۵ شغل حسابداری و مدیریت مالی با حقوق 50 میلیون تومان در تهران

حسابدار_ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بهترین شغل‌های که امروزه اکثر جوانان به سراغ آن می‌روند، شغل حسابداری و مدیریت امور مالی است؛ و دلیل این اشتیاق بازار خوب کاری و البته دستمزدهای بالا در این حرفه است.

به گزارش کاماپرس، یکی از اصلی‌ترین دلایل افراد برای تصاحب چنین جایگاهی در شرکت‌های بزرگ آن است که آنان به‌مرور زمان می‌توانند در مدیریت مالی شرکت‌ها نقش کلیدی داشته باشند و به تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری بهتر کمک کنند.

همچنین این شغل زیرشاخه‌های متعددی دارد و تنوع در کار باعث می‌شود که افراد بیشتری جذب این حرفه شوند. از سوی دیگر حسابداران محدود به کار در یک شهر یا یک شهرستان نیستند و در بسیاری از موارد می‌توانند به‌صورت دورکار و یا پاره‌وقت مشغول به کار شوند. هرچند شاغلان در این حرفه باید دائماً اطلاعات خود را به‌روز کنند و کار با تکنولوژی‌های جدید را بیاموزند.

بیشتر بخوانید:

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی قصد دارد تا ۵ شغل حسابداری و مدیریت مالی تا حقوق 50 میلیون تومان در تهران را معرفی کند. در حال حاضر کارشناسان حسابداری که بیش از سه سال سابقه کاری دارند، ماهانه به طور میانگین و البته با پاداش و مزایا و بسته به بزرگی شرکت محل خدمتشان، ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

 

حسابدار- کاماپرس

رئیس بخش مدیریت مالی با حقوق ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان

به‌عنوان نمونه، یک هلدینگ بزرگ دارویی به‌دنبال جذب رئیس بخش مدیریت حسابداری خود است و برای این سمت حقوقی بیش از ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته است. فرد متقاضی باید بین ۳۵ تا ۵۵ سال سن، مسلط به نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت و حداقل ۱۰ سال سابقه کاری مشابه در کارنامه خود داشته باشد. در این آگهی آمده است که وام، پاداش، پورسانت، بیمه درمان تکمیلی و ناهار نیز به فرد استخدام‌شده تعلق می‌گیرد. همچنین فرد متقاضی باید مدرک فوق‌لیسانس یا دکترای اقتصاد و مدیریت داشته باشد.

کارشناس مالی با حقوق ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان

در همین حال، یک شرکت بزرگ که در زمینه کالاهای الکتریکی و لوازم‌خانگی فعالیت می‌کند، برای استخدام یک کارشناس مالی دستمزدی بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته است. در آگهی استخدامی این شرکت آمده است که فرد مذکور باید مسلط به زبان انگلیسی و نرم‌افزارهای مانند ورد و اکسل باشد و به فرایندهای مالی و استانداردهای حسابداری، ثبت اسناد حسابداری، ارائه گزارش‌ها فصلی و ارزش‌افزوده نیز تسلط کامل داشته باشد. مسئولیت‌پذیری، دقیق بودن، پیگیری و نظم از دیگر شاخصه‌هایی است که در این آگهی بر آن تأکید شده است.

حسابدار ارشد با حقوق ۴۰ تا ۵۵ میلیون تومان

همچنین یک شرکت تولیدی سیم و کابل مستقر در لاله‌زار تهران، به‌دنبال استخدام یک مرد برای سمت حسابداری خود است. این فرد باید شرایط رفتن به مأموریت‌های کاری را داشته باشد و حداقل ۴ سال در زمینه مشابه کارکرده باشد. از سوی دیگر، سابقه کار در صنعت تجارت هم یک مزیت برای تصاحب این شغل به شمار می‌رود.

حسابدار پخش با حقوق ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان

یک شرکت فعال در زمینه بهداشتی مستقر در باقرخان تهران، نیز برای استخدام حسابدار بخش با ۷ سال سابقه کار، دستمزدی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. جنسیت فرد متقاضی برای این شرکت مهم نیست؛ اما افراد نباید بیش از ۳۰ سال سن داشته باشد. سابقه کار در صنعت کالاهای مصرفی و گردشگری و همچنین آشنا با نرم‌افزار حسابداری مبنا نیز مزیت به شمار می‌رود.

کارشناس حسابداری با حقوق ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان

یک شرکت معتبر تجاری در تجهیزات پزشکی نیز به‌دنبال استخدام کارشناس حسابداری خانم در آپادانا است؛ این کار نیز به‌صورت تمام‌وقت است. ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و تسلط کافی به نرم‌افزار ورد و اکسل از شاخص‌های کارفرما برای استخدام است. در شرح وظایف این سمت آمده است که فرد استخدام شده باید کنترل فاکتورهای خریدوفروش، کنترل و پیگیری حساب‌های دریافتنی و پرداختنی، تهیه گزارش‌های مالی با توجه ‌به نیازهای مدیریت و تهیه و ارسال لیست حقوق و دستمزد را برعهده بگیرد؛ بنابراین متقاضی باید با نرم‌افزارهای حسابداری و مالی (خصوصاً سیستم سپیدار) و قوانین کار ایران آشنا باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۵ شغل حسابداری و مدیریت مالی با حقوق 50 میلیون تومان در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز