بهترین کتاب کمک درسی هشتم چیست؟ + روش مطالعه

تور لحظه آخری-کاماپرس

پایه هشتم، دومین پایه دوره متوسطه اول است. دانش‌اموزان در این پایه سختی‌های ورود به پایه جدید را پشت سر گذاشته و هنوز انتخاب رشته نکرده‌اند. این پایه از آن جهت مهم است که در آن، دانش‌آموزان باید برای انتخاب رشته در پایه نهم آماده شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب‌های کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مطالعه کامل دروس همراه با مطالعه بهترین کتاب کمک درسی هشتم کمک می‌کند تا دانش‌اموزان این پایه را با موفقیت پشت سر بگذارند. در ادامه به روش مطالعه مهم‌ترین دروس پایه هشتم و همچنین کتاب های کمک درسی هشتم پرداخته می‌شود.

روش مطالعه پیام‌های آسمانی پایه هشتم

دانش‌آموزان در این درس با موضوعاتی همچون نزدیکی با خدا، استمداد از خدا و احکام دین آشنا می‌شوند. برای یادگیری بهتر درس پیام‌های آسمانی بهتر است قبل از هر جلسه پیشخوانی انجام شود. نکته مهم این است که این کتاب باید مفهومی خوانده شود و حفظ کردن آن، دوامی نخواهد داشت.

روش مطالعه فارسی پایه هشتم

مطالعه باکیفیت فارسی نیازمند یادگیری معانی لغات است. پس از یادگیری معنی لغات می‌توان معنی بیت‌ها را به درستی تحلیل کرده و سپس دانش‌های زبانی را آموخت. حل سوال در این بخش کمک می‌کند تا دانش‌های زبانی تثبیت شوند. کتاب طالب تبار انتشارات مبتکران یکی از کامل‌ترین کتاب‌های کمک درسی فارسی دوره متوسطه اول است که با کمک آن می‌توان به دانش زبانی بهبود بخشید.

راز آسمان پایتخت

روش مطالعه عربی پایه هشتم

درس عربی از دو بخش قواعد و ترجمه تشکیل شده است. در روش مطالعه عربی ابتدا باید لغات هر درس یاد گرفته شود و سپس دروس مطالعه و ترجمه شوند. قواعد عربی به هم پیوسته و زنجیروار است در نتیجه دقت و توجه کافی در یادگیری قواعد درس عربی کمک می‌کند تا درس‌های بعد نیز با سرعت بیشتری در ذهن تثبیت شوند. کتاب ماجرای منو درسام انتشارات خیلی سبز برای عربی دارای درسنامه‌ای کامل به همراه سوالات تشریحی و تستی است.

روش مطالعه ریاضی پایه هشتم

برای یادگیری بهتر ریاضی هشتم نیاز به دقت و توجه کامل هنگام آموزش است. یادگیری این درس نیاز به تمرین و حل سوال دارد و به همین علت استفاده از کتاب کار ریاضی هشتم ، چند گام رو به جلو است. کتاب سیر تا پیاز انتشارات گاج دارای درسنامه‌ای است که از مطالب ساده کتاب درسی شروع به توضیح دادن می‌کند و کم کم دانش‌آموز را با مطالب پیچیده روبرو می‌کند. همچنین کتاب مرشد انتشارات مبتکران برای دانش‌اموزان ممتاز و تیزهوشان یکی از بهترین کتاب‌هاست. این کتاب دو جلدی داری 2100 پرسش چهارگزینه‌ای است و به حدود 300 نکته مهم اشاره کرده است. کتاب‌ کار ریاضی هشتم از سایت کتابانه قابل خریداری است.

روش مطالعه علوم پایه هشتم

در همه دروس، مهم‌ترین مرجع کتاب درسی است. این واقعیت درباره علوم هشتم ابتدایی نیز صدق می‌کند. اما مثلا کتاب کارپاچینو انتشارات گاج درسنامه‌ها و پرسش‌های مفهومی دارد که به یادگیری بهتر درس، کمک می‌کنند.

گفتنی است که در دوره متوسطه برای امادگی انتخاب رشته و ورود به دبیرستان و حتی دانشگاه، کتاب‌های درسی به تنهایی کافی نیستند و خرید کتاب کمک درسی می‌تواند کمک کننده باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز