دلار در برزخ کانال 26 هزار تومانی/ دلخوشی موقت دلالان به گرانی 100 تومانی دلار

لست سکند

همان طور که پیش از این نیز از سوی بعضی کارشناسان و فعالان بازار عنوان می شد دلار امروز نتوانست از کانال 26 هزار تومان پایین تر یا بالاتر برود و افزایش 100 تومانی اسکناس آمریکایی نیز فقط به طور موقت دل دلالان طرفدار گرانی دلار را خوش کرد.

به گزارش کاماپرس، دلار امروز در نیمه کانال 26 هزار تومانی جای خود را تثبیت کرد تا نشان دهد در روزی که حتی اخباری مبنی بر احتمال جنگ افروزی ترامپ علیه ایران منتشر شده هم دلار کشش گرانی بیش از 100 تومان در این کانال را ندارد.

اگر در روزهای پیش از انتخابات آمریکا خبر می رسید که ترامپ برای حمله به تاسیسات اتمی نطنز جلسه برگزار کرده احتمالا دلار جهش چند 100 تومانی می کرد اما امروز بازار ارز به چنین خبر مهمی نیز بی اعتنا بود.

دنیای اقتصاد گزارش کرده است که قیمت دلار در بازار آزاد، امروز با 100 تومان افزایش به ۲۶,۵۰۰ (بیست و شش هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

این قیمت ممکن است در ساعت های عصرگاهی دچار تغییراتی شود.

راز آسمان پایتخت

دلار در بازار متشکل ارزی ارزان شد

دلار در بازار متشکل ارزی نیز امروز همچون دیروز در کانال 25 هزار تومان بوده است  به نحوی که  ارز آمریکایی در این بازار به ۲۵,۲۱۹ (بیست و پنج هزار و دویست و نوزده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۷ درصدی داشته است.

یورو هم در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۳۱,۲۷۰ (سی و یک هزار و دویست و هفتاد ) تومان به ۳۱,۳۱۵ (سی و یک هزار و سیصد و پانزده ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۳۴۰ (هفت هزار و سیصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز