سریع ترین روش ترمیم ناخن قبل از عید

سریع ترین روش ترمیم ناخن قبل از عید کاماپرس
لست سکند

ترمیم ناخن قبل از عید به یکی از چالش‌های اساسی دوست‌داران این خدمات تبدیل می‌شود. در واقع حجم درخواست انواع خدمات زیبایی و ناخن آنقدری در روزهای نزدیک به سال نو بالا است که این دغدغه منطقی به‌نظر برسد.

کاماپرس در این گزارش در کنار اشاره به چند نکته درباره ترمیم ناخن، سریع‌ترین روش انجام آن در روزهای قبل از عید را با بررسی چند مرکز ارائه‌دهنده خدمات ناخن در منزل، معرفی می‌کند.

چرا داشتن روتین مناسب برای ترمیم ناخن مهم است؟

وقتی حرف از مراقبت و داشتن روتین منظم و درست می‌شود، تعداد کمی از ما به سلامت ناخن‌ها فکر می‌کنیم. اما واقعیت این است که شاید پیگیری سلامت ناخن‌ها در بعضی از موارد از توجه به پوست و مو نیز مهم‌تر باشد. برای مثال برخی از علائم بیماری‌هایی از جمله دیابت یا کبد چرب، به شکل‌های مختلفی از جمله تغییر رنگ ناخن، نازک شدن لایه رویی آن و شکستن مداوم صدف‌ها، خود را نمایان می‌کند.

بنابراین وقت گذاشتن و رسیدگی به ناخن‌ها به هیچ وجه کار بی‌اهمیت یا حاشیه‌ای نیست. حتی اگر قصد ندارید انواع خدمات ناخن را روی آن انجام دهید باید بررسی‌های مداوم را برای پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ ظاهر آراسته ناخن‌ها، انجام دهید.

دقت کنید که خدمات ترمیم ناخن و سایر مراقبت‌ها مربوط به آن، به هیچ وجه فقط مخصوص خانوم‌ها نیست. تمام بیماری‌ها، خشکی پوست و سایر دلایلی که خانم‌ها به‌خاطر آن سراغ خدمات ناخن می‌روند ممکن است در آقایان نیز به‌طور یکسان وجود داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

چرا داشتن روتین مناسب برای ترمیم ناخن مهم است؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ترمیم ناخن به‌طور مداوم آسیب‌زننده است؟

اگر به انواع مانیکورها و طرح‌های متنوع ناخن عادت کرده باشید، احتمالا دوری از آن‌ها برای‌تان سخت و غیر قابل تحمل باشد، با این حال لازم است گاهی به این مورد فکر کنید که انجام مداوم این کار به‌صورت پشت سر هم ممکن است آسیب بیشتری به‌نسبت فایده و زیبایی آن داشته باشد.

استفاده مکرر از لوازمی که در سالن‌های زیبایی برای ترمیم ناخن بکار می‌رود، می‌تواند سطح رویی ناخن را سست و نازک کرده و روی استحکام آن‌ها تاثیرگذار باشد. پس مهم است که به ناخن‌های خود فرصت نفس کشیدن بدهید و در این فرصت بیشتر با روش‌های خانگی یا زیرنظر یک متخصص، استحکام و ثبات اولیه را در آن‌ها تقویت کنید.

ترمیم ناخن به‌طور مداوم آسیب‌زننده است؟ کاماپرس

چه کارهایی درکنار ترمیم ناخن به افزایش سلامتی آن‌ها کمک می‌کند؟

بهترین راهکار برای افزایش سلامت ناخن ممکن است برای همه به یک شکل کار نکند اما رعایت بعضی از نکات کلی برای عموم کمک‌کننده و حتی راهی برای توجه بیشتر به ناخن‌هایشان است. مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شاید مهم‌ترین اصلی باشد که درباره سلامت ناخن‌ها باید رعایت کنید.

البته دوز و نحوه مصرف این ویتامین‌ها، به‌طور ویژه برای ناخن‌ها، باید تحت نظر پزشک متخصص باشد، چون در بعضی از موارد که بدن در حالت نرمالی از میزان ویتامین‌ها به سر می‌برد مصرف بیش از اندازه آن ممکن است صدمات جبران ناپذیری ایجاد کند.

رعایت رژیم غذایی مناسب و استفاده از شکل متناسب ناخن با کارهای روزمره هم در سلامت ناخن‌ها موثر است. برای نمونه اگر در روز زیاد با کارهای دستی سروکار دارید، بهتر است که از مدل‌های تیز یا بسیار بلند ناخن خودداری کنید تا دچار شکستی، پریدگی یا کنده‌ شدن آن از روی انگشت‌ها نشوید.

چه کارهایی درکنار ترمیم ناخن به افزایش سلامتی آن‌ها کمک می‌کند؟ کاماپرس

سریع‌ترین روش ترمیم ناخن قبل از عید چیست؟

با توجه به شلوغی‌های نزدیک عید در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها، سریع‌ترین روش ترمیم ناخن در روزهای پایانی سال، رزرو این خدمات در منزل است. اینکار علاوه‌بر اینکه چالش‌های رفت‌وآمد به آرایشگاه و و ترافیک را از بین می‌یرد، شما را از ساعت‌های طولانی انتظار در صف ترمیم ناخن رها می‌کند. هزینه رزرو این خدمت در مراکز مختلف از 225 هزار تومان تا 775 هزار تومان متغیر است.

سریع‌ترین روش ترمیم ناخن قبل از عید چیست؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازاسپاردهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز