هزینه اجاره ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس-کاماپرس
لست سکند

بسیاری از زوج‌ها تمایل دارند برای عروسی خود از یک ماشین لوکس استفاده کنند و شب مجلل و خاطره‌انگیزی برای خود رقم بزنند. اجاره خودرو معمولا کار سخت و طاقت‌فرسایی محسوب می‌شود و نیاز به تهیه مدارک مختلف دارد. با این حال امکان اجاره ماشین عروس از کافه رنت و استفاده از خدمات آن برای زوج‌ها بدون نیاز به ارائه ودیعه فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط و خدمات ویژه اجاره ماشین عروس ‌پرداخته است.

شرایط اجاره ماشین عروس

زوج‌ها می‌توانند از خدمات اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده اسفاده کنند. مدت زمان اجاره ماشین عروس 15 ساعت است و ماشین از ساعت 9 صبح تا 12 شب در اختیار زوج‌ها خواهد بود. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند بعد از ساعت 12 شب خودرو را در اختیار داشته باشند، باید به ازای هر ساعت هزینه مازاد بپردازند. همچنین خودروها برای استفاده در محدوده تهران اجاره داده می‌شوند و در صورتی که افراد قصد خروج از شهر داشته باشند، باید ضمن هماهنگی با کافه رنت، مبلغ اضافه را متناسب با نوع خودرو پرداخت کنند. همچنین کافه رنت برای زوج‌هایی که قصد رفتن به سفر ماه عسل داشته باشند، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

در صورتی که زوج‌ها از خدمات اجاره ماشین عروس با راننده تشریفاتی استفاده کنند، با یک قرارداد رسمی، خودرو در اختیارشان قرار می‌گیرد و نیاز به ارائه هیچ مدرکی ندارند. یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات اجاره خودرو با راننده این است که راننده‌های مجرب و آموزش‌دیده کافه رنت با رفتار حرفه‌ای خود می‌توانند استرس عروس و داماد را برای روز عروسی کاهش دهند و لحظات خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم بزنند.

کافه رنت برای اجاره ماشین عروس بدون راننده شرایط ساده‌تری را برای زوج‌ها در نظر گرفته و لازم است که داماد یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو ارائه کند. این چک در پایان مراسم توسط یکی از نماینده‌های کافه رنت به داماد تحویل داده می‌شود. در صورتی که زوج‌ها بخواهند از خدمات اجاره ماشین عروس بدون راننده استفاده کنند، نماینده شرکت تا پایان مراسم در یک خودرو دیگر منتظر می‌ماند تا در زمان مشخص آن را تحویل بگیرد.

راز آسمان پایتخت

اجاره ماشین عروس-کاماپرس

خدمات لوکس گل‌آرایی برای عروسی

یکی از خدماتی که کافه رنت برای عروس و دامادها در نظر گرفته، استفاده از خدمات گل‌آرایی در همین مجموعه است که می‌تواند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در وقت شود. زوج‌ها می‌توانند از آلبوم‌های طرح گل این مجموعه بازدید و پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنند. کارشناسان این مجموعه نیز در مورد انتخاب گل مشاوره‌های رایگان ارائه می‌دهند و در نتیجه زوج‌های سخت‌پسند می‌توانند از بهترین انتخاب مطابق سلیقه خود بهره‌مند شوند.

کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری “کافه رنت” یکی از اولین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. کافه رنت در سال 1393 کار خود را در تهران آغاز کرد و از سال 1399 فعالیت خود را به صورت اینترنتی گسترش داد. این مجموعه دارای متنوع‌ترین خودرو‌های اقتصادی و لوکس است و خدمات اجاره خودرو با راننده و بدون راننده به متقاضیان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “هزینه اجاره ماشین عروس در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز