راه اندازی و اتصال هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 به گوشی

هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هدفون‌های دورگردنی کاربران خاص خودشان را دارند و افراد زیادی برای گوش دادن به موسیقی حین ورزش کردن ترجیح می‌دهند از مدل‌هایی با این طراحی استفاده کنند تا خیالشان بابت افتادن هدفون آسوده باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از تکنولایف،در ادامه قصد داریم نحوه راه‌ اندازی و اتصال یک هندزفری سامسونگ دورگردنی یعنی level u2 را با هم مرور کنیم.

نگاهی به مشخصات هندزفری سامسونگ level u2

شاید تصور کنید این هدفون به دلیل نوع طراحی وزن بالایی دارد و شما را در استفاده طولانی مدت خسته می‌کند ولی باید بگوییم که حقیقت دقیقا عکس است و این مدل تنها 41.5 گرم وزن دارد که باعث می‌شود شما اصلا حضور آن را به دور گردن خود حس نکنید و بتوانید ساعت‌ها بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید.

این هدفون بی‌سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و شما می‌توانید آن را به گوشی اندرویدی یا ایفون خود متصل کنید. بلوتوث استفاده شده برای این مدل نسخه 5 است و اتصال پایدار و قوی با گوشی برقرار می‌کند.

به روی بدنه چند دکمه دیده می‌شود. دکمه کم و زیاد و دکمه خاموش/روشن. دکمه آخر چندکاربرد دارد و می‌تواند در نقش دکمه پاسخ به تماس‌ها و همچنین دکمه برای فعال شدن حالت Pairing مورد استفاده قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 -کاماپرس

دو گوش این هدفون حالت آهنربایی دارند و در صورتی که آن‌ها را از گوش خارج کنید به یکدیگر متصل می‌شوند تا ظاهر مرتب‌تر و بهتری به خود بگیرند. سازنده کره‌ای از درایورهایی 12 میلی متری برای این هدفون استفاده کرده که باعث می‌شود صدا هم بلندی رضایت بخشی داشته باشد و هم کیفیت و تفکیک خوبی به گوش برسد.

خود سری‌ها با ارگونومی بسیار خوبی طراحی شده و به دلیل زاویه‌ای که دارد به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و تا حد خوبی صدا محیط را مسدود می‌کند.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 از یک باتری با ظرفیت 159 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند و به لطف همین ظرفیت باتری می‌تواند تا 18 ساعت موسیقی پخش کند تا 13 ساعت مکالمه تلفنی را دوام بیاورد. نکته مثبت دیگر بهره‌مندی این محصول از درگاه Type C است که باعث می‌شود شما راحت‌تر بتوانید آن را شارژ کنید.

نکات لازم برای اتصال هدفون

  • حتما گوشی و هدفون را در کنار هم قرار دهید تا اتصال به آسان‌ترین شکل ممکن برقرار شود.
  • نهایت فاصله‌ای که بلوتوث این محصول می‌تواند به گوشی شما متصل شود 10 متر است. در واقع گوشی و هدفون بیشتر از 10 متر از هم فاصله بگیرند اتصال قطع شده و یا به شدت ضعیف می‌شود.
  • بلوتوث این هدفون فرکانس مشابهی با برخی از دستگاه‌های صنعتی، پزشکی و دستگاه‌های پژوهشی دارد و بنابراین قرار گرفتن در کنار این وسایل می‌تواند در اتصال مشکل به وجود بیاورد.
  • برخی از دستگاه‌ها به خصوص آن‌هایی که توسط Bluetooth SIG تأیید نشده‌اند امکان اتصال به هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 را نخواهند داشت.

اتصال هدفون به گوشی

  • زمانی که شما این هندزفری سامسونگ را برای اولین بار روشن می‌کنید به طور خودکار حالت Pairing فعال می‌شود.
  • اگر گوشی نتوانست به هر دلیلی پس از اولین اتصال هدفون را شناسایی کند حتما از طریق تنظیمات و بخش بلوتوث هدفون را حذف کرده و فرآیند اتصال را مجدد انجام دهید.

برای اتصال مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 -کاماپرس

  • دکمه چندکاره موجود به روی هدفون را فشار داده و نگه دارید تا حالت Pairing فعال شود.
  • در این حالت چراغ موجود به رنگ آبی و قرمز درمی‌آید.
  • بلوتوث گوشی یا لپ تاپ خود را روشن کنید.
  • به لیست دستگاه‌های در دسترس بروید و به روی نام level u2 کلیک کنید.
  • اگر اتصال به درستی برقرار شده باشد چراغ سه بار به رنگ آبی چشمک می‌زند.

اتصال به گوشی دوم

این هدفون می‌تواند به طور همزمان به دو گوشی متصل باشد. در صورت انجام این کار دستگاه دومی که به آن متصل می‌شوید به عنوان گوشی اصلی شناخته می‌شود. البته به گفته سامسونگ این قابلیت ممکن است برای برخی از گوشی‌ها در دسترس نباشد.

  • طبق مراحل گفته شده در بالا هدفون را به یک گوشی متصل کنید.
  • مجدد دکمه چندکاره موجود به روی هدفون را فشار داده و نگه دارید تا حالت Pairing فعال شود.
  • در این مرحله گوشی اول قطع می‌شود.
  • هدفون را دقیقا مشابه با گوشی اول به گوشی دوم نیز متصل کنید.
  • حال از لیست بلوتوث گوشی اول به روی نام هدفون کلیک کنید تا هر دو به هدفون متصل شوند.

قطع اتصال گوشی و هدفون

از دو راه کلی می‌توانید اتصال هدفون با گوشی را قطع کنید. راه اول این که دکمه چند کاره را فشار دهید تا اتصال قطع شود و هدفون به دنبال محصول جدید بگردد و یا این که دکمه خاموش/روشن را فشار دهید تا هدفون خاموش شود.

اگر روشن اول را انجام دهید هدفون دیگر به صورت خودکار به گوشی شما متصل نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم از روش خاموش کردن هدفون استفاده کنید تا هر بار خود هدفون به صورت خودکار به آخرین دستگاه متصل شده متصل شود.

جمع بندی

برای اتصال هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 به گوشی اندرویدی یا ایفون و حتی لپ تاپ تنها کافیست با فشار دادن و نگه داشتن دکمه چندکاره این محصول حالت Pairing را فعال کنید و سپس از طریق بلوتوث گوشی به دنبال آن بگردید. این هدفون ارزش خرید خوبی دارد؛ چرا که می‌توانید تا 18 ساعت با یک بار شارژ به موسیقی مورد نظر خود باکیفیت مطلوبی گوش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “راه اندازی و اتصال هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u2 به گوشی

  1. علی حبیبی گفته:

    من هندز فری سامسونگ level u2 را دارم خیلی عالیه صدا خوب مکالمه با کیفیت و همزمان به دو گوشی متصل میشه .گوشی هایم یکی سامسونگ a73 5G است ویکی نوکیا ۷.۲

  2. مهدی بهرامی گفته:

    سلام من قبلا لول یو پرو داشتم به تمام عملکرد گوشیم متصل میشد وازموقعه ای که لول یو۲ خرید به نرم افزار تنظیمات (سامسونگ لول) متصل که نمیشه بماند بعضی از عملکرد های گوشی روهم جوابگو نیست گوشیمم A73 هستش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز