آشنایی با شرایط آسان ویزای ویتنام برای ایرانیان

ویزای ویتنام
تور لحظه آخری-کاماپرس

ویتنام از مقاصد گردشگری پرطرفدار در جنوب شرقی آسیا است. برای سفر به این کشور و دیدن سواحل بسیار زیبا، طبیعت بکر، جاذبه‌های دیدنی و فستیوال‌های جذاب آن باید ویزای ویتنام را اخذ کرد.

کاماپرس در این گزارش شرایط آسان ویزای ویتنام برای ایرانیان و انواع آن را بررسی کرده است.

ویزای ویتنام - کاماپرس

انواع ویزا و شرایط آسان ویزای ویتنام برای ایرانیان

ویزای توریستی ویتنام: ویزای توریستی ویتنام مخصوص افرادی است که قصد بازدید از این کشور را دارند؛ بدین جهت با اخذ این ویزا اجازه کار یا تحصیل در ویتنام را نخواهند داشت. این ویزا به دو صورت یکبار ورود و چند بار ورود صادر می‌شود. صدور ویزای ویتنام برای ایرانیان با اعتبار 14 روزه حدود سه هفته زمان‌ می‌برد.

ویزای تحصیلی ویتنام: این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد تحصیل در این کشور داشته باشند. برای اخذ این ویزا ابتدا باید از یکی از دانشگاه‌های ویتنام پذیرش تحصیلی و سپس با مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ویتنام اقدام کرد. متقاضیان این نوع ویزا باید در مرحله بعد تمامی مدارک تحصیلی خود را به همراه نامه پذیرش ارسال کنند تا در صورت تایید مدارک، ویزای تحصیلی ویتنام را اخذ کنند.

راز آسمان پایتخت

ویزای کاری ویتنام: این نوع ویزا مخصوص افرادی است که می‌خواهند در ویتنام مشغول به کار شوند که برای دریافت آن ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ویتنامی داشته باشند. برای کار در ویتنام نمی‌توان ابتدا ویزای کاری دریافت کرد و بعد به دنبال کار گشت؛ چراکه شرط اصلی اخذ ویزای کاری ویتنام، داشتن پیشنهاد شغلی است.

ویزای تجاری ویتنام: ویزای تجاری ویتنام برای سرمایه‌گذاران و افرادی است که می‌خواهند کسب و کاری را ایجاد کنند. افرادی که قصد تجارت، مراودات تجاری یا بازرگانی دارند هم باید این ویزا را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا نیاز به کارت بازرگانی است. این ویزا قابلیت چند بار ورود داشته و اعتبار آن بین یک تا سه ماه است.

ویزای فرودگاهی ویتنام: ویزای فرودگاهی یا همان ویزای الکترونیکی را می‌توان قبل از سفر از آژانس‌های دارای خدمات گردشگری یا در فرودگاه ویتنام دریافت کرد.

ویزای ویتنام - کاماپرس

مدارک لازم ویزای ویتنام

برای اخذ انواع ویزای ویتنام به‌ویژه ویزای توریستی آن به پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس رنگی، رسید تایید شده رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما، تکمیل فرم درخواست ویزا، مدارکی که نشان‌دهنده شغل باشد، پرینت گردش حساب مالی سه ماهه به همراه گواهی تمکن مالی و فیش پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا نیاز است.

امکان ریجکت یا رد شدن ویزای ویتنام برای ایرانیان  به ندرت پیش می‌آید، اما اصلی‌ترین دلیل آن، ارائه ناقص مدارک، اشتباهات املایی، عکس نامناسب، ناسازگاری اطلاعات و سوابق کیفری یا سوءپیشینه است. برای رفع ریجکتی ویزای ویتنام می‌توان پس از رفع مشکل، درخواست خود را دوباره ثبت کرد.

دریافت ویزای ویتنام با «سفر هالیدی»

وبسایت سفر هالیدی، شرایط آسانی را برای دریافت خدمات گردشگری، سفر و اخذ ویزا فراهم کرده است. این مجموعه دارای تیمی متشکل از برنامه‌نویسان، افراد کارآزموده و باتجربه در حوزه‌ صنعت گردشگری بوده و مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌­های دیجیتال تحت مدیریت شرکت ندای سفر آریا کسب‌ کرده است.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از شرایط آسان ویزای ویتنام برای ایرانیان و همچنین دریافت مشاوره از کارشناسان سفر هالیدی می­‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۱۰۰۰۱۴۰ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://safar.holiday یا به صورت حضوری به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفا‌منش، نبش آزادی، ساختمان ایلیا، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز