قیمت گوشی تلفن های ثابت

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از وسایل ارتباطی در دنیای امروز گوشی تلفن های ثابت هستند که در خانه، اداره‌ها، شرکت‌ها کارایی بسیار زیادی دارند. این تلفن‌ها انواع مختلفی دارند و هرکسی باتوجه به نیاز خود می‌تواند آن را خریداری کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی تلفن های ثابت را می‌توان به سیم دار، بی سیم و سانترال تقسیم کرد که در ادامه هر کدام از این مدل‌ها بررسی خواهد شد.

تلفن‌ های سیم دار چگونه هستند؟

این تلفن‌ها یک دستگاه هستند که برای استفاده، گوشی باید با یک سیم به دستگاه وصل شود. دو مدل از برندهای مختلف در بازار از این نوع گوشی تلفن عرضه می‌کنند که یکی ان ای ان سی مدل کی ایکس – تی 8206 سی آی دی با قیمت 220 هزار تومان و دیگری از برند پاناسونیک است که مدل آن کی ایکس- تی اس سی 11 ام ایکس است و 647 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

تلفن‌ های بی سیم چگونه کار می‌کنند؟

تلفن های بی سیم یک گوشی و یک دستگاه ثابت دارد؛ البته برخی از این تلفن‌ ها تکی به صورت وایرلس نیز موجود است. این نوع تلفن ها نیاز به سیم ندارند. برای خرید این محصول می‌توانید سراغ برند آلکاتل و پاناسونیک بروید که مدل اف 580 ویس از برند آلکاتل 980 هزار تومان و مدل کی ایکس-تی جی 3411 بی ایکس پاناسونیک 929 هزار تومان  است. البته این مدل پاناسونیک فضای کمتری می‌گیرد و برای مکان‌های کوچک‌ مناسب‌تر است.

تلفن های سانترال

سانترال ها تلفن‌ هایی هستند که می‌توان چند خط شهری و داخلی را باآن کنترل کرد. این نوع تلفن‌ها رومیزی هستند و برند پاناسونیک مدل کی ایکس-تی وی 7665 این مدل گوشی تلفن را با قیمت یک میلیون و 570 هزار تومان عرضه می‌کند.

مرتبط با : پاناسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز