چگونه وام آنلاین و فوری 50 میلیون تومانی دریافت کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک تمام‌ دیجیتال ویپاد، نسل جدیدی از تسهیلات بانکی کاملا آنلاین، بدون نیاز به ضامن و وثیقه و در هر ساعت از شبانه‌روز را به کاربران خود اعطا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، ویپاد با هدف فراگیری مالی فعالیت خود در حوزه بانکداری دیجیتال را از سال 1400 آغاز کرد و تا امروز بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کاربران ارایه کرده است.

ویپاد؛ تر‌ابانک پاسارگاد، تسهیلات آنلاین را بدون نیاز به ضامن، وثیقه، چک و سفته و تنها بر مبنای اعتبارسنجی، طی چند دقیقه در اختیار متقاضان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

 3 ویژگی‌ تسهیلات ویپاد

راز آسمان پایتخت

• تسهیلات آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری
• تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و تنها بر‌مبنای اعتبار‌سنجی یعنی سنجش رفتار مالی متقاضی در شبکه بانکی کشور
• تسهیلات فوری به این صورت که پس از ارایه درخواست، فرایند اعتبارسنجی به‌صورت آنلاین انجام شده و در صورت تایید طی چند دقیقه وام درخواستی در اختیار فرد قرار می‌گیرد.

انواع تسهیلات آنلاین ویپاد

1- تسهیلات آنلاین «پشتوانه»
تسهیلات آنلاین «پشتوانه» یکی از وام‌های ویپاد است که طی آن مبالغ ۱ تا ۳۰ میلیون تومان، به‌صورت پلکانی و برمبنای اعتبارسنجی به فرد اعطا می‌شود. بازپرداخت این وام بر اساس مبالغ دریافتی ۴ تا ۶ ماهه است.

تسهیلات پشتوانه در قالب اعتبار خرید ارایه شده و فرصت استفاده آن، ۱۰ روزه است.

2- تسهیلات آنلاین «برآیند»
تسهیلات «برآیند»، مبالغ بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که براساس تعداد سکه‌ها و امتیازاتی که از طریق موجودی روزانه حساب خود در باشگاه مشتریان ویپاد کسب کرده‌اید، اعطا می‌شود . این تسهیلات در قالب اعتبار خرید ارایه شده و فرصت استفاده از آن، یک ماهه است. 

بازپرداخت این وام ۶ و ۱۲ ماهه تعیین شده است. 

مراحل دریافت تسهیلات آنلاین ویپاد
  • دانلود و نصب ویپاد: از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، سیب‌اپ و یا وبسایت ویپاد
  • افتتاح حساب و دریافت کارت: با درخواست آنلاین،  کارت بانکی در نشانی ثبت شده تحویل می‌شود.
  • درخواست تسهیلات: پس‌از دریافت کارت، با ورود به صفحه اصلی ویپاد و مراجعه به بخش «تسهیلات» می‌توان از شرایط انواع وام های آنلاین ویپاد کسب اطلاع کرد.

بانک پاسارگاد در راستای ارائه خدمات مالی فراگیر، از جمله تسهیلات بانکی، تلاش دارد تا در ویپاد، مسیر دریافت انواع تسهیلات و وام آنلاین را در آینده برای هم‌وطنان هموارتر کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز