قیمت طرح ترافیک 1401 چقدر است ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ طرح ترافیک با تصویب شورای اسلامی 25 درصد افزایش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصادنیوز، در چهل و سومین جلسه شورا عوارض طرح ترافیک تعیین و با افزایش نرخ 25 درصدی در سامانه تهران من بارگذاری شد.

اخبار مهم امروز را از دست ندهید:

اعضای شورای تهران با تردد 103 هزار خودرو در طول روز موافقت کردند که از این میزان 53 هزار خودرو سهمیه که شامل جانبازان به صورت رایگان و بیماران خاص با 90 درصد تخفیف می‌شود و بقیه خودروها با مراجعه به سامانه تهران من با پرداخت مبلغ تعیین شده به صورت آنلاین می‌توانند مجوز روزانه ورود به طرح ترافیک دریافت کنند.

راز آسمان پایتخت

نرخ انواع طرح ترافیک در سال 1401

اگر نوع خودرو شما معاینه فنی عادی و محل سکونتتان خارج از طرح ترافیک و آلودگی باشد در ساعت غیر اوج در روزهای شنبه تا چهارشنبه و در ساعت‌های 6 و نیم تا 17 بخواهید تردد کنید؛ درصورت داشتن مجوز روزانه طرح ترافیک 45 هزار و 990 تومان قیمت دارد و اگر در حساب شهروندی موجودی کافی نداشته باشید 98 هزار و 550 تومان هزینه خواهد داشت.

اگر نوع معاینه فنی خودرو عادی و محل سکونت خارج از محدوده ترافیک باشد ولی بخواهید در ساعت یک سر اوج محدوده طرح ترافیک تردد کنید؛ با رزرو مجوز طرح ترافیک روزانه و موجودی در حساب شهروندی‌ 65 هزار و 700 تومان هزینه می‌‎شود و در صورتی که رزرو طرح ترافیک نداشته باشید همچنین موجودی حساب شهروندی‌تان نیز کافی نباشد 98 هزار و 550 تومان باید بپردازید.

همچنین اگر معاینه فنی‌ خودرو عادی و محدوده سکونت خارج از محدوده ترافیک و آلودگی باشد ولی بخواهید در محدوده طرح ترافیک و به صورت دو سر اوج تردد کنید؛ در صورت داشتن یا نداشتن مجوز تردد در طرح ترافیک هزینه‌ای حدود 98 هزار و 550 تومان باید پرداخته شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز