شرایط خرید بیزنس در آلمان

خرید بیزنس در آلمان با توجه به ثبات اقتصادی این کشور، یک روش مطمئن برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری در خارج از کشور است. با خرید بیزنس در آلمان علاوه بر ایجاد و توسعه کسب و کار می‌توان اقامت آلمان را نیز دریافت کرد.

به گزارش کاماپرس، دولت آلمان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا و در راستای جذب سرمایه‌گذار خارجی، علاوه بر قوانین مهاجرتی سهل‌گیرانه، مقررات سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های کارآفرینی را نیز آسان‌تر کرده است. سرمایه‌گذاران با خرید بیزنس در آلمان می‌توانند ظرف مدت سه سال برای اقامت دائم و پس از شش سال برای اخذ شهروندی آلمان اقدام کنند.

این گزارش به ارائه راهنمای خرید بیزنس در آلمان و شرایط آن ‌پرداخته است.

مراحل خرید بیزنس در آلمان

مراحل خرید بیزنس در آلمان در ادامه به صورت گام به گام بررسی شده است.

انتخاب نوع بیزنس: نخستین گام برای خرید بیزنس در آلمان، انتخاب نوع بیزنس موردنظر براساس نوع فعالیت، میزان سرمایه اولیه و نظایر آن است. برای این مورد می‌توان به وبسایت‌های مربوطه مراجعه و موارد موجود را بررسی کرد.

راز آسمان پایتخت

بررسی مدارک و توافق: پس از بررسی تمام مدارک بیزنس موردنظر اعم از اساسنامه، گواهی تاسیس، صورتحساب بانکی و امثال آن باید با فروشنده به توافق رسید.

پرداخت هزینه‌ها: پس از توافق با فروشنده باید هزینه مورد نیاز برای خرید بیزنس را پرداخت کرد. برای پرداخت هزینه می‌توان به یکی از دو صورت پیش‌پرداخت قبل از مراجعه به دفتر ثبت اسناد یا انتقال به حساب امانی دفتر ثبت اقدام کرد.

ثبت خرید در دفتر ثبت اسناد: در نهایت باید در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی در آلمان حاضر شد و خرید بیزنس موردنظر را ثبت کرد تا نقل و انتقال کسب و کار به صورت قانونی و رسمی انجام شود.

تغییر اطلاعات شرکت: پس از خرید و ثبت انتقال می‌توان برای تغییر نام تجاری، آدرس یا دیگر الزامات قانونی بیزنس مورد نظر اقدام کرد.

بیزنس‌های قابل خرید در آلمان

در آلمان می‌توان انواع کسب و کارها و بیزنس‌های مختلف را خریداری کرد. برخی از بیزنس‌های قابل خرید در آلمان در ادامه معرفی شده است.

رستوران و کافه: یکی از بیزنس‌های جذاب و مطمئن برای خرید در آلمان، واحدهای مربوط به غذا مانند کافه و رستوران است. خرید این بیزنس با توجه به آمار بالای گردشگران در آلمان، انتخابی پرسود و مطئمن است.

فروشگاه‌ها و مغازه‌ها: از دیگر گزینه‌های محبوب و مطمئن برای خرید بیزنس در آلمان و سرمایه‌گذاری در این کشور، خرید انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها اعم از فروشگاه‌های پوشاک، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی و امثال آن است.

واحدهای تولیدی و صنعتی: یکی دیگر از انتخاب‌های پرطرفدار برای خرید بیزنس در آلمان، سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی اعم از صنایع خودروسازی، صنایع الکترونیک، ماشین‌آلات و مواد غذایی است.

هزینه‌ خرید بیزنس در آلمان

هزینه خرید بیزنس در آلمان با توجه به نوع بیزنس انتخابی و سابقه فعالیت آن متفاوت است. این هزینه به طور کلی شامل هزینه مستقیم خرید شرکت به علاوه هزینه‌های حقوقی برای تبدیل شرکت به ساختار جدید است. با این حال هزینه‌های نهایی خرید بیزنس در آلمان شامل جمع هزینه‌های دفتر ثبت اسناد رسمی، حق‌الزحمه نماینده‌ برای انجام مذاکرات، سرمایه اولیه شرکت، هزینه‌های شخصی‌سازی شرکت اعم از تغییر نام یا تنظیم اساسنامه و هزینه‌های اطلاعیه و نظایر آن است.

مدارک لازم برای خرید بیزنس در آلمان

بهتر است پیش از خرید بیزنس در آلمان درباره مدارک مورد نیاز تحقیق و آن‌ها را تنظیم کرد. مدارک ضروری برای خرید بیزنس در آلمان شامل مدارک شناسایی، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوءپیشینه، بیزنس پلن یا همان برنامه کسب و کار، سوابق شغلی و رزومه کاری، پیشنهاد خرید، پاسپورت معتبر، مجوز کسب و کار، حساب بانکی در آلمان و مدارک حقوقی مانند اساسنامه، گواهی ثبت، شرکت‌نامه و تغییرات سهامداران است.

خرید بیزنس در آلمان با «الوویزا»

موسسه مهاجرتی و بین‌المللی الوویزا به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر و فعال در حوزه امور مهاجرتی و کاریابی بین‌المللی، با بیش از 25 سال سابقه و برخورداری از مجوز رسمی کاریابی از وزارت کار و همچنین نیروی متخصص و مجرب، خدمات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات الوویزا شامل اخذ ویزا، نوشتن انگیزه‌نامه، رزومه تحصیلی، کاورلتر، استادی پلن، رزومه کاری برای مهاجرت و ریسرچ پروپزوال است.

متقاضیان مهاجرت قانونی و خرید بیزنس در آلمان می‌توانند از دو طریق مراجعه به وبسایت https://elovisa.ir و تماس با شماره تلفن 02188686488 از مشاوره و خدمات کارشناسان الوویزا استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز