هزینه کارمزد کارت به کارت عابر بانک در سال 1401 چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عملیات کارت به کارت به عنوان یکی از خدمات پرکاربرد و پرطرفدار بانکی شناخته می‌شود که برای انتقال پول در سریع‌ترین زمان ممکن برای انجام امور کاربرد دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملیات کارت به کارت چه از طریق دستگاه‌های خودپردازد صورت بگیرد و چه از طریق اپلیکیشن‌های بانکی، نیاز به پرداخت مبلغ اندکی به عنوان کارمزد دارد. در حال حاضر، در سال 1401 برای انتقال مبالغ کمتر از یک میلیون تومان، 600 تومان کارمزد دریافت می‌شود و همین رقم برای مبالغی که از یک میلیون تا دو میلیون باشند، 840 تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، کارمزد کارت به کارت به مبلغ دو تا سه میلیون تومان هزار و 80 تومان، برای مبلغ سه تا چهار میلیون تومان، هزار و 320 تومان و برای کارت به کارت مبلغ چهار تا پنج میلیون تومان کارمزدی هزار و 560 تومانی در نظر گرفته شده است. این مقدار برای جابجایی مبالغ پنج تا شش میلیون تومان هزار و 800 تومان است.

ضمن این‌که کارمزد انتقال از طریق پایا یک صدم درصد مبلغ انتقال با سقف 2 هزار و 500 تومان و همین رقم برای انتقال از طریق سامانه ساتنا دو صدم درصد مبلغ انتقال کارمزد بوده و سقف کارمزد در این سامانه 25 هزار تومان است.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هزینه کارمزد کارت به کارت عابر بانک در سال 1401 چقدر است؟

  1. قاسمی گفته:

    سلام. ۵ میلیون کارت به کارت کردم حدود ۵۲۲۶۶۹ ریال از من کسر شد بابت کارمزد بانکی در حالی که نرخ اعلام شده ۱۵۶۰۰ ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز