حسابداری غیرحضوری به درد چه کسانی می خورد؟

حسابداری غیرحضوری-کاماپرس
لست سکند

اطلاع از اصطلاحات و اصول حسابداری به صاحبان شرکت‌ها و کسب‌ و کارها کمک می‌کند که حساب‌های مربوط به شغل خود را به صورت کارآمدتری مدیریت کنند. در گذشته بسیاری از صاحبان کسب و کار تصور می‌کردند که با استفاده از روش‌های سنتی می‌توانند مخارج و درآمدها را مدیریت کنند و حتی نیازی به استفاده از حسابداری غیرحضوری ندارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ترویج روش‌های جدید‌تر، حسابداری غیرحضوری حتی بین کسب و کارهای کوچک نیز کاملا شناخته شده است و مزیت‌های بیشتری نسبت به روش‌های سنتی حسابداری دارد.

مزایای حسابداری غیرحضوری

حسابداری غیرحضوری ، حسابداری تحت وب است که صرفا با استفاده از اینترنت قابلیت استفاده از آن وجود دارد و به آن حسابداری بدون نرم‌­افزار نیز گفته می‌شود. استفاده از حسابداری غیرحضوری به افراد اجازه می‌دهد که در هر زمان،در هر مکان و با هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود، بتوانند به پایگاه داده‌ها دسترسی داشته باشند و از این طریق باعث افزایش سرعت فرآیند حسابرسی می‌شود. نرم‌افزارهایی که در بستر وب ارائه می‌شوند، باعث از بین رفتن محدودیت‌های مربوط به زمان و مکان می‌شوند و امکان دسترسی از راه دور را برای کاربران نیز به وجود می‌آورند؛ در صورتی که نرم‌افزارهای سیستمی که در شرکت نصب می‌شوند، نیاز به حضور فیزیکی در محل دارند.

همچنین حسابداری غیرحضوری به زمان و هزینه کمی برای استقرار نیاز دارد؛ در صورتی که نرم‌افزارهای قدیمی حسابداری برای به‌روزرسانی و رفع خطاهای احتمالی، هزینه زیادی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‌کردند.

حسابداری غیرحضوری با دسته‌بندی کردن داده‌ها به صورت سیستمی، قابلیت دسترسی آسان‌تر به داده‌ها را فراهم می‌کند. از سایر مزیت‌های حسابداری غیرحضوری این است که امکان یکپارچه کردن سیستم‌های مختلف موجود در یک شرکت را فراهم می‌کند و در نتیجه این قابلیت، اطلاعات کلی لازم را برای مدیریت کارآمدتر در اختیار افراد قرار می‌دهد. استفاده از حسابداری غیرحضوری نسبت به روش‌های سنتی باعث می‌شود که اطلاعات دقیق‌تر ثبت شود و امکان ایجاد خطا کاهش می‌یابد.

حسابداری غیرحضوری-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

حسابداری غیرحضوری برای چه مشاغلی مناسب است؟

حسابداری غیرحضوری برای استفاده فریلنسرها (دورکارها) مناسب است و این افراد از طریق آن می‌توانند به مدیریت امور مالی مربوط به کسب و کار خود بپردازند.  مقرون به صرفه بودن، یکی از ویژگی­های دیگر حسابداری آنلاین است؛ به طوری که برای استارت­آپ‌ها و بیزینس‌های کوچک و نوپا ایده‌آل است .

هزینه‌های مربوط به استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری غیرحضوری، کمتر از هزینه‌های سفارش اختصاصی حسابداری است. در کسب و کارهای گروهی، استفاده از حسابداری از راه دور برای افراد، امکان انجام دادن کار خود به صورت مستقل در سیستم را فراهم می‌کند؛ به این صورت که اطلاعات وارد شده توسط هر فرد، برای سایر اعضای گروه نمایش داده می‌شود. همچنین در صورتی که کاربران به صورت حرفه‌ای از اصول حسابداری آگاه نباشند، می‌توانند از تجربیات افراد حرفه‌ای و خبره در حسابداری آنلاین بهره‌مند شوند و مهارت خود را بیشتر کنند.

همچنین یکی از دلایل استفاده از حسابداری غیرحضوری برای کسب و کارهای نوپا، آسان‌تر شدن فرآیند نوشتن صورتحساب است و دیگر نیازی به ایجاد فاکتورهای کاغذای برای هر خرید نیست. بیزینس‌های کوچک با استفاده از حسابداری غیرحضوری به راحتی می‌توانند صورت‌های مالی مربوط به جریان نقدی، صورت سود و زیان و ترازنامه را انجام دهند؛ به این ترتیب افراد به با درک آسان جنبه‌های اصلی مالی بیزینس خود، به راحتی می‌توانند بهترین مسیر برای هدایت جریان کسب و کار خود را انتخاب کنند.

خرید بهترین خدمت حسابداری غیرحضوری با “محاسب ­پرداز”

شرکت محاسب ‌پرداز حکمت دارای بیش از 25 سال سابقه در زمینه فناوری اطلاعات، فروش و پشتیبانی نرم‌افزارهای حسابداری و ارائه خدمات، فعالیت می‌کند. محاسب پرداز حکمت به عنوان نمایندگی منتخب از شرکت طرفه نگار مشغول به کار است. این شرکت مورد تایید بیش از 5800 بنگاه اقتصادی است و تا کنون بیش از 4000 پروژه موفق در کارنامه کاری خود دارد. صاحبان شرکت‌ها  و کسب‌وکارهای کوچک برای خدمات حسابداری غیرحضوری ، وب سرویس هلو و هلو هاست می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت /https://mohasebpardaz.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : محاسب پرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز