همسر رضا قوچان‌نژاد وبینار آنلاین طراحی برگزار می‌کند

لست سکند

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و خواهر ساره بیات بازیگر مطرح سینمای کشور طی سه روز از 29 تا 31 خردادماه وبینار آنلاین طراحی برگزار می کند.

به گزارش کاماپرس، در این وبینار سه روزه سروین بیات ، مراحل طراحی داخلی یک پروژه در شهر آمستردام هلند را از آغاز تا پایان مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

ساعت برگزاری این وبینار از 17 تا 19 روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه 29 تا 31 خردادماه 1399 است و سروین بیات از شهر آمستردام هلند این وبینار را به علاقه مندان طراحی ارائه می‌دهد.

از طراحی داخلی تا مد و فشن

سروین بیات فارغ التحصیل رشته طراحی داخلی از واشنگتن دی سی و دوره فنگشویی از موسسه هنر نیویورک بوده و از چهره های جوان طراحی ایران به شمار می رود. خانم بیات خود علاوه بر طراحی و معماری داخلی در زمینه طراحی مد و فشن و طراحی مبلمان نیز فعالیت می کند.

راز آسمان پایتخت

در معرفینامه خانم بیات در پست مرتبط با این وبینار در صفحه شخصی وی آمده است: سروین با شرکت های معتبری همچون ethan allen و pottery barn همکاری داشته و بعد از زندگی در 4 قاره و 6 کشور و 10 شهر از جمله واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام اکنون نیز در اروپا زندگی می کند.وی همچنین در این پست به ارائه تعریفی از طراحی داخلی و نکات مهم آن پرداخته است.

وی به همراه همسرش رضا قوچان نژاد در هلند زندگی می کند . سروین بیات در سال 97 نیز یک دوره طراحی داخلی در ایران برگزار کرده است.

شایان ذکر است در پایان وبینار آنلاین طراحی داخلی برگزار شده توسط خانم بیات، ضمن برگزاری آزمون از شرکت کنندگان، به برگزیدگان گواهینامه بین‌المللی کمیسیون ملی یونسکو اعطا خواهد شد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همسر رضا قوچان‌نژاد وبینار آنلاین طراحی برگزار می‌کند

  1. ناشناس گفته:

    ایران درآمد کسب می کنند بعد میرن خارج خرج میکنن. اگر دارین هلند زندگی می کنید همونجا هم بمونید کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز