دلایل انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری در سایت ‌ها

رپرتاژ آگهی گردشگری-کاماپرس
لست سکند

رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که هر رسانه به‌صورت نوشته‌ای غیرتبلیغاتی همراه با عکس، لینک و گاهی ویدیو در رسانه‌ای دیگر منتشر می‌کند و در مورد کسب و کار خاصی صحبت می‌کند. اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید، برای افزایش رتبه آن در گوگل نیاز به رپورتاژ آگهی دارید؛ چراکه مطمئن ترین راه برای لینک سازی خارجی محسوب می‌شود؛ درنتیجه اگر بازاریابی محتوا به درستی صورت گیرد، کمک بسیاری به رشد سایت شما در گوگل خواهد کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه سفارش و نوشتن رپورتاژ آگهی مناسب وب‌ سایت‌ و مزیت‌های آن پرداخته است.

رپورتاژ آگهی گردشگری چیست؟

رپورتاژ آگهی برای اعلام اخبار کسب و کار افراد نیز مورداستفاده است. به عنوان نمونه تورهای گردشگری داخلی، خارجی یا ورودی بسته‌های متفاوتی را برای خود تعریف می‌کنند اما اگر بخواهند بسته‌های جدیدی را معرفی کنند، لازم است گزارش خبری آن را منتشر کنند. یک بسته تور جدید ویژگی‌های خاصی مانند مقصد جدید گردشگری، مقصدی ناشناخته، تدارک تجربیات جدید و تقاضای مرتبط بسیار را دارد که برای جلب توجه و رضایت مشتریان طراحی شده است. بنابراین، باید آن‌ها را از این ویژگی‌های جدید آگاه کرد تا نسبت به سفارش تور اقدام کنند.
همچنین اگر در پایان سفر شما گزارشی از طول سفر به همراه عکس و ویدئو تهیه کرده‌اید باید محتوا به دست نویسنده رپورتاژ آگهی برسانید تا با اصول نگارش محتوای مورد نظر گام آخر را بردارد. نویسنده با توجه به کلیدواژه‌های مورد نیاز تعیین شده در استراتژی بازاریابی دیجیتال آژانس، متن مورد نظر را برای سایت‌های منتشر کننده گزارش تهیه می‌کند. هر سایتی ممکن است که شرایط متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال سایت “دستی بر ایران” می تواند تا ۲۰۰۰ کلمه متن بپذیرد و این برای نگارش گزارش تورهای داخلی  کافی است.
با انجام این اقدامات به صورت مداوم مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید و با حفظ آنان شرایط فروش آینده را نیز تضمین کرده‌اید. همچنین منتشر کردن مستمر این گزارش‌ها به افزایش لینک سایت شما کمک کرده و رتبه سایت‌تان را نیز در موتورهای جستجو بالاتر می‌برد.

چرا باید رپورتاژآگهی تهیه کنیم؟

برای تهیه رپورتاژ آگهی ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. به طور کلی رپورتاژ در راستای رسیدن به اهداف تبلیغات مستقیم برای اطلاع رسانی و بهبود رتبه سایت در گوگل بسیار کمک‌کننده است.

بعضی کسب و کارها رویدادی برگزار می‌کنند که نیاز به اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها دارند؛ به طوریکه گاهی اوقات با پرداخت هزینه به رسانه، از صفحات اجتماعی و ایمیل مارکتینگ نیز برای بازاریابی محتوای دقیق استفاده می‌کنند. به علاوه، یکی دیگر از دلایل مهمی که افراد حاضر به تهیه رپورتاژ می‌شوند، بهبود رتبه سایت در گوگل است؛ چراکه بخش قابل توجهی از سئو (بهینه سازی برای موتورهای جست­وجو) را لینک‌سازی خارجی تشکیل می‌دهد و رپورتاژ آگهی، یکی مطمئن‌ترین راه‌ها برای این منظور است. برای این هدف باید لینک‌های خود را در جای درست و با انکرتکست‌های درست قرار داد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

راز آسمان پایتخت

رپورتاژ آگهی-کاماپرس

عوامل مهم در قیمت رپورتاژ آگهی

قدرت دامنه و صفحه، امتیاز اسپم اسکور، رتبه الکسا، ترافیک سایت و میزان تخصصی بودن سایت، پنج فاکتور مهم در قیمت‌گذاری رپورتاژ‌ها محسوب می­شود که در ادامه توضیح داده شده است.

قدرت دامنه: یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در نرخ رپورتاژ آگهی است که هر چقدر بالاتر باشد، قدرت آن سایت نیز بیشتر است.

اسپم اسکور: نمره‌ای است که نشان می‌دهد سایت شما و رقیبان‌تان در آن حوزه چقدر محتوای اسپم تولید کرده‌اند. اگر این نمره بالا باشد، نمی‌تواند کمک زیادی به رشد سایت شما کند و بهتر است رسانه­ای را که اسپم اسکور پایینی دارد، انتخاب کنید؛ چراکه سایت­های دارای اسپم اسکور پایین، محتوای بسیار عالی و با کیفیت دارند و این موضوع از نظر گوگل بسیار ارزشمند و حرفه‌ای است.

رتبه الکسا: نشان‌دهنده رتبه سایت در کشورهای مختلف و جهان است. این رتبه بستگی به ترافیک سایت و رفتار کاربران دارد که هر چقدر پایین‌تر باشد، بهتر است.

ترافیک سایت: به معنای میزان بازدید کاربران از سایت است. هر چقدر بازدید از سایت بیشتر باشد، ترافیک آن نیز بیشتر است. ترافیک سایت تاثیر بسیاری بر قیمت رپورتاژ دارد و هر چقدر بالاتر باشد، قیمت نیزبالاتر می رود.

میزان تخصصی بودن سایت: سایت تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت می­کند که هرچه یک سایت تخصصی‌تر باشد، قیمت رپورتاژ آن نیز بیشتر است.

چه عنوانی برای رپرتاژ آگهی مناسب است؟

عنوان رپورتاژ آگهی اولین بخشی است که مخاطب، آن را مشاهده می‌کند؛ لذا عنوان رپورتاژ آگهی شما باید شامل عبارت کلیدی‌تان باشد. این عبارت نباید بیش از حد طولانی باشد و صرفا باید محدود به ذکر عبارت کلیدی‌تان شود. از ضمیر اول شخص در عنوان استفاده نکنید.

حتما نسبت به واقعیت محتوا صادق باشید. یک عنوان خوب باید برای مخاطب جذابیت داشته باشد. در عنوان محتوای خود غلو نکنید. همچنین استفاده خردمندانه از عدد نیز در عنوان رپورتاژ آگهی می‌تواند بسیار مفید باشد. از قدرت کلمه برای جذب مخاطب خود استفاده کنید. از براکت کمک بگیرید و از ذی‌نفعان نام ببرید. حتما استرس خوانندگان‌ را به سرعت رفع کنید و ارزش محتوا را به‌روشنی بیان کنید.

رپرتاژ آگهی- کاماپرس

چگونه رپورتاژآگهی تهیه کنیم؟

قبل از نوشتن متن رپورتاژ، به این سوالات پاسخ دهید:

  1. آیا متن شما اطلاع­رسانی درباره خدمات یا محصولات‌تان است یا خبری از یک تحول، رویداد یا تصمیم؟
  2. آیا محتوایی که قصد انتشار آن را دارید، در ذهن خود مرور کرده‌اید؟
  3. آیا تصاویر یا ویدئوهای مرتبط با رپورتاژ مورد نظرتان را آماده کرده­اید؟
  4. آیا هدف شما بیشتر معطوف به ساختن بک لینک برای یک یا چند صفحه از وب سایت‌ است؟
  5. آیا نویسنده‌ای برای نگارش یک متن ترغیب‌کننده در نظر گرفته‌اید؟
  6. آیا انتشار این متن، بخشی از یک استراتژی مستقل است که برای رسیدن به هدف خاصی تعیین کرده‌اید؟

در نهایت هنگامی که نویسنده خود را در این زمینه توجیه کردید، او باید برای نگارش متن دست به کار شود.

نحوه خرید رپرتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در عصر حاضر که تعداد سایت ها رو به افزایش است می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای کسب و کار شما داشته باشد. مزیت‌هایی از قبیل تبلیغ مستقیم در سایت‌ها، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به سایت شما و تاثیر مثبت بر سئوی سایت و افزایش رتبه سایت که از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیدا کردن بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی که منابع با کیفیتی را پوشش دهد کار آسانی نیست.

میزان اقتدار محتوای یک سایت از دامین اتوریتی آن سنجیده می‌شود. این اقتدار با عددی از ۱ تا ۱۰۰ مشخص می شود. به عنوان نمونه دامین اتوریتی سایت “دستی بر ایران” در وضعیت مناسبی است. همچنین برای حدود ۴۰۰ عبارت کلیدی در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار می‌گیرد. به علاوه برای تولید محتوا، به هر قیمتی با درج مطالب غیرواقعی، به متن پست‌ها جذابیت نمی‌بخشد. سبک خاصی را دنبال کرده و هدف ارتقای آگاهی خوانندگان این رسانه است.

در نهایت پس از انتخاب سایت خرید مناسب رپرتاژ مورد نظرتان به شما کمک خواهند کرد که پیش از خرید رپورتاژ آگهی و نگارش آن بدانید چه باید کرد. پس از آن، نحوه نگارش و تهیه محتوا را شرح می‌دهند و در پایان با ارائه اطلاعات تکمیلی به تقویت کسب و کار شما کمک خواهند کرد.

بهترین راه سفارش رپورتاژ آگهی

وبسایت “دستی بر ایران” که از سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده است، با تیم قوی تولید محتوای خود به شما در نوشتن رپورتاژ آگهی با ظاهر و باطنی مناسب برای بهتر شدن وب‌سایت‌تان کمک می‌کند. دستی بر ایران برای تولید محتوا، معیارهای سخت گیرانه‌ای دارد و به هر قیمتی که شده، با درج مطالب غیرواقعی، متن پست‌ها را برای شما جذاب نمی‌کند. سبک خاصی را دنبال می‌کند و هدف نیز ارتقای آگاهی خوانندگان این رسانه است.

متقاضیان سفارش رپورتاژ آگهی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.destinationiran.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌­های ۹۱۰۱۷۸۲۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۱۸۸۹۱۸۲ تماس بگیرند. کاربران می‌توانند برای تبلیغات گردشگری نیز به پست الکترونیک دستی بر ایران به نشانیinfo@destinationiran.com و rahman.mehraby@gmail.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دستی بر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز