چرا واردات از دبی برای تجار به صرفه است؟

لست سکند

افرادی که در حوزه واردات کالا مشغول به کار هستند، معمولا واردات از دبی را نیز به عنوان هدفی پرسود مدنظر قرار می‌دهند. واردات از دبی به دلیل نیاز به سرمایه کم و دردسرهای به مراتب کمتر، برای فعالان تجاری اهمیت دارد. در واقع قیمت تمام واردات از این کشور و مسائل جانبی مربوط به آن به مراتب کمتر از دیگر مناطق است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که فردی مایل به واردات با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد، دبی برای وی انتخاب مناسبی است. واردات از دبی به چند شیوه قابل انجام است که هزینه چندانی برای فعالان ندارد. بازرگانان مبتدی یا افرادی که سرمایه چندانی ندارد می‌توانند از روش تجارت چمدانی یا ته لنجی استفاده کنند. این مدل واردات به دلیل کم بودن هزینه حمل بار، کوتاه بودن مدت زمان ارسال بار، خرید محصول مورد نظر از برندهای برتر دنیا و قیمت خرید عالی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

فرآیند واردات از دبی

واردکنندگان برای افزایش احتمال موفقیت خود برای واردات از دبی، بهتر است ابتدا در مورد کالای وارداتی خود را مشخص کنند. افرادی که تازه کار هستند یا سرمایه چندانی ندارند، اوایل کار بهتر است واردات را با کالایی آغاز کنند که نرخ چندان بالایی ندارد. اشخاصی در زمینه واردات موفق خواهند بود که تحقیقات لازم را در این زمینه را به دست آورند و بازار کالاهای پرمصرف را در نظر بگیرند. این موضوع ضمن اینکه برای کشور سودآور است، حاشیه سود مناسبی برای تاجر به دنبال خواهد داشت و باعث رونق کار وی می‌شود.

بعد از انتخاب کالا، نوبت به شناسایی مراکز خرید مناسب دبی می‌رسد؛ تاجران می‌توانند در همین مرحله، برند مناسب برای کالای انتخابی‌شان را نیز جست و جو کنند. این موضوع نیز ضمن صرفه جویی در وقت باعث خواهد شد تا افراد هزینه چندانی برای خرید کالای مورد نظر خود نپردازند و با قیمت معقولی کالاها را به کشور وارد کنند.

راز آسمان پایتخت

در واقع فرد باید هزینه‌های وارداتی را محاسبه کند، داشتن پیش فاکتور به شما کمک خواهد کرد تا هزینه‌های وارداتی هر کالا را به صورت جداگانه مورد محاسبه قرار دهید. بسته به نوع واردات و میزان کالاهای وارداتی هزینه‌ها شامل گمرکی، باربری، بازرسی کالا، مالیات، ثبت سفارش، انبارداری، عوارض ورودی کالا و بیمه باربری هستند. بعد از تعیین هر یک از این هزینه‌ها با خیال آسوده امکان انجام فرآیند واردات وجود دارد.

بهترین تجارت با همکاری شرکت بازرگانی وانیکس

اما برای این کار فرد تاجر به تنهایی نمی‌تواند گام بردارد و باید با یک مجموعه تخصصی در این حوزه همکاری داشته باشد. شرکت وانیکس یک مجموعه معتبر در خصوص انجام فعالیت‌های بازرگانی است که در تمامی مسیر از انتخاب تامین کننده و خرید کالا در کشور دبی تا حمل و نقل و تحویل آن جلوی درب انبار در داخل کشور همراه تاجران و فعالان بازرگانی خواهد بود.

افرادی که به این شرکت مراجعه کنند، آسوده خاطر خواهند بود، زیرا وانیکس برای تامین امنیت خاطر به مشتریان خود چک تضمین ارائه می‌دهد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی آغاز فرآیند واردات از دبی و پیگیری آن می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند و در این خصوص دانش بیشتری به دست آورند

انتهای پیام

مرتبط با : وانیکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز