قیمت مینی ویدیو پروژکتور چند است؟ + معرفی ۵ مدل محبوب

Une famille regarde un film sur un projecteur dans la pièce-کاماپرس
لست سکند

مینی ویدیو پروژکتور می‌تواند جایگزین مناسبی برای تلوزیون در فضای محدود اتاق باشد. در واقع این دستگاه با قابلیت حمل و نقل آسان، می‌تواند گزینه جذابی برای ایجاد فضای سینمای خانگی یا برگزاری کنفرانس‌ و کلاس‌های آموزشی باشد؛ حتی می‌توان از آن در محیطی خارج از خانه و در فضای باز نیز استفاده کرد. بهتر است ویدئو پروژکتورها، در کنار وزن سبک، قابلیت اتصال وایرلس داشته باشند و از پورت‌های مختلف پشتیبانی و فضای کاربری راحت‌تری ایجاد کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 5 مدل محبوب مینی ویدئو پروژکتور و ارائه فیمت آن‌ها پرداخته‌است.

مینی ویدیو پروژکتور ونبو مدل T4

قیمت حدودی این مدل مینی ویدیو پروژکتور ، هنگام تهیه این گزارش 12 میلیون و 300 هزارتومان برآورد می‌شود. این دستگاه با وزن 1200 گرمی، شدت نوری به میزان 450 انسی لومن ارائه می‌دهد و دو بلندگوی 3 واتی کیفیت صدای این محصول را در وضعیت مطلوبی قرار داده‌است. برد فاصله دستگاه نسبت به پرده در شرایط استاندارد 4.5 متر است. این دستگاه با صفحه نمایش 40 تا 200 اینچی، می‌تواند فضای خانه را به سینمای کوچک تبدیل کند. پورت USB و ورودی HDMI به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به منابع خارجی و سیستم کامپیوتر متصل شود و به محتواهای متنوع بپردازد.

ویدئو پروژکتور ونبو مدل T4-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مینی ویدیو پروژکتور مدل T44

محدوده قیمت این محصول 11 میلیون و 750 هزارتومان برآورد می‌شود. این دستگاه با وزن 1.8 کیلوگرمی از WIFI و سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این ویدئو پروژکتور با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی تصاویر را با کیفیت رنگی بالایی روی پرده به نمایش می‌گذارد. شدت روشنایی دستگاه 500 انسی لومن است و وضوح تصاویر و جزئیات را در بالاترین حد ممکن به نمایش می‌گذارد.

ویدئو مینی ویدیو پروژکتور ونبو مدل T4-کاماپرس

مینی ویدیو پروژکتور مدل Ultra HD

این مینی ویدئو پروژکتور را می‌توان با قیمت حدودی 5 میلیون و 750 هزارتومان خریداری کرد. این دستگاه قادر به پخش تصاویر به ابعاد 30 تا 140 اینچی تا شعاع 4 متری در حالت استاندارد است. این محصول با 500 گرم طراحی سبکی داشته و به واسطه پورت USB ،AUX و HDMI فضای کاربری راحتی دارد. حافظه داخلی 8 و رم 1 گیگ فضای ذخیره‌سازی مناسب برای انواع فیلم و سریال است.

ویدئو مینی ویدیو پروژکتور مدل Ultra HD-کاماپرس

مینی ویدیو پروژکتور ونبو مدل T2 Max

این محصول را می‌توان با قیمت حدودی 9 میلیون و 980 هزارتومان تهیه کرد. این مینی ویدئو پروژکتور به وزن 900 گرم، در فاصله 1.5 تا 3 متر نسبت به پرده نمایش، بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. شدت روشنایی در این دستگاه 150 انسی لومن است. لنز رگولار این پروژکتور به گونه‌ای طراحی شده که جریان گرمای داخلی دستگاه را پراکنده می‌کند و علاوه بر حفظ کیفیت نور و تصویر، از ایجاد گرد و غبار بر روی لنز جلوگیری می‌کند.

ویدئو مینی ویدیو پروژکتور ونبو مدل T2 Max-کاماپرس

مینی ویدیو پروژکتور النز مدل SD500 Smart Android

این مینی ویدیو پروژکتور با قیمت حدودی 12 میلیون و 690 هزارتومان در بازار موجود به رنگ سفید موجود است. این دستگاه به وزن 1700 گرم، دارای رزولوشن Full HD است و کنتراست بالای دستگاه باعث می‌شود تصاویر تیره و روشن به خوبی از یکدیگر متمایز شوند و بر روی پرده نمایش بیایند. در کنار دستگاه، پرده نمایشی نیز به کاربر ارائه می‌شود و به راحتی می‌تواند از کیفیت واقعی این دستگاه لذت ببرد.

ویدئو مینی ویدیو پروژکتور النز مدل SD500 Smart Android-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز