامه‌ ۵ کشور برای اخذ شهروندی کارائیب

شهروندی کارائیب-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای راه‌اندازی کسب و کار سودآور یا داشتن پاسپورت دوم بدون تعهد به زندگی در خارج از کشور، شهروندی کارائیب از طریق سرمایه‌گذاری، گزینه مناسبی است. تنها پنج کشور دومینیکا، آنتیگوا و باربودا، سنت کیتس و نویس، گرانادا و سنت لوسیا، شهروندی کارائیب از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای شهروندی کارائیب و آشنایی با برنامه شهروندی کارائیب در پنج کشور ‌‌پرداخته است.

مزایای شهروندی کارائیب

از مزایای شهروندی کارائیب می‌توان به امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان، معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد و همچنین راه‌اندازی کسب و کار در کشورهای بزرگ دنیا، کسب موقعیت‌های بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در یک منطقه گردشگری زیبا و تجربه یک زندگی ایده‌آل در کنار دریای کارائیب اشاره کرد. برای اخذ شهروندی کارائیب نیازی به حضور فیزیکی و اقامت در آن نیست.

برنامه شهروندی کارائیب در کشور دومینیکا

دومینیکا بهترین برنامه اخد شهروندی کارائیب از طریق سرمایه‌گذاری در املاک را دارد. پروسه دریافت پاسپورت دومینیکا و شهروندی کارائیب طولانی نیست و انجام آن طی مدت سه تا شش ماه امکان‌پذیر است. طبق رتبه بندی سایت‌های معتبر، پاسپورت دومینیکا در حال حاضر جزو قدرتمندترین گذرنامه‌ها در سراسر جهان است که برای اخذ آن به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا نیازی نیست. دومینیکا دارای طبیعت زیبا و همچنین آب و هوای فوق‌­العاده است. به علاوه با پاسپورت دومینیکا امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا وجود دارد. در این کشور نیازی به پرداخت مالیات‌های سنگین هم نیست.

شهروندی کارائیب

راز آسمان پایتخت

برنامه شهروندی کارائیب در کشور سنت لوسیا

برنامه شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه‌گذاری، رقابت گسترده‌ای با سایر کشورهای حوزه کارائیب دارد. این کشور چهار مسیر متفاوت برای متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار داده است. اول؛ مشارکت در یک پروژه سازمانی تایید شده با حداقل مشارکت یک میلیون دلار در پروژه‌ای که ارزش آن حداقل شش میلیون دلار باشد. دوم؛ سرمایه‌گذاری در املاک که حداقل ۲۰۰ هزار دلار نیاز دارد و ملک باید حداقل به مدت پنج سال نگهداری شود. سوم؛ سرمایه­‌گذاری نزدیک به ۳۰۰ هزار دلاری در اوراق قرضه دولتی بدون بهره که به مدت پنج سال باید نگهداری شود. چهارم؛ راه آخر نیز کمک به صندوق اقتصاد ملی سنت لوسیا است.

شهروندی کارائیب

برنامه شهروندی کارائیب در کشور سنت کیتس و نویس

کشور سنت کیتس و نویس طولانی‌ترین برنامه شهروندی کارائیب را دارد که این برنامه در سال ۱۹۸۴ راه‌اندازی شده است. برای این منظور، سرمایه‌گذاران درخواست‌های خود را ارائه و پس از گذشت مدتی نامه‌های تایید خود را دریافت می‌کنند. علاوه بر دریافت پاسپورت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه‌گذاری می‌توان امنیت مالی، امنیت در زندگی روزمره، رشد سریع اقتصادی  و لذت از سواحل زیبای این کشور را در آن تجربه کنید.

شهروندی کارائیب

برنامه شهروندی کارائیب در کشور آنتیگوا و باربودا

دریافت شهروندی کارائیب در کشور آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه‌گذاری برای خانواده‌های پرجمعیت و به‌ویژه خانواده‌های چهار نفره بهترین انتخاب است. متقاضی اصلی و سرپرست خانواده باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار به صندوق توسعه ملی برای اخذ پاسپورت آنتیگوا و باربودا کمک کند. از مزایای اخذ شهروندی کارائیب در این کشور می‌توان به شهروندی مادام­العمر و رسمی و امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۰ کشور دنیا اشاره کرد. به علاوه، فرآیند درخواست ویزا و پروسه اخذ آن بسیار کوتاه و سریع خواهد بود.

شهروندی کارائیب

برنامه شهروندی کارائیب در کشور گرنادا

شهروندی کارائیب توسط برنامه‌ سرمایه‌گذاری گرنادا دارای پیمان ویزایE-2  با ایالات متحده آمریکا است؛ به این معنی که با داشتن پاسپورت گرنادایی می‌توان برای ویزای غیرمهاجرتی ایالات متحده آمریکا نیز درخواست داد و از این فرصت برای نقل مکان خود و خانواده‌ به ایالات متحده آمریکا استفاده کرد.

شهروندی کارائیب

اخذ شهروندی کارائیب با «دومینیکا پارادیس»

شرکت دومینیکا پارادایس در سال ۱۳۹۶ براساس تجربه‌ ۱۰ ساله مدیریت مجموعه در حوزه گردشگری تاسیس و به یکی از قوی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه اخذ پاسپورت دوم کشور دومینیکا در ایران تبدیل شد. دومینیکا پارادایس تمامی نیازهای مربوط به اخذ پاسپورت دومینیکا مانند پر کردن فرم‌ها، انگشت نگاری، ثبت مشخصات متقاضی در سامانه CBIU، ارسال مدارک و پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

متقاضیان برای ارتباط با دفتر تهران این مجموعه می­توانند به صورت حضوری به نشانی بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ١١، طبقه چهارم، واحد ١۴ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۱۳۰۲۲۲۸-۰۲۱ تماس بگیرند. به علاوه برای ارتباط با دفتر اصفهان این مجموعه می‌توانند به نشانی چهارباغ عباسی، مجتمع تجاری اداری چهارباغ، طبقه دوم، واحد ۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۶۱۲۴-۰۳۱ تماس بگیرید. علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند به نشانی اینترنتی https://dominicaparadise.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز