محبوب ترین مدل های فلاور باکس چوبی

فلاورباکس-کاماپرس
لست سکند

چوب، محبوب‌ترین ماده برای ساخت انواع فلاور باکس شناخته می‌شود و امروزه به دلیل ظاهر گرم و طبیعی، مکمل انواع گوناگون سبک‌های طراحی داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

فلاور باکس‌های چوبی را هم می‌توان از چوب طبیعی و هم از پروفیل‌های چوب مصنوعی و تقویت شده تولید کرد. در هر دو حالت، فلاور باکس‌های چوبی از نظر زیبایی شناختی، مقاومت، سهولت در جابجایی و… مزایای فراوانی را دارند.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی محبوب‌ترین مدل‌های فلاور باکس چوبی می‌پردازد؛

فلاور باکس پارتیشن سبز چوبی

فلاور باکس پارتیشن سبز چوبی از یک فلاور باکس زیبا به اضافه یک پارتیشن کابلی تشکیل شده است که می‌توان در آن از گیاهان بالا رونده مانند پتوس استفاده کرد. استفاده از پارتیشن‌های سبز موجب کاهش دید محیط‌های گوناگون با کاربری‌های متفاوت شده و به خلق یک فضای خصوصی کمک می‌کنند. این فلاور باکس جهت جلوگیری از نشت آب گیاه روی زمین دارای سیستم زهکشی و مخزن جمع آوری آب زاید بوده و مخزن کاشت گیاه آن نیز ایزوله و از جنس PP است.

سیستم آبیاری در فلاور باکس پارتیشن سبز چوبی مانند سایر فلاور باکس‌ها بصورت دوره‌ای و دستی انجام می‌گیرد اما در صورت تمایل می‌توان برای آن سیستم هوشمندی را طراحی کرد تا به صورت خودکار و اتوماتیک در فواصل زمانی مشخص گیاه را آبیاری کند.

راز آسمان پایتخت

پارتیشن چوبی-کاماپرس

فلاور باکس چوبی مدل T

این فلاور باکس زیبا می‌تواند از چوب ترموود و پوشش الکترواستاتیک کوره‌ای تهیه شود. با توجه به حجم مخزن آن، قابلیت کاشت انواع گیاهان تا ارتفاع 120 سانتی متر را دارا است. این نوع از فلاوباکس را می‌توان با استفاده نورپردازی‌های مختلف زیباتر کرد. استفاده از ریسه، لامپ و … جلوه این پلنتر را چند برابر می‌کند.

فلاور باکس چوبی مدلT را می‌توان در محوطه تراس سبز، روف گاردن، ویلاها، لابی هتل‌ها، دکوراسیون کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و غیره به کار برد.

فلاور باکس چوبی مدل T-کاماپرس

فلاور باکس نمای ساختمان چوبی

امروزه با گسترش شهرنشینی و آپارتمان نشینی، نمای اکثر ساختمان‌ها سنگی و خشک شده است اما با نصب و به کارگیری فلاور باکس‌های جذاب در تراس آپارتمان، می‌توانید شادابی و طراوت گیاهان را به فضای شهر اضافه کنید. فلاور باکس نمای ساختمان دارای سیستم زهکش و جمع آوری آب مازاد گیاهان و همچنین شاسی فلزی بسیار مقاوم است. از چوب ترمو یا چوب پلاست می‌توان برای ساخت این نوع فلاورباکس استفاده کرد. به علاوه اندازه‌های مختلفی برای پلنترهای نمای ساختمان یا تراس وجود دارد. این فلاورباکس می‌تواند با توجه به فضا چند سانتی‌متر تا چند متر باشد.

فلاور باکس نمای ساختمان چوبی-کاماپرس

فلاور باکس طبقاتی

فلاورباکس طبقاتی یکی از مدل‌های پرطرفدار پلنترهای چوبی است. این نوع فلاورباکس به جز اینکه می‌تواند بستری برای گل‌های مختلف باشد، برای کاشت سبزی نیز به کار می‌رود. البته کاربرد آن کاملا بستگی به سلیقه مصرف‌کننده دارد. بهتر است طبقات این فلاورباکس قابلیت جدا شدن از یکدیگر را داشته باشند تا تمیزکاری و استفاده از آن ساده‌تر باشد. این نوع فلاورباکس را می‌توان برای جذاب کردن نمای حیاط یا فضای داخلی به کار برد.

فلاور باکس طبقاتی-کاماپرس

فلاور باکس جعبه‌ای

پلنترهای جعبه‌ای از رایج‌ترین و پرطرفدارترین فلاورباکس‌های چوبی هستند. سادگی و کاربردی بودن، راز اصلی محبوب بودن این نوع فلاورباکس چوبی است. این پلنتر در مکان‌های مختلف و در اندازه‌های متنوع دیده می‌شوند. کاربرد گسترده این جعبه‌ها به‌گونه‌ای است که در انوع و اقسام مکان‌ها اعم از داخلی و خارجی، مدرن و سنتی، اداری و خانگی به کار می‌روند. علاوه بر کاشت گل، می‌توان انواع گیاه مثل فلفل، گوجه، توت فرنگی و … را در این فلاورباکس‌ها پرورش داد.

فلاورباکس-کاماپرس

 خرید و نصب فلاور باکس چوبی از شرکت ایده سبز

افرادی که قصد استفاده از فلاور باکس برای خانه، باغ، ویلا یا اداره را دارند، می‌توانند به سایت شرکت ایده سبز | تولید کننده فلاورباکس و محصولات فضای سبز مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان این مجموعه اجرای فلاور باکس خود را به ایده سبز بسپارند. شرکت ایده سبز طراح و مجری فضای سبز، خدمات گسترده‌ای را در راستای افزایش سرانه فضای سبز کشور انجام داده است.

از جمله خدمات مختلف ایده سبز می‌توان به طراحی روف گاردن، تراس سبز، ساخت دیوار خزه‌ای، طراحی فضای سبز شهری، نصب انواع سایبان و آلاچیق، باغچه زیر راه پله، معماری داخلی سبز و … اشاره کرد. این مجموعه باسابقه با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای از ابتدا تا انتهای پروژه افراد را همراهی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین مدل های فلاور باکس چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز