چطور کابینت آشپزخانه را با هزینه کم نو کنیم؟

لست سکند

با نزدیک شدن به ایام عید بسیاری از افراد تب و تاب نو کردن وسایل خانه را دارند که با هزینه‌های هنگفت کنونی می‌توان از شیوه‌های مقرون‌ به صرفه‌تری بهره برد. آشپزخانه به سبب آنکه تاثیر بسزایی در دیزاین دارد، نو کردن کابینت یا ایجاد تغییرات در آن خانه را متفاوت‌تر خواهد کرد.

بر همین اساس کاماپرس 6 روش اقتصادی و مقرون به‌صرفه برای نو کردن کابینت را براساس اطلاعات منتشر شده در خوگر توضیح خواهد داد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یکی از روش‌هایی که نیاز زیادی به صبر و حوصله دارد ولی در نهایت تغییرات زیادی را به ارمغان می‌آورد، برچسب زدن به کابینت‌ها است. این روش مقرون‌ به‌صرفه راهکاری آسان و راحت برای ایجاد تغییرات در دیزاین است که ذوق و صبر زیادی را می‌طلبد.

دیگر راهکار نو کردن کابینت‌ها تغییر دادن رنگ آن است. افراد می‌توانند با وسایلی همچون سمباده، غلطک و رنگ این تغییرات را ایجاد کنند. گفتنی است این روش نیازمند رنگ مخصوص است که افراد می‌توانند با رنگ نیتروسلولزی  که مخصوص چوب است این کار را انجام دهند.

راز آسمان پایتخت

بین‌کابینتی‌ها نیز تاثیر بسزایی در دیزاین آشپزخانه دارد که ایجاد تغییرات جزئی در آن می‌تواند ظاهر خانه را تغییر دهد. این روش را می‌توان با استفاده از کاشی، سنگ و برچسب انجام داد که در عین مقرون به‌صرفه بودن، فضای آشپزخانه را نو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تغییر دادن سطح روی کابینت‌ها که در حال حاضر بسیاری افراد به این روش رو آورده‌اند نیز تغییرات ظاهری بسزایی به آشپزخانه و دیزاین خانه می‌بخشد. سطح روی کابینت انواع مختلفی دارد که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه، مدل موردنظر را انتخاب کنند.

توجه به دستگیره‌ها نیز در نو کردن کابینت‌ها نقش بسزایی خواهد داشت. گاهی می‌توان فقط با تغییر دادن دستگیره‌های موجود یا تغییر رنگ آن‌ها تغییر بسیاری ایجاد کرد و دیزاین کابینت را تغییر داد.

گاهی البته می‌توان با تغیرات جزئی همچون خرید دکوری و قرار دادن آن بر روی کابینت‌ها تغییرات قابل توجهی در دیزاین ایجاد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : خوگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز