شرایط دریافت وام نقدی 120 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه رسالت + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک رسالت به عنوان یکی از بانک‌های قرض الحسنه ایران، انواع وام بدون سود بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. در حال حاضر این بانک به مشتریانی که در این مجموعه دارای حساب سپرده باشند، وام نقدی قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت این وام هستند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، با مراجعه به سایت بانک رسالت و افتتاح حساب به صورت آنلاین، بعد از مدت زمان مشخصی نسبت به دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای این مجموعه مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب مشتریان در جریان اعطای وام اهمیت دارد. فرآیند اعتبارسنجی متقاضیان وام قرض الحسنه بانک رسالت، از طریق سامانه مرآت انجام می‌شود. در صورتی که متقاضی اعتبار لازم را داشته باشد، جریان پرداخت وام به وی آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جزئیات وام نقدی 120 میلیون تومانی بانک رسالت

مشتریانی که خواهان دریافت وام از بانک رسالت هستند باید معدل حساب مناسبی داشته و حداقل باید سه ماه از زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. مبلغ وام با توجه به میزان سپرده تعیین می‌شود. اما در مجموع سقف این وام 120 میلیون تومان است و 2 درصد هم کارمزد سالیانه به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان تسویه اقساط هم 60 ماه اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

طبق قوانین موجود برای پرداخت وام، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که بانک با توجه به سپرده یکی از متقاضیان، به وی وام 120 میلیون تومانی را اعطا کند و مدت زمان بازپرداخت نیز همان 60 ماه تعیین شود، میزان قسط برای او 2 میلیون و 181 هزار و 818 تومان خواهد بود. کل سود این وام 7 میلیون و 200 هزار تومان و جمع کل اقساط و وام 127 میلیون و 200 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

32 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام نقدی 120 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه رسالت + مبلغ اقساط

  1. علی شفیعی فر گفته:

    من ۱۲۰ملیون وام میخواهم باباز پرداخت۲۰ ماهه باید چقدر سپرده وچه مدت باشد تا این مبلغ را دریافت کنم

  2. سعید گفته:

    سلام اینکه نشد اطلاع رسانی‌ شما بایست ذکر بفرمایید چه مبلغی برای چند مدت باید سپرده کنیم تا بتوانیم ۱۲۰ میلیون ۶۰ ماهه دریافت نماییم.

    • پرویز گفته:

      وام رسالت از ۱۴۰۱ شد ۲۰۰ میلیون تومان
      حداقل ۶ ماه از سپرده
      باید بگذره
      و ۲۰۰ هم دو تا ۱۰۰ تومن پرداخت میکنند
      و ۱۲۰ تومن دوتا ۶۰ تومن بود

  3. ابوالقاسم گفته:

    با سلام
    لطفا بررسی کنید برای گرفتن وام ۱۲۰ میلیون تومانی چه مقدار پول و در چه مدت سپرده در حساب بماند تا آن را اخذ کرد.
    طبق برآوردی که من داشتم بایستی ۱۲۰ میلیون تومان به مدت ۳۰ ماه سپرده گردد تا وام فوق را گرفت. آیا واقعا این کار منطقی هست؟
    اگر نرخ تورم و ارزش از دست رفته سپرده را حساب نمایید آن وقت متوجه خواهید شد نرخ آن حدود ۳۰ درصد خواهد شد.
    لطفا پیگیری کنید تا شاید تجدید نظر کنند.

    • مصطفی گفته:

      شما اگر ۱۰۰ میلیون داخل حساب داشته باشی ماهی ۲۰ میلیون به عنوان وام و باز پرداخت ۱۰ ماهه میتونی بگیری به‌عبارتی بعد ۶ ماه ۱۲۰ میلیون میتونی بگیری ولید۶ ماهه اون هم به شرط تایید مدارک بارگذاری در سامانه مرات که توان باز پرداخت ماهی ۱۲ میلیون رو داشته باشی یا باید۱ سال پول داخل حساب باشه تا ۱۲۰ میلیون با باز پرداخته ۲۰ ماهه به شما تعلق گیرد به عبارتی شما باید ۳ سال ۱۰۰ میلیون داخل حساب داشته باشی که بعد بتونی ۱۲۰ میلیون با باز پرداخت ماهی دو میلیون دریافت کنی 😊

    • ابوالقاسم ابراهیمی گفته:

      سلام کاملا درست میفرمایید سه سال کارتخوان این بانک رو داشتم هر موقع درخواست وام حتی سی میلیون باز هم رد کردن شعبه هم ندارن مراجعه کنی تلفنی هم درست جواب نمیدن دروغ میگن مثل؟!؟!؟!؟

  4. سیروس اکبری گفته:

    سلام چهارماه حساب باز کردام متاسفانه هرروز يک داستان درمیارند چونکه شعبه پاسخگو ندارد کارمنداش زیاد اهل ارباب رجو نیستند وبرخورد بدی دارند

  5. محسن گفته:

    انصافا بهترین بانک ،بانک رسالت هست من خودم سه بار براساس کارد سپرده وام گرفتم،بانک به صورت الکترونیکی اداره میشود از افتتاح حساب تا وام .وبرای همه اصناف کارکذار بانکی دارد وبامراجعه به انها وام را میتوان پیگیری کرد.وام های این بانک بخصوص برای کسانی که درامد پائینی دارند خیلی مناسب هست….

  6. سعید گفته:

    اگه یه ریال بدون داشتن دوست و آشنا و …. بانک ها به کسی وام دادن این وام ۱۲۰ م هم حتماً میدن دیگه خنده دار شده حتی گفتنش…

  7. Masi گفته:

    خیلی مسخرست وقتی کسی پول داشته باشه سپرده کنه دیگه نیازی به وام نداره ، واقعا متاسفم واسه سیستم بانکی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز