دلار به کف کانال 24 هزار تومان عقب نشست

دلار بعد از دو روز پیش روی در کانال 24 هزار تومانی امروز دوشنبه 13 بهمن ماه ارزان شد تا مرز این کانال عقب نشست.

به گزارش کاماپرس، بازگشت دلار به کف کانال 24 هزار تومان نشان داد که ارز آمریکایی توان صعود به کانال بالاتر را ندارد و بدبینانه ترین سناریوهای احتمالی در مورد آینده روابط ایران و آمریکا نیز نمی تواند نیروی محرک لازم برای صعود دلار به کانال های بالاتر را فراهم کند.

در روزهای گذشته بحث بر سر تقدم و تاخر اقدام ایران و آمریکا برای بازگشت به تعهدات برجامی ادامه داشته و هر یک از دو طرف دیگری را مسئول برداشتن اولین گام معرفی  کرده اند اما تمایل هر دو کشور به بازگشت به وضعیتی که در آن تنش ها کمتر باشد کاملا واضح است.

در این شرایط یک جرقه که توسط واسطه های سیاسی زده شود می تواند مواضع ایران و آمریکا را به هم نزدیک کند و این کابوسی برای دلالان دلار است. جای خالی سلطان قابوس فقید این روزها بیش از پیش احساس می شود.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز امروز دوشنبه 13 بهمن ماه 1399 به ۲۴,۱۰۰ (بیست و چهار هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۴۶ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو هم در بازار آزاد امروز با کاهش ۱.۴ درصدی، از ۲۹,۶۸۹ (بیست و نه هزار و ششصد و هشتاد و نه ) تومان به ۲۹,۲۸۱ (بیست و نه هزار و دویست و هشتاد و یک) تومان رسید.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز با کاهش ۱.۳۵ درصدی، از ۶,۷۷۰ (شش هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان به ۶,۶۸۰ (شش هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز