قیمت اجاره منزل و سوئیت مبله در سرعین

سرعین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سرعین نام یکی از شهرهای کوچک استان اردبیل بوده که در ۲۵ کیلومتری جنوب آن واقع شده است. سرعین، مرکز چشمه‌های آبگرم ایران است و شهرتش به همین دلیل است. این شهر در دامن طبیعتی بکر قرار گرفته و علاوه بر چشمه‌های آبگرم دارای مناطقی است که در سرسبزی، خنکی و زیبایی نظیر ندارند؛ مانند روستای آلوارس که خنک‌ترین و سبزترین منطقه سرعین است. اطراف این شهر را کوه‌ سبلان محصور کرده که به سبب عبادت زرتشت در آنجا این کوه را مقدس‌ترین کوه ایران نامیده­اند.

کاماپرس در این گزارش به جاذبه‌های گردشگری، وضعیت آب و هوا و اجاره سوئیت مبله و اجاره منزل در سرعین ‌پرداخته است.

وضعیت آب و هوای سرعین

آب و هوای دلپذیر این ناحیه از ایران، اولین جاذبه گردشگری آن است. سرعین تابستان‌های خنک و دلپذیر و زمستان‌های سرد و پربرفی دارد. البته سرمای هوا مانع ورود گردشگر به این شهر نمی‌شود؛ چراکه گرمای آب‌های معدنی عاملی برای جذب گردشگران به این منطقه است.

جاذبه‌های گردشگری سرعین

سرعین به لحاظ داشتن مناطق سرسبز، خنک، قرار گرفتن در دل کوه‌های سبلان، چشمه‌های خروشان و آب‌های معدنی گرم، منطقه‌ای توریستی بوده و دارای اماکن گردشگری بسیاری است  که در ادامه برخی از آنها معرفی شده است.

روستای کنزق: این روستای تاریخی با فاصله دو کیلومتری در شرق شهر سرعین قرار گرفته و به دره‌های زیادش معروف است. یکی از شناخته شده‌ترین دره‌ها در این روستا، ساری دره یا همان دره زرد است که در درون خود چشمه‌های طبیعی بسیاری دارد. به علاوه در اطراف آن گیاهی دارویی به نام گیلیدیک و درختان گلابی سر برافراشته که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است.

راز آسمان پایتخت

آبگرم گاومیش گلی: این آبگرم در شهر سرعین و در ارتفاع ۱۹۴۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این آبگرم را می‌توان پرآب‌ترین چشمه معدنی شهر سرعین از لحاظ آب دهی و وسعت دانست؛ چراکه میزان آبدهی این چشمه در هر ثانیه ۱۴۰ لیتر بوده و بهترین آبگرم سرعین است. این آبگرم به دلیل داشتن ترکیبات معدنی ویژه برای درمان بسیاری از بیماری‌های لاعلاج و قلبی مناسب است.

دهکده صخره‌ای ویند کلخوران: این دهکده در نزدیکی جاده اردبیل- نیر قرار دارد. با ورود به آن، دشتی سرسبز بر تپه‌ای بلند به چشم می‌خورد و در دل کوه‌های دهکده دخمه‌های سنگی بسیاری وجود دارد که ساخت دست انسان است. این دهکده بابت تنوع خانه‌های سنگی به لحاظ تاریخی، باستانی و گردشگری می‌تواند به یکی از کانون‌‌های علمی، تفریحی و گردشگری تبدیل شود.

سرعین-کاماپرس

تپه باستانی آناهیتا: این تپه یکی از اماکن مورد توجه گردشگران بوده که در غرب سرعین قرار گرفته است و قدمت آن به دوره‌های قبل از میلاد بازمی‌گردد. تپه آناهیتا  گواه اهمیت این منطقه نزد زرتشتیان است؛ به طوریکه این محل عبادتگاه زرتشتیان محسوب می‌شود.

دره گلستان:  دره آلوارس، یکی از مناطق زیبا در سرعین است و بابت زیبایی خیره‌کننده‌ خود گلستان نامیده شده است. این دره در بهار مملو از گل‌های بهاری است. آبگیرهای این دره وسعت پهناوری دارند و به آبگیرهای طلایی معروف­اند؛ چراکه زیر نور خورشید همانند طلا درخشان است. این منطقه در تابستان با وزش ملایم باد، خنکی بسیار خاصی دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند‌. در زمستان و پاییز هم این منطقه قابل بازدید است و به علت وجود یخچال‌های طبیعی در آن برای گردشگران جذابیت خاصی دارد.

سرعین-کاماپرس

پیست اسکی آلوارس: این پیست در ۲۰ کیلومتری سرعین و در روستایی به نام آلوارس در ارتفاعات زیاد از سطح دریا قرار دارد. این پیست اسکی بزرگترین و وسیع‌ترین پیست ایران است و دمای آن حتی بسیار سردتر از دمای شهرستان اردبیل است؛ به طوریکه ممکن است در تابستان هم در آن منطقه برف ببارد.

سرعین-کاماپرس

روستای شایق: این روستای قدیمی در هفت کیلومتری جنوب غربی شهر چشمه‌های خروشان بهشتی سرعین واقع شده و بزرگترین روستا در شهر سرعین است. اکثر اهالی این روستا کشاورز بوده و در کنار آن دامداری نیز می‌کنند. گندم، عدسی، علوفه و سیب‌زمینی از مهمترین محصولات‌ آن است.

اجاره منزل در سرعین

ممکن است بعد از انتخاب سرعین به عنوان مقصد سفر، نگرانی و دغدغه اقامت داشته باشید. این در حالیست که با کمک وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات اجاره سوئیت و منزل مبله می‌توان با قیمت اندک برای اقامت چند روزه خود، اقامتگاهی اجاره کنید. مسافران می‌توانند براساس نوع اقامتگاه، تعداد نفرات پذیرش، تعداد خواب و متراژ اقدام به اجاره خانه، هتل آپارتمان، سوئیت و امثال آن در سرعین کنید. حدود قیمت اجاره سوئیت در سرعین از ۶۰۰ هزار تومان شروع می­شود و رو به بالا می‌رود. از آنجایی که ویلا، آپارتمان یا سوئیت مبله در سرعین به صورت مبله با تمامی امکانات در اختیار مسافران قرار می­گیرد، لذا ارائه حداقل یک مدرک شناسنایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه هنگام دریافت کلید الزامی است؛ با این حال می‌توان با میزبان توافق کرد.

سرعین-کاماپرس

اجاره منزل در سرعین با “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. سپنجا دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است که با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد. با انتخابي مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اجاره کرد. سپنجا بازپرداخت وجه در صورت کنسلی را نیز تضمین کرده و می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت لغو و مبلغ آن را پس گرفت. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به متقاضیان هستند.

برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com  مراجعه کرد.

اجاره منزل و سوئیت در سرعین: https://sepanja.com/search/اجاره-سوئیت-در-سرعین

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز